Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
li_li: tsemppiä myös teille, toivon et sinäkin saisit ensikerralla hyviä uutisia.

Kiitos kaikille tsemppauksesta, päivä kerrallaan eteenpäin!!

Janscu : kuinka pieni sikiö sulla oli? Mä kävin kans muutamapäivä sitten ultrassa ja vastas viikkoja tuon verta, tosin oli vaikee mitata ku oli niin pieni ja sellanen papu :D Mulla se oli 0,44mm :Heartred mutta päiviä voi tosiaan olla muutama enemmä sillä ton mukaan mä oisin plussannu jo 3+1. Sydän meilläki sykki ja se näkyi ruudussa valkoisena läpätyksenä :)
Elya : Mä kävin nokian terveystalolla, maksoi yhteensä 147e. Mutta, kerkesin kysymään jo Ava-klinikalta (lapsettomuusklinikka) että tekevätkö he varhaisultria vaikka ei hoidoissa olisikaan nii kuulemman tekevät. Ja sen hinta jää kelakorvauksen jälkeen 101,50e. Eli tampereen ava-klinikalle suosittelen, se on nyt kaikista halvin mitä mää tiedän :) Itsekin mietin menisinkö vielä n.2viikon päästä uudestaan ja nimeomaan tuonne Avalle, vai odotanko sinne 12 viikolle normi ultraa.. :)

Jenni: Terveystalo on aivan liian kallis... Ava vielä hinnan puolesta menisi, mutta se on nettisivujen mukaan koko heinkuun kesälomalla. Samoin kun TUG joka on Tampereella halvin. Että eipä me sit mennä varhaisultraan, ellei joku halpa paikka vielä jostain pompsahda.

Itse miettiny kans varhaisultraa ja kironnu hintoja, tänään onneksi löysin nettisivuston joka vaikuttaa jo lupaavalta, 55€/ ultraus. Nyt vaan odotellaan vastausta milloin saan ajan. :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mju, onnea hyvistä uutisista :)

Mulla vielä jännitettävää reilu viikko! Mut eiköhän siellä jonkun sydän jyskytä kun ultraan asti pääsee :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huomenna........ Apua. Huomenna saaattaa olla kyllä aikamoinen jännitys.. Kun töihin herään 4 ja siitä 12h nii on ultra ja Onneks on työpäivä, aika kuluu edes jotenkin. mieski oli saanu kerrankin ajoissa sovittua et se pääsee maanantaina töistä aikasemmin niin saan sen mukaani <3

Kiitos kaikille onnitteluista :) olihan se helpotus ja huikea tunne mutta en porannut, äiti kuulemma porasi jo tekstiviestitse lähetetyistä ultra tiedoista..
Saan ennen elokuuta tilatun ultran -50% jos haluan vielä käydä, taidan ottaa sen mielenrauhan vuoksi.
Ultraava lääkäri oli ihana keski ikäinen äidillinen nainen jota teki mieli halata, sellainen empatian ruumiillistuma :)

Nanna88 : mua jännittää kanssa ihan sairaasti!! Tää on ihan kamalaa!! Toivotaan et kaikki hyvin ja saadaan hetki hengähtää..

Melkein tekis mieli perua koko ultra huomiselta ja soittaa vaan neuvolaan et nyt epäilen km et saisko mitenkään ultraa kunnalliselta. :( varmaan huomenna soitanki, jotenkin vaan tiedän et ei oo nyt kaikki niinku pitää. Ei kauheesti innosta maksulliseen ultraan mennä ja kuulla sitten vaan huonoja uutisia. Voihan itku, nyt sit pit

Pöh, ei pitäny tuota kyl lähettää ees sit kuitenkaan, mut tulipa nyt sit.

Masc mikä sua huolettaa tai miksi ajattelet että jotain on vialla ? Tsemppiä

Ihania ultrakuulumisia :) onneks olkoon! :)

Masc, olisko nyt lähinnä kyse siitä, että jännität niin paljon ultraa, että sinulle tulee fiilis että joku on huonosti? Mutta tosiaan, voithan sä ihan hyvin kysellä ultraa kunnalliselta, mutta ehkä se yksityinen kun se kuitenkin huomenna jo on. Tylsää, kun joutuu olemaan epätietoisuudessa, ja tuo fiilis on varmaan aivan kamala. :( Tsemppiä!

Apua ja ihanaa kun nyt voi jo sanoo et ylihuomenna on ultra. Pelonsekaisin odottavin tuntein keskiviikkoa odottelen. Ja mietin että voiskohan/ uskaltaiskohan sitä lupautua lähtemään reissuun heti sen jälkeen (ehkä seuraavana päivänä kuitenkin vasta) ihan Suomen sisällä kuitenkin vaan? Kun ei oikeen tiiä mitä siel utrassa sanotaan ja kun muutenkin oon ollu niin väsyny ja huono olo välillä, että kannattaako täs alkuraskaudes mihinkään reissailla.

Takaisin