Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania uutisia jälleen <3 mulla oli kans esikoisesta tosi ihana lääkäri ja jäi silloin tosi hyvä olo ja fiilis. Toivottavasti saan maanantaina yhtä kivan käynnin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi onnea kaikille ihanista uutisista! Ihan kateellisena kuuntelen :) Varasin pari pv sitte virallisen ultra-ajan nii sain sen vasta 21.7, sillo ois viikkoja 12+1.Tekis kyl hirveesti mieli varaa varhaisultra, mut kyl tää vajaa kk menee nopeesti (hope so) :)

Kirjottelin noin viikko sitte mun varhaisultra käynnistä, jossa siis todettiin että luultavasti keskenmeno/tuulimuna kyseessä.

Kävin eilen uudelleen siellä, koska gyne näin ehdotti. No sain tuomion että tuulimuna tai keskenmeno hyvin varhaisessa vaiheessa ja lähetteen jorviin tyhjennykseen.

Tänään aamulla menin jorviin tyhjennykseen jossa lääkäri kuitenkin ilmoitti että ei voi mitään tyhjennystä tehdä koska siellä on hänen mielestä selvästi sikiö, sykettä ei vielä näy mutta viikot voi olla niin varhaiset vielä mun epäsäännöllisten menkkojen takia että pitää odottaa nyt vielä viikko ja sitten mennä uudelleen jorviin.

Mulla hajoo pää! Mutta toisaalta ihanaa kun on taas toivoa että kaikki olisi hyvin. Nyt kun keskenmeno tuomio on kuultu jo kahdesti tälle kaverille niin kyllähän sen kolmannenki sitte jo kestää jos on tullakseen. Nyt voin taas viikon vielä toivoa parasta :)

Ja ihanaa lukea kaikista teidän onnellisista uutisista! toivottavasti niitä tulee vielä paljon lisää! <3

Voi vitsi Ii_Ii, kunpa siellä tosiaan nyt olis joku ihan alkuvaiheessa, toivotaan parasta!♥

Mä kävin tänään aamulla paniikkiultrassa oireettomuuden ja aamulla tulleen vähäisen rusehtavan vuodon takia. Heti kun ruutuun tuli kuva niin näin pienen sykkivän sydämen ♥ On niin tajuttoman onnellinen olo, kunpa tämä nyt jatkuis ja saatais helmikuussa pieni syliin ♥ la muuttui kahdella päivällä taaksepäin kun olin laskenut väärin, nyt siis menossa rv 6+2 :)

li_li toivottavasti siellä viikon päästä näkyis sydän pomppimassa <3 tsemppiä piinaavaan odotukseen!

Sepe, kyl se varhaisultra vaan oli sen arvonen <3

li_li, mä oon iloinen siitä, että vielä odottavat kuitenkin viikon verran, koska jos siel on sittenki elämää ni ei sitä tyhjentää tarttis. Mut tuo on varmasti kovin raskasta, enkä voi kuvitellakaan mitä käyt läpi. Mä pidän nyt peukut pystyssä et viikon päästä kuulet ihanan jumputuksen <3

femi, ihania ultrakuulumisia <3 missä kävit ultrassa?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Huippua et taas tullut lisää ihania ultrakuulumisia!

li_li, toivotaan et siellä loppujen lopuks olis kaikki hyvin :)

Mä sain varhaisultra ajan varattua ja se oli 7.7 eli vielä noin reilu viikko. Paikan nettisivuilla vielä oli ovat kiinni tuolloin ja luulin jo et jää halpa ultra väliin mut hyvä näin :) Sain vielä ajan illaksi niin ei tarvi työvuoroja sumplia :D

Pian alkaa vähän jännittää kun syksyn km:saa oli pientä ruskeeta vuotoa alkanut 5+5 eli toivotaan että tämä pysyis täysin vuodottomana. Nyt siis menossa 5+3 :)

Ihanaa li_li että kattoivat vielä ja vielä on toivoa! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! Tiedän tuon piinaavan tunteen viikon odotuksesta, tsemppiä sinne!

Oi joi joi mitä ihania uutisia! :) Onnea kaikille! Miten ihmeessä mä ikinä kestän odottaa yli 2 viikkoa varhaisultraan? Mun on ehkä vaan pakko varata aika yksityiseltä, vaikka se maksaa maltaita ja mies oli kyllä sitä mieltä, että on ihan turhaa...mutta ehkä mun mielenrauha on jokaisen euron väärtti mitä se maksaa :)

Ohhoh, jopas li_lillä on inhottava juupas-eipäs tilanne. Onneksi kuitenkin tutkivat kunnolla :) Pidetään kovasti peukkuja ettei tarvisikaan tyhjentää ja olisikin vaan vielä niin alussa!

Taitaa sittenkin jäädä meiltä käymättä varhaisultrassa :sad001 Halvin paikka on suljettuna 27.7. asti, joten viikkoja on jo 10+1 kun se avaa uudelleen. Ei ehditä ennen kesätakoa kun se menee kiinni jo 30.6. eli maanantaina... Hitsi kun tajusin katsoa niiden nettisivuja vasta nyt. Tänään tuskin enää pääsee eikä kannatakaan kun on vasta 5+5.

Tietääkö joku Tampereelta tai lähikunnasta halpaa varhaisultrapaikkaa joka olisi auki kesälläkin? Mieluiten hinta alle 100e. Olisin tiedoista erittäin kiitollinen. Mehiläisen 230e tai Terveystalon 190e ei ihan sovi budjettiin...

Elya: Harmi et tuollainen tilanne. Mäkin mietin et kesä varhaisultraan on kyl haasteellinen kun kaikki pitää lomiaan :D Mut mä sain kuitenkin ajan halpaan paikkaan vaikka nettisivuilla sanottiin et se olis kiinni. Kannattaa kysellä suoraan :)

Heips!

Täällä kans nyt varhaisultra käytynä. Oli ihan jäätävä jännitys päällä vuoroa odotelles, ja se vain paheni kun mua ennen ollut tyttö tuli huoneesta lohduttomasti itkien. :/

Tilanne oli mittauksien mukaan rvk 6 + 1, eli la tulee siirtymään 6 pv myöhemmäs. Papusen sydän jyskytti ja asiat oli kuten kuuluukin tässä vaiheessa. :) Nyt saan hengähtää hetkeks pelkojeni kans. Ultrasta annettiin myös mahdollisuus tulla uudelleen ultrattavaks 3 viikon päästä mielenrauhan säilyttämiseks. Jäi kyllä erittäin hyvä fiilis meidän kunnallisesta. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

No nyt on ultrassa käyty, neuvolan mukaan nyt ois 6+4.... Mut ei ollu sykkeitä tms, lääkäri ei osannu sanoa mitää, muuta ku kahen viikon päästä konrolliin et joko keskemeno tai alussa. Ainut lohduttava tieto et oli kohdun sisällä. Pää pyörii tyhjää!! Uskon et kesken tulee kun raskausoireitaakaan ei ole. Huoh..

Tsemppiä Niiskuneiti85! Kaikilla ei taida olla mitään oireita, että toivottavasti tilanne 2 viikon päästä parempi! Hirveen pitkä aika kyllä olla epätietosuudessa.

Voimia Niiskuneiti! Tiedän kuinka työlästä on olla tuossa epätietoisuudessa kun itsellä sama tilanne. Pidän peukkuja pystyssä! Toivottavasti 2 viikon päästä olisi jo syke.

tsemppia teille kovasti joille varhaisultra ei tuonut viela niita hyvia uutisia. Kaikkihan on viela kai mahdollista joten koittakaa sinnitella se pari viikkoa. Toki ei varmasti tassa tilanteessa lohduta, mutta jos kay niin ettei syketta loydy oli siina pienessa alussa jotain niin pahasti vialla ettei se olisi selvinnyt raskauden loppuun saakka ja sikali parempi etta menisi pois mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, isosti tsemppia sinne ja kuten sanottu asiathan voivat viela muuttua ja odotellaan teidan kuulumisia <3

Taalla ollaan huomenna jannan aarella 12:00 paikallista aikaa, mulle tama raskaus ei juuri ole muuta kuin 2 viivaa tikussa ennnekuin tiedan ettei ole kohdunulkoinen ja etta elonmerkkeja loytyy. Tanaan 6+6 ja huomenna sopivasti pitaisi poksahtaa tahan plussapalloon 7+0.

Realistina mennaan en sinallaan jannita, toki odotushuoneessa voi pulssi vahan nousta :D mutta sitapa ei auta tulosta etukateen murehtia vaan katsoa ja miettia sitten.

Niiskuneiti.. Tsemppiä, piinaavaa tuommoinen varmasti, toivotaan että kääntyisi parhain päin kuitenkin <3

Takaisin