Kävimme eilen ar-ultrassa ja kaikki niin hyvin kuin tässä vaiheessa voi olla. Vastasi viikkoja 7+6 ja sydän väpätti hyvällä vauhdilla. Pakko tunnustaa, että pieni helpotuksen huokaus pääsi myös siitä, että niitä sydämiä oli siellä vain yksi :D En osannut ultraa omasta mielestäni hirveästi jännittää, mutta kaipa alitajuisesti kuitenkin jännitin, koska koko edellisen yön näin vain hyvin kummallisia ultrausunia.
Syksyinen rv 8+0