Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Flunssa iski päälle, ensi tuli kurkku kipeäksi ja nyt räkä jo vuotaa. Ilmeisesti pitää jatkaa imetystä että tyllerö saa vasta-aineet. Harmittaa joku oli varmaan tuonut flunssan jyvän ristiäisiin. Onneksi ei merkkejä vielä vauvassa.

Harmitti ristiäisissä kun yksi vieraista jolle en sektiosta puhunut mitään ( ja en tarkoituksella suurelle osalle vieraistakaan ole kertonut kuten äiti, anoppi) lähti isoon ääneen kysymään oliko pysty vai vaaka viilto. Näytti vierailla loksahtavan leuat. Täytyy seuraavan kahvipöydän ääressä ottaa ko. henkilön mielenterveysongelmat esiin. Ärsytti.

Täälläkin tämä nyt flussaksi muuttui... Minäkin veikkaan että ristiäisissä sain itsekin tämän..

Heräsin yöllä kamalaan kurkkukipuun :sad001 Aamulla sitten tuntui niinkuin ois kurkku palanu. Nyt ihan siedettävä olo.. Eilen ei tuntunut mitään ja yhtäkkiä yöllä iski! Kunpa ei kunnon flunssaa pukkais ja kunpa ei tyttöön tarttuis..

Sairastaminen ei kyllä ole mistään kotoisin, varsinkin nyt kun on tuo pikkuinen josta on pidettävä huolta. Mekin oltiin miehen kanssa molemmat flunssassa reilu viikko sitten (toi kotiin tuliaisiksi töistä...) onneksi ei tarttunut pikkuiseen! Ärsytti kyllä että heti kun lopetti raskaana olemisen, niin johan alkoi kaikki maailman taudit kutsua itseään kylään :confused:

Niin ja vaunut saatiin VIHDOIN!!!! :smiley-bounce016 Tänään päästään testaamaan, can't wait!!!:smiley-bounce013

Mä heräsin viime yönä kurkku- ja korva(!)kipuun. Joka oli kuitenkin aamulla poissa...nyt vaan mietin, että näinkö unta vai onko tässä joku flunssa iskemässä...

Pipridae, toivottavasti oli vaan joku harvinaisen todentuntuinen painajainen :) Mulla on alkanut viisaudenhammas jomotella, toivottavasti sekin olisi vaan joku ohimenevä häiriö.......:confused:

Siis se munkin eilisaamuinen ja öinen kurkkukipu on tiessään! Ihan kummallista.. Totta se kuitenkin oli kun heräsinkin siihen kipuun ja aamulla vielä tuntui.. Mutta nyt ei mitään o_O

No mäkin oon kyllä aika varma, että olin hereillä :D...noh, pidetään peukkuja että selvitään Millier näin vähällä :)

Voiiii **%#&#-**@#, just kun olin miettinyt ettei täällä meidän käpykaupingissa ole mitään kivaa iltatapahtumaa, niin kappas sellainen onkin juuri silloin kun olet kipeänä!! Näin käy vain minulle :( harmittaa! Olisi ollut mukava käydä kaupungilla kävelemässä ja kattomassa olisiko tuttuja.. Kaupatkin olisi ollut 21 asti auki (erikoisliikkeetkin).. :( :'(

Olkapää!! :mad: Vähän pelkäsin jo raskausaikana miten käy tuon kanssa sit ku vauvaa kantelee. No nyt on vasen olkapää ihan pirun kipeä :sad001 Kannan tyttöä lähes koko ajan vasemmalla kädellä kun se vain tuntuu luonnollisemmalta ja helpommalta.. Ja nyt tuota särkee ja se säteilee koko käteen! Fysioterapeuttikin aikoinaan kehoitti opettelemaan tuon oikean käden käyttöä enempi...mutta ei niin ei :oops:

Itkuksihan tämä menee. Silloin kun olisi loistava keli, mies kotona ja kaupat auki(joissa käyntiä on suunnotellut pitkään),niin pitää olla perkele kipeä ja sattuu niin jumalattomasti päätä, ettei voi tehdä yhtään mitään!!! Tää on täyttä shittiä!! :'(

Ei peee.. Nyt sitten töräsin ja kunnolla.. Jääkaappi oli 3h auki... :S

Ja tämä tästä puuttuikin. Tyttökin sai flunssan :( nyt ei äiti nuku, kuuntelee vain toisen tuhinaa, yskimistä ja toivoo että itkuilu loppuisi.. :( :( voi vitsi, mie toivoin ettei tartu, mutta minkäs voi kun melkein koko suku flussastaa..

Meilläkin on ollut jo kaksi flunssaa. Eka päivä ja yö ovat olleet kitinää, mutta onneksi imetys suojaa kuitenkin sen verran, ettei se flunssa ainakaan meillä iskenyt vauvaan ihan kamalan pahana.

meilläkin näyttäis olevan räkäinen poika. ainakin nenä vuotaa... ihanaa, ettei voinut viikonloppuna varoittaa, että on nuhaa. Ois jääty pojan kanssa kotiin ja isä ois menny yksin kyläpaikkaan...

On kyllä käsittämätöntä miten ihmiset ei osaa flunssaetikettiä. Typerää tuoreen vauvan kanssa sairastaa. Viikonloppuna kun näin kaveriani (tiesin kyllä, että hänellä on flunssa, mutta oletin, ettei siksi ota vauvaan lähikontaktia), teki mieli läppästä sen käsi pois vauvan otsalta kun sitten kuitenki piti tulla lääppimään... Hillitsin kuitenkin itseni noin niinkun kaverisuhteen säilyttämiseksi :grin

Voi hemmetin hemmetti. Vaaka näyttää nyt enemmän kuin raskauden aikana :( vaikka liikun enemmän ja syön paremmin.. Syytän kyllä nyt noita minipillereitä, voi samperi :mad:

Nonni, nyt kun vauva nukkuu yöt tosi hyvin, niin minulla ne menee silti valvoessa, kun ei vain uni tule! Vaikka miten fyysisesti rasittaa ihteensä päivällä, niin ei silti....

Takaisin