Kerta tällainen valitusketju on luotu, niin tänne sitten varmaan saa vaan valittaa
Eli käytetäänpä sitten hyväksi tämä mahdollisuus!
Onko muilla kaverisuhteet muuttuneet sellaisten kavereiden kanssa joilla ei oo lapsia ja jotka ei oo raskaana?
Mulla menee niin järki niihin kavereihin (lapsettomiin), joitten kanssa ennen ei oo ollu mitään ongelmaa.. Sitä viisastelun määrää ja sitä "kylmäviivaista" ajattelutapaa! Tuntuu vaan, että sellainen ihminen ei näköjään voi ymmärtää raskaana olevan ajatuksia lapsesta, joilla ei itellä niitä lapsia oo. Tää musta korostuu niissä kavereissa, jotka opiskelevat alaa, mutta joilla ei itellä oo lapsia.
Kyllä itekkin voin myöntää, että oon ajatellu monia asioita esim. lapsen hoidosta eritavalla, kun en oo ollu raskaana. Silloin se on ollu vaan sellaista "pätemistä", että näin ne asiat kuuluis tehä. Mutta nyt raskausaikana oon muuttunu paljon herkemmäks ja en välttämättä ajattele niin kylmän järkevästi asioita, vaan ajatuksia johtaa enemmän kova kiintymys jo tässä vaiheessa vauvaan ja jotenkin tosi kova suojeluvietti vauvaa kohtaan...
Tarviiko niitten kavereitten sitten päin näköä alkaa halveksimaan mun ajatuksia lapsen hoidosta ym. Ärsyttää niin paljon muutaman tyypin käytös, kun ne kirjaviisastelee! huoh.