Ai siis mitä vauvanvaatepulveria? Ja kuka pesee vauvanvaatteet erillään muista vaatteista, hä?Ja kuka jaksaa streiloida pulloja JOKA käyttökerran jälkeen?
Ei vaan, kuten tässä jo onkin puhuttu niin kukin tavallaan.... muttei kannata oikeesti stressata siitä mitä muut tekee ja mitä itse ei, kun kaikki toimii kuitenkin ihan hyvin kun käyttää maalaisjärkeä.
Itse esim. kuulin että tutit on hyvä steriloida aina silloin tällöin, tosin meillä ei ikinä esikoisella käytetty tuttia, kun ei sitä huolinut, joten en sitten keittänyt kun ne ekat tutit (joita se nyt sitten kaksivuotiaana imeskelee kun haluaa leikkiä vauvaa!). Ja varmaan tein alussakin tosi paljon mokia kunnen tajunnut juttuja, mutta käytännössä oppii paljon ja näkee mitä tarvitaan ja mikä sopii itselle ja vauvalle.
Sterilointilaite, en ole ikinä moisesta kuullutkaan - eiköhän se keittäminenkin hyvin riitä?
Nenänniistäjä (tai näsfrida, mikä se nyt onkaan) meillekin hankittiin, muttei sitäkään ikinä lopulta käytetty. Saa nähdä tuleeko nyt käyttöön.
Mä en ole vielä päässyt sairaalakassissakaan kun listausta pidemmälle. Enkä osaa yhtään miettiä mitä meiltä puuttuu, vai puuttuko mitään, jotenkin aivot on jämähtäneet ja tänään taas mietin että HUH, tuleeko meillä siis oikeesti taas vauva. What have we done?
Eikun ihanaahan se on, mutten jotenkin vielä(kään) oikein kunnolla sitä sisäistä, vaikka onkin jo kierros numero kaksi. Kai se aina vaan on niin elämää suurempi juttu, hurjaa!
Mutta kassi pitäis kyllä kohta valmiiksi pakata, mä ainakin tykkään miettä mitkä vaatteet vauva saa synnärillä päälleen ja mitä itse haluan mukaan. Mies osais ihan varmana valita kanssa vaatteet ynnä muut jutut, mutku mä haluun tehdä sen ITE! Eikä se kyllä tiedä mun imetysliiveistä mitään. Eikä tää ollut sen aliarvioimista