Mä olen muuttanut "miehen perässä" vuonna 2010 ja todellakin aikuisiällä on vaikea saada uusia ystäviä. Tällä paikkakunnalla mun on kavereita töissä (ja nähdäänkin lähinnä töissä) muutama tuttava entisistä töistä sekä jotain satunnaisia tuttavia harrastusten kautta ja heidän kanssaan ollaan tekemisissä vain siellä harrastuksissa. Miehen kavereiden vaimot ja tyttökaverit, niistähän luulis helposti saavan edes kavereita... no joo, vain yhdestä on tullut mun ystävä ja hänkin asuu tunnin matkan päässä. Toisen vaimo just äskettäin poisti meidät facebook-kavereistaan, muuta en keksi kuin et ois suuttunut, ettei olla pyydetty kummiksi tai muuten pidetty riittävästi yhteyttä. Vaikea se on pitää yllä ystävyyssuhdetta, jos lähinnä me ollaan se osapuoli, joka käy kylässä ja soittelee.
Kunhan ollaan saatu 3kk neuvolassa rokotteet, niin sit uskaltaudun MLL kahvilaan ja toivotaan et sieltä löytys joku kaveri, edes et vois siellä kahvilassa keskustella jonkun kanssa...
Kunhan ollaan saatu 3kk neuvolassa rokotteet, niin sit uskaltaudun MLL kahvilaan ja toivotaan et sieltä löytys joku kaveri, edes et vois siellä kahvilassa keskustella jonkun kanssa...