En edes muista kuinka pitkään poika on jo ollut normisängyssä, mutta useita kuukausia joka tapauksessa. Hyvin on mennyt alusta asti, ja parasta siinä on se että poika osaa kipittää itse nukkumaan kun siltä tuntuu.
Meillä on vielä syöttötuoli käytössä, ja siinä oleva "turvavyö". Ihan sen takia että joskus tuo saa päähänsä kavuta seisomaan siinä. Ja tuolissa oleva tarjotin on myös kätevä, menee kaikki sotkut siihen. Joskus poika istuu normituolilla pöydän ääressä kun on tarpeeksi rauhallisella tuulella että malttaa syödä siinä nätisti, mutta yleensä siis on omassa tuolissaan.
Mekin hommattiin sellainen pikkupöytä (ihan Ikean viiden euron Lack :D) ja saatiin kaksi tuolia, pojalla on nyt olohuoneessa oma leikkunurkkaus missä on pöytä ja tuolit leikkejä varten.
Ollaan ajateltu hommata pojalle sellainen potkupyörä, siis pieni pyörä ilman polkimia. Olen kuullut niistä paljon positiivista; lapsi ei kuulemma usein tarvitse apupyöriä ollenkaan vaan osaa siirtyä helposti potkupyörästä suoraan "oikeaan" pyörään. Poika on niin kova menemään että halutaan saada sille joku "järkevä" kulkupeli ulos. Luulen että tämä kapistus muuttaa meille aika pian että ehtii treenailla hyvän aikaa ennen talvea.