Varhaisultra

Onko totta että on kaksi ilmaista ultraa ja jos haluaa mennä varhaisultraan niin menee sitten omaan piikkiin?
 
Itsellä nyt rv 6+4 ja eka neuvolakäynti 13.11 eli 9 viikon tienoilla, silloin vasta annetaan lähete ultraan. Kysyisin vielä kokeneilta, milloin yleensä kuunnellaan syke?
 
Kaskas, se on juurikin noin että oireet "loppuu" kun jännittää. Meneehän se niinkin että jos on kauheen kipee niin olo on paljon parempi kun lääkäriin menee tai "ei siihen enää koskekaan"
 
Joillain paikkakunnilla tulee ar-ultrakin automaattisesti, mutta neuvolath olisi varmaan asiasta maininnut. :)

Muoks. Ja esim. omassa neuvolassa 8+ neuvolakäynnillä ei kuunneltu, seuraava on 16+ ja silloin taas sykettä varmasti kuunnellaan. :)
 
Ja siellä hän oli :Heartred Tämä on todella totta! Terhakas pieni teki kuperkeikkoja ja ojenteli raajojaan. Sydän löi vahvasti! Mikä helpotus ja onnen euforia! Toki voi vielä mitä vaan sattua, mutta minä olen todella tullut raskaaksi vastoin kaikkia odotuksia ja lääkäreiden sanoja ja meistä on tulossa vanhempia! :) Mittojen mukaan ollaan 2-3pv edellä laskettua, mutta se voi vielä muuttua siellä NT-ultrassa :)
 
Siellä oli joku pieni elossa! :) Oli kohdussa ja vaikka näkyvyys oli huono, niin sykekin löytyi. En kyllä itse sitä erottanut ku yritin tiirailla, mut luotan lääkärin asiantuntemukseen. :D Jos sitä nyt uskaltais soittaa sinne neuvolaan ja varata aikaa...
 
Kiva kuulla että monella muullakin ollut kaikki ultrassa ok! Minäkin kävin, ja peloista huolimatta kaikki oli hyvin! Viikkoja on menkoista laskettuna 7+2, mutta lääkäri sanoi heti ultrauksen alettua, että tämähän liikkuukin jo täällä, joten viikkoja on siis ainakin 8 jo kasassa! Alkio oli muistaakseni 16mm pitkä. Ovulaatio on siis ollut todella aikaisin :woot: Nt-ultrassa sitten aikaistavat laskettua aikaa tarvittaessa. Huh mikä shokki ja paniikki ja vaikka mitä, nyt se lopullisesti konkretisoitu että siellä todella kasvaa uusi perheenjäsen :joyful:
 
Täälläkin käyty juuri varhaisultrassa ja ai että jännitti! Kuukautisista laskien piti olla 7+3 mutta ultran mukaan koko vastasi 6+4 tai 6+5. Sydän sykki vahvasti [emoji173]
En osannut huolestua tuosta koon heitosta, toivotaan siis nyt oikeasti että kaikki hyvin!

Täälläkin ultrattu tänään, ja siellä se pieni sydän vahvasti sykki :Heartred Aivan sama tilanne kun Marmaladella päivien heittojen kanssa. Mä vähän huolestuin, mutta nyt helpotti :) oon kuitenkin kyllä todella ihmeissäni jos ovis oliskin ollut neljä- viisi päivää myöhemmin...
 
Onnea kaikille raskaudesta ja pienoisten sykkeistä! Aiemmin kirjoitin tänne viiltävistä ja repivistä vatsakivuista joiden takia ar-ultraan hain lähetettä kun kohdun repeämisriski todettu. Surumielin joudun nyt kertomaan että olen parhaillaan ambulanssilla tuotu sairaalaan verenvuodon ja vatsakipujen takia :sad001
 
Nyt tutkimushuoneeseen odotusta ja synnärillä kovasti ruuhkaa ja jonoa. Verenvuoto vain lisääntynyt tänne päästessä ja aika varma keskenmeno :/
 
Voi kyfi, hirveä tilanne!! Voimia. Toivottavasti saat itsesi pian kuntoon!!:Heartbigred

Oon niin surullinen teidän puolesta. :sad001
 
Voimia kyfille, ihan tässä herkistyy kun asia on ”jostain syystä” itsellekin tärkeä.

Mulla uusintaultrassa helpottavia uutisia. Sydän sykki ja koko vastasi 6+6 (viime viikon ma 6+0) joten ihan reippaasti oli kasvanut ❤️ HELPOTUS!!
 
Takaisin
Top