VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Caarina toivotaan että pieni olisi vielä siellä kasvamassa :Heartred jaksamista näihin päiviin. Itsellänikin ollut useasti kysta munasarjoissa.

Caarina, pidän peukkuja että seuraavassa ultrassa tulee hyviä uutisia. Mulla oli ultra menkoista laskettuna 7+1, mutta rv:t muuttui ultran mukaan 6+3. Kätilö joka ultras sanoi että syke yleensä alkaa näkymään rv 6+2 eli hyvin mahdollista että sulla on pieni vielä niin pieni ettei näy.

Caarina toivotaan että sinulla näkyisi pieni ensi ultrassa <3 .. Mulla on samana päivänä kontrolliultra myös. Ja mulla tosiaan mitattiin tiistaina 6+1 kun olisi pitänyt olla 7+0..

Kävimme eilen ar-ultrassa ja kaikki niin hyvin kuin tässä vaiheessa voi olla. Vastasi viikkoja 7+6 ja sydän väpätti hyvällä vauhdilla. Pakko tunnustaa, että pieni helpotuksen huokaus pääsi myös siitä, että niitä sydämiä oli siellä vain yksi :D En osannut ultraa omasta mielestäni hirveästi jännittää, mutta kaipa alitajuisesti kuitenkin jännitin, koska koko edellisen yön näin vain hyvin kummallisia ultrausunia.

Syksyinen rv 8+0

Täällä alkoi jännitys ensi tiistain ultraan. Sinällään luottavainen oon, mutta kyllä se tammikuinen ultra oli paskin kokemus ikinä, että otan tosi herkästi noi takaraivoon kummittelemaan ja tietysti, kun on niin tuoreessa muistissa. Mies on tosi tyytyväinen siihen, että oon huonovointinen eli hän taitaa olla luottavaisin mielin kans. :grin Toivottavasti ois kaikki hyvin. Mielenkiinnolla odotan minkä ikästä vastaa, kun ultran mukaa ois nyt 6+6 ja menkoista 7+3.

Kaikki peukut ja varpaat pystyssä Pilvilinna, että kaikki hyvin tällä kertaa <3 Sulla on jo nyt ollut sekä fyysisesti että henkisesti tosi erilainen olo kuin tuossa keskenmenneessä raskaudessa, joten eiköhän kaikki todellakin ole hyvin :)

Mun mielestä toi koon laskeminen on aina ollu vähän hassua, kun varsinkin alkuraskaudessa pienikin heitto suuntaan tai toiseen vaikuttaa viikkoihinkin yllättävän paljon. Onhan noi tosi paljon aina mittaajan tulkinnastakin kait kiinni.

Kiitos <3 Ja ihanat uutiset teillä eiliseltä :)

Niin onhan se varmaan mittaajastakin kiinni. Tiistaina ultraa lääkäri, saa nähä mitä lekuri on mieltä :)

Käytiin tunti sitten varhaisultrassa ja siellä kaikki hyvin! Menkoista laskettuna nyt olisi 6+6 ja ultran mukaan 7+0 eli tosi lähellä toisiaan. Siellä se vielä alle senttinen sintti kölli ja sydän pamppaili ruudulla.

Huh mikä helpotus. Kolme viikkoa ollaan tätä odoteltu ja vaikka vieläkin ollaan vaarallisilla vesillä viikkojen suhteen niin kuitenkin tää koko raskaus nyt konkretisoitui aika lailla.

Espoolaisille tiedoksi, että varhaisultran hinta Diacorissa 135eur.

Mä sain 18.5 varhaisultra ajan omasta neuvolasta kun kiertopäivät eivät olleet säännöllistyneet vielä edellisen synnytyksen jälkeen. Olen itse kyllä lähes varma milloin tämä saanut alkunsa mutta th halusi silti varmuuden kun mulla oli ovisoireita kahtena perättäisenä viikonloppuna :) silloin olisi mun laskujen mukaan rv 8+4

Mä en yksityiselle nyt tosiaan ollenkaan ole menossa ultraan mutta keskiviikkona on neuvola jossa on ultrataan samalla :) Ei malttaisi enää odottaa.

En minäkään olisi yksityiselle viitsinyt maksaa. Onneksi saan julkisella puolella tämän hoitojen vuoksi. Ja sitten vihdoin (toivottavasti *kop kop kop*) pääsen soittamaan neuvolaan :)

Meilläki ultra neuvolassa. En yksityiselle oo menny esikoisesta enkä mene vastasuudessakaan. Ilmasissa käyn jos on mahdollista. Hirmu kalliita yksityiset.

ps. Juma ku jännittää! En saanut päiväuniakaa juuri nukuttua, kun sydän tako huomisen takia iha sikanaa..

Muokattu viimeksi:
Mulla on ar-ultra 10.5., jännittävää! Vielä pari viikkoa on odotettava.

Jotenkin oon ite yrittänyt työntää mielestä sen ettei niitä sydänääniä välttämättä olekaan kun nyt toisen kerran keskiviikkona pääsen uusintaultraan, pari viikkoa sitten oli liian pieni että ois näkynyt ees alkiota... Huoh kun jännittää mutta täällä on niin ihania uutisia suurimmalla osalla ollut että yritän olla toiveikas! Silti jännäkakka housussa :D Olot on kyllä niin hirveät kun oksettaa ja jatkuvasti väsyttää ja palelee, ulkopuolisessa raskaudessa ei ollut mitään näitä oloja

Itse oon ollut viime perjantaista lähtie sika takakiree vaikka en itse oo myöntänyt ennen tätä päivää. Jännittää siis iha sikana! Tuskin nukun sitäkää vähää ens yönä mitä on tullut nukuttua viimeaikoina. Kumpa tää päivä menis ohi, en kestä tätä jännittämistä.

Takaisin