Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^Mä taas varhaisultraan menin mieluiten yksin. Nt ja rakenne ultraan toivoin että mies ois lähteny mukaan, mutta taisi olla vaan kakkosen rakenne ultrassa mukana, kun sattui silloin olemaan vapaalla. Tuo ukko on niin juntti ettei se ota töistä vapaata tämmösten takia ja kun siihen saa varata päivän matkojen takia ni eihän sitä :D
Saan siis jatkossakin ihan itekseni käydä ja toisaalta, saapahan käydä shoppailemassa samalla ;)

Mulla myös ultrattiin juuri, ei ole onneksi kohdun ulkopuolinen raskaus mitä epäilivät! Sykettä ei viel näillä viikoilla löytyny, rv 5+6 siis! Muuten kaikki niinkuin näillä viikoilla kuuluukin. 9.7 sain taas uudem ajan ultraan, on niin mukava kun meilläpäin haluavat vielä tarkistaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihanaa kun kaikilla positiivisia ultrakuulumisia! Toivottavasti mullakin viikon päästä. Ei niin millään meinaa jaksaa odottaa :)

Onnea ihanista ultrakuulumisista!

Mä en oo vielä ees varannut aikaa ultraan mut huomenna aattelin kun saa miehen kanssa sovittua sillekin sopivaa aikaa :)

Voi tätä hyvien ultrakuulumisten tulvaa, mahtavaa, onnea kaikille! :love7

Mulla ois tänään neuvola ja siellä sattuu olemaan sellanen aatamin aikainen ultra ja meinasin kysyä josko terkka vois sen kanssa vähän vilkasta... Toivottavasti suostuu! Ultraan aikaa vielä viikko, ei pysty odottamaan niin kauaa :eek:

Viiki 2, harmi kun ei muualla pääse. Itsekin siis pääsisin, mutta ei meillä kyllä noin hyvää palvelua ole, vaikka kerroinkin neuvolaa varatessa, että pelottaa ajatus keskenmenosta ja kaikesta kun aina ei oo ollut ihan helppoo tää lapsen saaminen. Eipä tuo siihen mitään kommentoinut...

Mulla 4 päivää ultraan, toivottavasti tulee yhtä ihania uutisia kun monella tullut <3 onnea kaikille niistä! Jännittää ja pelottaa taas.. Nyt ollu oireidenkin kanssa vähän hiljaisempaa, aamulla kävin kyllä taas yökkimässä vessassa mut oksennukseen asti ei tällä kertaa. Se kokoaikainen ällötyskin kadonnu, mut nälkä tulee usein! Toivottavasti kaikki kuitenkin kunnossa <3 iltaisin palelen peiton alla sohvalla ja pientä väsymystä on kyllä.. Mut koitan olla huolimatta kun mitään vuotoja tai kipuja ei vielä ole. Ja on mulla oireita ollu jo enemmän kun esikoisesta tässä vaiheessa ei juuri mitään ollu. :)

Itkuhan siinä pääsi kun kuuli että kaikki hyvin :Heartred

Miehen kanssa sitten laitettiin sen siskoille kuvaviestit pikkuisen ultrakuvasta, ja ensimmäistä kertaa näin kun mun mies itki kun sen sisko laittoi niin kauniin onnitteluviestin, meitä jännitti molempia niin kovasti, ja nyt oon koko päivän vaan itkeskellyt :grin huh. Oon niin onnellinen! :love7

MadH91: Ei olla kerrottu ku mun äidille ja anopille tästä uudesta tulokkaasta, niin en viitti siks ketään pyytää ( en halua kertoa vielä muille)ja melkein kaikilla kun on itellä pieniä tai ovat töissä tai sit asuvat kauempana!
Jospa mä selviän :)

Ihanan paljon hyviä uutisia onnea kaikille! :)

On niin ihana kuulla teijän muiten ihania ja hyviä ultra uutisia :) Vielä joudun ite 5 päivää odottaa :) Harmittaa todella paljon että mun mies ei pääse mukaan kun se on yksin töissä kun muut on lomalla :sad001 Mut ei sille mitään mahda..

Itse kävin tänään varhaisultrassa, tosin viikkoja jo 9. Olen stressannut koko raskautta kauheasti, kun raskausoireita ei juurikaan ole ollut, ja ultraankin menin tänään todella epäilevin mielin. Kyllä oli helpottavaa, kun ruudulle pärähtikin ihan selkeä ihmisenalku, joka jo liikkui ja jonka sydän pomppoili valtavaa vauhtia! <3 Kaiken lisäksi lääkäri oli sydämellisin ihminen ikinä, ja toivotti moneen kertaan onnea ja kertoi, miten hyvältä kaikki näyttää, ja antoi hirveästi toivoa tulevaan, En tiedä, miten olisin voinut kyllin kiittää, kyllä jäi niin hyvä mieli.

Jos joku vähänkään harkitsee varhaisultraan menoa, niin kyllä voin lämpimästi suositella, varsinkin jos raskaudesta on jotenkin epävarma tunne! Itsestäni tuntui, että tämä ihmisenalku syntyi vasta tänään, kun sen omin silmin ruudulta näin, ja se onnellisuuden- ja liikutuksentunne oli ihan käsittämätöntä! Nyt haluisin jakaa asian koko maailman kanssa, vaikka vielä ei kenellekään ole kerrottu. :)

Nyt on ultrassa käyty. Oli hieman hätäisen oloinen gynegologi, ja pakolliset höpöteltyä hyppäsin pöydälle. Mies etsi hieman nolona paikkaansa, ja mulkaisin sitä että et todellakaan jää sinne mun haaraväliin ihmettelemään... Sitten gynetutkimusten jälkeen alkoi ultraa, ja luulin pitkään että ei siellä ole mitään, koska ei gyne mitään puhunut ja piti näytön itselleen käännettynä. Sitten rupesi mun mies hymyilee hölmösti ja gynekin kertoi yhden alkion ja sykkeen löytyneen. Sitten Se ultrasi mun munasarjoja ja otti ultralaitteen ulos. Kysyin vähän hölmönä että enkö saa nähdä live kuvaa ollenkaan??! Gyne oli että hupsista, unohti kääntää näytön niin että minäkin näkisin.. Nooh, laite takas sisään vaan ja siellähän se oli, meidän pieni Beibe!!! Ja sydän pumputti ihan hirmusesti. :) Ei voi lakkaa hymyilemästä :)

Takaisin