Hahaa, liityn teidän nuorten näköisten joukkoon. En oo IKINÄ elämässäni onnistunut ostamaan mitään alkoholipitosta (edes sitä yhtä siideriä lähikaupasta) tai päässyt yhteenkään baariin näyttämättä papereita. Ja ikää on kohta 28v. Kaikki sanoo, että kivahan se on, mutta ei musta kyllä. Ehkä sen jälkeen osaa arvostaa, kun joku edes yhden kerran luulee mua ikäistäni vanhemmaksi. Ja kun en oikeasti edes näytä mielestäni niin nuorelta. Joku 25 vielä menisi, mutta että alle 18...
Paras kerta oli ehkä se kun mun nuoremmat sisarukset yks kerta soitteli mua mukaansa pubiin ja sanoin etten voi lähteä kun on paperit kotona. Vastaus oli, että ovat kaikki siellä ja nuorin heista oli sillon vielä 17, että tulet nyt vaan...no minähän menin. Arvaatkaa pääsinkö sisään? Sillon teki kyllä mieli infota portsaria, että ihan vaan tiedoksi niin mun 17v pikkuveli on tuolla sisällä...
Paras kerta oli ehkä se kun mun nuoremmat sisarukset yks kerta soitteli mua mukaansa pubiin ja sanoin etten voi lähteä kun on paperit kotona. Vastaus oli, että ovat kaikki siellä ja nuorin heista oli sillon vielä 17, että tulet nyt vaan...no minähän menin. Arvaatkaa pääsinkö sisään? Sillon teki kyllä mieli infota portsaria, että ihan vaan tiedoksi niin mun 17v pikkuveli on tuolla sisällä...