Varhaisultra

Tsemejä Nuorineito! Perässä tullaan, mulla sama edessä huomenna... tuntuu vaan et oireita hävinny jonnekin. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin meillä molemmilla! :)
 
Ihania uutisia nuorineito! Oon niin odottanu sun vastausta :) Mulla vielä edessä piinalliset 2,5 tuntii!!!!
Mä näin viime yönä unta että sikiö näky mutta ei sykettä :) Toivottavsti mä vaan panikoin turhaan :)
Ja Manna sun uutisia odotellaan sit huomenna :)
 
Kiva kuulla että joku odottanut! Tsemppiä tuhannesti sulle Nanna88! Se jännitys laantui heti kun pääsee siihen pedille makuulle! Meillä oli rento mies lääkäri joka kevensi tunnelmaa! :-) laita sitten heti tänne viestiä, täällä odottelen kuulumisia :)
 
Joo, Lääkäritalossa ois saanu elokuulle ajan mut ei se oo enää sillon varhaisultra :) Terveystalossa makso 120e mut jos se tosiaan on Mehiläises tuo 80e ni kyl mäkin ajan simme huomenna varaan! Tosi halpa! :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
Mehiläisessä loppujen lopuksi hintaa jäi 63€!! Suosittelen lämpimästi!! Kilkku oli erittäin ammattitaitoinen lääkäri, todella mukava ja huomioi myös mieheni! Sinme vaan ! :-)
 
Toivottavasti :) Jos siellä jotain näkyy ja kuuluu niin tuun varmasti vollottamaan siellä :) sillon maaliskuussa kun kävin ultrassa varistaa sen km nii oli todella mukava nuori nais lääkäri ja toivon että mulla on se sama nyt kun meen :) Se kyllä anto voimia ja tsemppas tosi hyvin :)
 
Ihania uutisia nuorineito! Oon niin odottanu sun vastausta :) Mulla vielä edessä piinalliset 2,5 tuntii!!!!
Mä näin viime yönä unta että sikiö näky mutta ei sykettä :) Toivottavsti mä vaan panikoin turhaan :)
Ja Manna sun uutisia odotellaan sit huomenna :)

Toi ultra mihin ite oon menossa on (Samkommun HUS) eli Raaseporin sairaala äitiyspolikliniikka ja siellä maksaa varhais ulrta 29,30€ kun sen ite varaa mut jos neuola sen varaa nii sillon se on ilmanen, oon todella tyytväinene saamaani palveluun täällä "maaseudulla" :p
 
Ihania hyviä ultrakuulumisia. Jodelie onpa inhottavaa jos sulla on olo että painostetaan, voisitko jotenkin nätisti muotoilla että vähempi raskauden huomioiminen helpottaisi sun oloa ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Varhais ultrasta tulin just ja uutiset vain hyviä! Kaikki on just niinku pitääkin :Heartbigred
Laskettu aika pitää paikaansa ja viikot myös eli nyt 6+5 :) Pieni sydän kin myös näky :Heartred ja jumputti kovalla sykkeellä:Heartred Pituutta pikkusella oli 7.8mm :Heartred Onnea vielä kaikille ketkä odottaa ensi pikkusen näkemistä.. aivan mahtava kokemus :Heartred Sain myös kuvan pikkusesta.. Olisin halunnu ladata sen tänne mut en saa sitä laitettuu..
 
Itse en edes pyytänyt varhaisultraan, mutta neuvolantäti halusi tietää tarkat viikot ja teki lähetteen terveyskeskukseen, oletettu 8+5 muuttui tarkemmin 8+2, ero oli niin pieni, ettei laskettu aika minulla muutu :) Tämä oli maksuton ultra ja pääsin samana päivänä kun ensimmäinen neuvola oli! Kyllä se oli ihanaa nähdä pieni möykky ruudussa, siellä se pieni sydänkin sykki, hoitaja kertoi että kaikki näyttää siltä miltä pitääkin :Heartred
 
Onnea ihanista ultra uutisista kaikille :Heartred puhelin ei suostunu tykkäämään kaikista :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon kyllä kade kaikille jotka pääsee noin vaan pyytämättä neuvolan kautta varhaisultraan. Ei Tampereella vaan, ei edes vaikka kuinka puhuu neuvolatädin pyörryksiin... :confused:
 
Varhais ultrasta tulin just ja uutiset vain hyviä! Kaikki on just niinku pitääkin :Heartbigred
Laskettu aika pitää paikaansa ja viikot myös eli nyt 6+5 :) Pieni sydän kin myös näky :Heartred ja jumputti kovalla sykkeellä:Heartred Pituutta pikkusella oli 7.8mm :Heartred Onnea vielä kaikille ketkä odottaa ensi pikkusen näkemistä.. aivan mahtava kokemus :Heartred Sain myös kuvan pikkusesta.. Olisin halunnu ladata sen tänne mut en saa sitä laitettuu..
Jeee hyvä!! Onnea ❤️
 
Ihanaa lukea iloisista varhaisultrista!

Nanna88: miten pääsit tonne HUSiin varhaisultraan? Soititko vaan ajan äitiyspolilta vai miten? Haluaisin niin mennä, mutta kun ykityisella täällä maksaa 170€ ja näin maalla on tasan yksi joka tekee näitä (mehiläinen)...
 
Takaisin
Top