Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mehiläisessä loppujen lopuksi hintaa jäi 63€!! Suosittelen lämpimästi!! Kilkku oli erittäin ammattitaitoinen lääkäri, todella mukava ja huomioi myös mieheni! Sinme vaan ! :-)Joo, Lääkäritalossa ois saanu elokuulle ajan mut ei se oo enää sillon varhaisultra :) Terveystalossa makso 120e mut jos se tosiaan on Mehiläises tuo 80e ni kyl mäkin ajan simme huomenna varaan! Tosi halpa! :)
Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
Mehiläisessä loppujen lopuksi hintaa jäi 63€!! Suosittelen lämpimästi!! Kilkku oli erittäin ammattitaitoinen lääkäri, todella mukava ja huomioi myös mieheni! Sinme vaan ! :)
Ihania uutisia nuorineito! Oon niin odottanu sun vastausta :) Mulla vielä edessä piinalliset 2,5 tuntii!!!!
Mä näin viime yönä unta että sikiö näky mutta ei sykettä :) Toivottavsti mä vaan panikoin turhaan :)
Ja Manna sun uutisia odotellaan sit huomenna :)
Jeee hyvä!! OnneaVarhais ultrasta tulin just ja uutiset vain hyviä! Kaikki on just niinku pitääkin
Laskettu aika pitää paikaansa ja viikot myös eli nyt 6+5 :) Pieni sydän kin myös näky ja jumputti kovalla sykkeellä Pituutta pikkusella oli 7.8mm Onnea vielä kaikille ketkä odottaa ensi pikkusen näkemistä.. aivan mahtava kokemus Sain myös kuvan pikkusesta.. Olisin halunnu ladata sen tänne mut en saa sitä laitettuu..