Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No olihan ne <3 ainoo "huono" kun istukka on kohdun etuseinässä, ni kuulemma on sit eessä ja liikkeet tuntuu ehkä hieman myöhemmin :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Mut se todennäkösesti siitä vielä liikkuu, mullakin oli edessä esikosta mut siirtyi ihan ylös, liikkeet alkoi tuntua joskus rv 18 paikkeilla:)

MadH ja Endorfiinitähtönen: Onnea teille molemmille ihanista uutisista! :Heartbigred
Ja pidetään peukkuja että teillä muilla kin jatkossa tulee hyviä varhais ultra uutisia :)
Itteläni vielä 6 päivää varhais ultraan kl: 11.30 (1.7) ja omien laskelmien mukaan viikoja sillon 7+4
On tää odottajan aika sit niin jännittävää aikaa, ei malttais yhtään odottaa :)

Mä sain kuulla et pääsen kaupungin varhaisultraan :) tosin se vasta joskus vko 9-10 eli varmasti varaan ajan yksityiseen viikolle 7+ kun en halua elää epätietoisuudessa tuonne asti :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyllä mä uskon että jos sä sinne soitat ja pyydät aikasemman ajan nii varmasti pääset.. Onhan sullaki ikävä tapaus pohjala..

Freyja kysy ihmeessä jos pääsisit jo aiemmin kunnalliseen. Meilläkin normaalisti se on vasta vko 8-9 mutta nyt meiän terkka sano, että katotaan jo rv7+ niin ei tartte pidempään jännittää kun on yks km takana..

Mulle sano puhelimessa että tuolloin on aika vaikka erityisesti kysyin sitä kun se keskenmeno takana. Neuvola-aika on vasta 17.7 :)

Onneks meiltä löytyy yksi yksityinen paikka jossa hinta oli 62€ joten sinne nyt menen kun haluun varmistuksen :) Ainoa hankaluus on noiden kesätöiden työaikojen sumpliminen, mutta eiköhän sekin onnistu.

Varasin itsekin tällä viikolla varhaisultran ensi keskiviikolle. Mulla on eka neuvola vasta 15.7. ja ultra olis varmaan siitä sitten viikon päästä tms, eli vielä turhan monta viikkoa odotettavana tässä tilassa. Ajattelin ensin sinnitellä sinne asti, mutta kun aika matelee ja huomasin että moni muukin on saanut helpotusta yksityisellä käynnistä, niin kyllähän se varmasti kannattaa. :) Kallista on kyllä, tuo edullisin minkä löysin on nyt ilmeisesti n. 125€. Hyviä uutisia odotellessa..

Mulla huomenna lääkäriaika jossa ultrataan. Viikot 6+0 siis huomenna. Tarkistetaan vain, että raskaus oikeassa paikassa. Sitten olisi viikoilla 8+0 yksityiselle aika, mutta saa nähdä perunko ajan jos huomenna löytyy jo syke!

En ajatellu mennä varhaisultraan, kunnalliseen tuskin pääsen ja joutuisin sitten tyytymään yksityiseen joka on ihan hullun kallis sen 20-30min kestävän ultrauksen ajan.

awww, huomiseen pitäisi vielä kittuuttaa et saa varmistuksen siitä että elämää on ja oikeassa paikassa! Kyllä osaa jännittää/pelottaa. Mul ollu yks keskeytynyt keskenmeno, mikä aiheuttaa sen pienen pelon. ja jokaisella ultrauskerralla on mies on ollu mukana tukena ja nyt ei pääse :/

Niiskuneiti, olisko sulla joku kaveri joka pystyis lähtee henkiseks tueks? mä en ainakaan olis halunnu yksin lähtee missään nimessä :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin