Varhaisultra

Tasan viikon päästä olis varhaisultra! Hieman kyllä jännittää et löytyykö sieltä mitään, mutta uskon et siellä joku on kunnes toisin todistetaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täälläkin varhaisultra 15.7, saa vielä jännätä parisen viikkoa! :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
2 km viime vuodelta ja kun oireet kadonnu + kovia alavatsa kipuja ollu torstaista asti (siis ihan kun menkat alkais) niin vähän huolettaa et onko tääki nyt sit menossa kesken. Viime syksyn km. Hävis oireet ja vuoto alko kovien kipujen kaa 2 päivän päästä. Nyt ei kyllä ole vuotoja, et sillä vielä uskaltais jotain toiveita pitää yllä, mut sit pyörii mielessä kaikki keskeytyneet km ym. No parin tunnin päästä oon vähän viisaampi. Toivotaan parasta :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Yritin saada varhaisultraa tälle viikolle mutta en enää saanut aikoja. Ens viikolla ollaan reissussa ja olis ollut kiva tietää onko kaikki kunnossa. Lapsettomuushoitoon liittyvä ultra on 2 viikon päästä ja tuntuu että sinne on ihan kauhean pitkä aika!!! No kai mä kestän kun ei muutakaan voi :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa masc! Varmasti helpotti kuulla et kaikki oli hyvin! Mulla viel vajaa 2vrk jännitystä.
 
Nuorineito: minne menet ultraan? Kerrotko paljonko maksoi, kun ittee vähän syyhyttäis mennä kans ja kun on sama kaupunki :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa masc, onnea hyvistä uutisista :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos, ihanaa tää on :Heartred .. Tosin oon vieläki ihan häkeltynyt. Uskomattomalta tuntui nähdä se pieni siellä ja sydämen läpätys ja kaikki niinkuin piti. Tasan sentin mittainen :Heartred Raskausoireiden piikkiin kaikki panikointi sit vaikka :D esikoisesta oli 8+5 varhaisultra nii ei näistä pikkukakkosen ultrakuvista saa oikeen mitään selkoa kun esikoisesta taas selvästi erotti jo pään ja vartalon. Lääkärin mukaan pienellä varauksella tietysti saa olla, mutta yleisesti jos syke näkyy nii voi ajatella et sujuu hyvin loppuun asti :Heartred rv12 ootellessa, anopille tais olla vähän shokki kun mies kertoi, kun se ei oo vielä 50 edes ja toinen lapsenlapsi .. Mut varmaan kun vähän sulattelee niin innostuu, esikko kuitenkin on aikamoinen mummin kulta :) mun äiti varmaa repee liitoksistaan :D se on niin lapsirakas ja aina hössöttää vauvoista.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nuorineito: minne menet ultraan? Kerrotko paljonko maksoi, kun ittee vähän syyhyttäis mennä kans ja kun on sama kaupunki :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
Oon menossa huomenna mehiläiseen, puhelimessa sanottiin et olis 80€! Heti sain ajan! Neuvolatätikin sanoi että on kuullut että mehiläinen olisi sen 80€, huomenna tiedän sitten varmaksi! :-) lääkäritalossa oli ruuhkaa ja hinta oli jotain 189€ tai jotai sellasta!
 
Joo, Lääkäritalossa ois saanu elokuulle ajan mut ei se oo enää sillon varhaisultra :) Terveystalossa makso 120e mut jos se tosiaan on Mehiläises tuo 80e ni kyl mäkin ajan simme huomenna varaan! Tosi halpa! :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla tosiaa tänää (5+5) jossa odotetusti ei näkynyt vielä kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi. Menin koska miehen vanhemmat halusivat varmistua raskaudesta. Itse en olis mennyt. No, ainakaa ei oo kohdunulkoinen. En silti tajuu miks ne heitti semmosen määrän rahaa yksityisen lääkäriaseman varhaisultraan, vaikka heiluttelin kusitikkuja miehen edessä.
Sori, oon vähän turhautunut. :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Jodelie en tiedä helpottaako turhautumista mutta itse halusin mahdollisimman aikaisin ultran just tuon takia että saadaan kohdunulkoinen suljettua pois. Ne kun on salakavalia eivätkä välttämättä eroa normaalista alku raskaudesta mitenkään ja kun erottaa saattaa se olla päivystystapaus kiireellinen sellainen ja jos se on kiinni esim munatorvessa kiinni saattaa munatorvi puhjeta tai arpikudosta muodostua niin ettei se enää toimi eli halpa vakuutus varmistua että ollaan oikeilla mestoilla kiinni ja voitte turvallisin mielin lähteä reissuun :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nojuu, totta tuokin. Lähinnä mua turhauttaa kaikki se painostus jota oon kokenut, mutta ehkä sekin nyt helpottaa. Ja olihan se siis helpotus oikeesti nähdä, että ei ollut väärässä paikassa kiinni!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top