Sophie82: Mä ajattelin käyttää koiria tekosyynä siihen, että menen kunnon kylähullun tavoin kulkemaan tonne kylille vaunujen kanssa jo ennen, kuin vauva syntyy
Täytyyhän sitä testata, miten elukoiden kanssa pystyy vaunuilla liikkumaan :)
Mä ehdin aiemmin kerätä jo pientä "apua, olen maailman saamattomin odottaja eikä mulla ole vielä MITÄÄN", mutta nyt vähän helpottaa :)
Inventoin , mitä on jo saatu/kasassa/tulossa, ja ihan hyvältä näyttää kaiken isomman suhteen: rattaat, matkarattaat, turvakaukalo, sitteri ja sänky löytyvät, samoin imetystyyny ja kantoreppu/liina. Lisäksi on kaikki äitiyspakkauksen releet.
Vaatteitakin on ekoille viikoille riittävästi ja muutamaa eri kokoa, kiitos ihanan ystävän joka lahjoitti pari kassillista omalle lapselleen pieneksi käynyttä tavaraa :) Osa on jo pesty, ja 1-2 koneellista pitäisi vielä pyykätä. Harsoja on tulossa mussukat.fi:sta iso paketti.
Tänään käytiin miehen kanssa vielä Ikeassa hakemassa kaikenlaista, ei varsinaista vauvatavaraa (koska hoitoalustat oli loppu, grrr), mutta muuta, millä saadaan kämppää toimivammaksi vauvaakin varten. Mulle reissu oli todella helpottava, koska jotkut asiat ovat olleet ostoslistalla jo varmaan kaksi vuotta ja olin jo ihan varma, että me ei
ikinä saada niitä hankittua.
Omia kamoja (ainakin tissinsuojat, imetystoppeja / liivejä) pitäisi vielä hommata, samoin kaikenlaista pienempää, vaippoja, peppupyyhkeitä jne. jne.
Mutta ehtiihän tässä toivottavasti, LA:han vielä melkein yhdeksän viikkoa. Toki yllätyksiä voi tulla, mutta ei se ihan hirveän todennäköistä ole, välillä hyvä muistuttaa itseään siitäkin kaiken hormoonihuurun keskellä :)