Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No onpas kyllä oikeesti aika ajattelematonta lähettää sairas lapsi talouteen, jossa on ihan pieni vauva! Vähän vois kyllä ihmiset oikeesti ajatella pikkasen pidemmälle!! :/

Prkl kun nyt ärsyttää!! Otin itseäni niskasta kiinni ja ostin nännikumit(helpotusta suihkutisseihin?) no kotona huomaan ottaneeni kaikkein isoimman koon kun olisin varmaan pienimmät tartennut.. Kuitti tietenkin hukassa. Sinne meni hukkaan 10€ :# (olen nuuka ihminen ja tuollainen kirpaisee suunnattomasti).

Elikkä se ois vissiin migreeni puhjennut nyt minullekkin.. Milloin tämä helpottaa?!? Vauvakin itkettää ja minua oksettaa..

Voi August14, isot sympatiat sinne. Migreeni on jotain käsittämättömän hirveetä. Toisaalta, jos yhtään helpotta (varmaankaan ei) niin se voi olla vielä hirveempääkin jos kerta vielä pystyt oleen vauvan kanssa ja ylipäätään seisaallaan. Itselläni on ollut vaan muutaman kerran migreenikohtaus, sitä ei siis oo mulle diagnosoitu, mut oon kattonut koko nuoruuteni vierestä kun mun äiti kärsi migreenistä.
Toivottavasti menee sulla nopeesti kohtaus ohi.
Ei voi olla helppoo pienen vauvan ja migreenin kanssa.

Voi apua, täällä uhkaa maito loppua :sad001 Korviketta on tullut annettua (välillä miehellä tulee annettua ehkä liiankin helposti), mutta itsellä on syöminen jäänyt aika vähälle.. :oops: Viikonloppuna huomasin, että joinain päivinä on tullut syötyä vain pari leipää :eek: Noiden ristiäisten järjestelyissä on unohtanut itsensä kokonaan.. Huomasin, ettei tissit oo ollu täynnä moneen päivään :confused: Eilen söin mahan pitkästä aikaa täyteen. Korjaantuukohan asia jos syön paremmin ja imetän useammin? En kyllä halua lopettaa imettämistä näin aikaisin..

Täällä maidon tulo On mennyt vuoristorataa.. Nytten tuntuu että tämä tasaantui 65ml (lypsän uudelleen 20min päästä niin pääsen siihen 110ml).. Harmittaa kun tytölle jää usein illalla varsinkin nälkä.. Mutta yöllä taas jättää reilusti syömättä! Jospa kohta nukuttaisiin yön läpi jos kera ruokaakaan ei tarttee nyt enää kuin pienen tiran ja uni tulee sitten!

Mies on nyt lomalla ja heti ekana päivänä omaa päätä kiristää! :D
Harmi kun heti kun alkoi loma niin tuli p*ska keli :(

Mä ainakin sain homman rullaamaan töitä tehden. Eli syö hyvin, imettää KOKO AJAN ja vieläkin useemmin, pois tutit ja pullot, toki jos vauva itkee nälkää ihan oikeesti, ni sitten ihan vikaksi korviketta tai pumpattua. Pumppaa vaikkei mitään tulekaan, illalla kuuma suihku että vikatkin tipat tulee ulos, yöllä pari imetystä, vaikka kestäs tunnin tai kaks, ite viel pumppasin öisin lisäks. Yöimetys klo 01-06 lisää maidontuloa erityisesti.

Nyt ei oo n. pariin viikkoon lisämaitoo tai korviketta tarttettu ollenkaan! Pumpattua saan n. 70ml kerralla mut heti perään ku ruokkii vauvan ni se saa kuitenkin hyvin syötyä, eli en saa tyhjäksi pumpulla.

Viime yö meni ihan reisille.. Pierua ja skeidaa, itkua ja valvomista.. Huoh. mitähän mä oon syonyt. ku vauvalla noin paha yö.. :/

Voi vitja!! Miun namuhimo on kadonnut mutta jos jossain on keksejä niin se on menoa... Argh!! Nytkin kun on ollut juhlia niin tullut vedettyä kaikkea makeaa leivosta enemmän kuin laki sallii..

Vähän suututtaa.. Eräs läheinen ei tule oman uskonlahkonsa takia tyttömme ristiäisiin.. Häät ja muut juhlamme on käynyt mutta nytten nämä tyttäremme juhlat jättää tulematta.. Suututtaa se, vaikka ymmärrän kuitenkin.. Jotenkin vain ihmettelen kun muussa elämässään ei ole kiihkouskoinen ja nyt tässä sitten ollaan ja täysin tyrmätään ajatus tytön juhliin tulemisesta.. Outoa, mutta antaa olla...

Voi luoja! Me tultiin tytön kanssa pariksi yöksi mun äidin luo kylään, että saisin vähän paremmin nukkua. Vaikka neiti ei siis syö pullosta, niin äiti otti sen omaan huoneeseensa ja lupasi hoitaa vaipanvaihdot yms. niin se vähän edes pidentäisi mun unta..

No viime yö menikin kivasti, neiti nukku 4,5 h jopa putkeen ja mä sain siinä unta hyvin..no nyt on neiti nukkunut jo 23 saakka eli kohta 6,5h. Muuten kiva, mutta mä ensinnä valvoin vielä 23.30 ja sit heräsin jo vähän jälkeen 01 kun koirat jotsin könysi. Ja sitten heräsin uudestaan vähän ennen 04. Ja siitä asti oon valvonut.

Mun toinen tissi puristaa (oon käynyt jo 2 kertaa lypsämässä, mutta se sattuu ja pumpun unohdin kotiin). Mutta en millään haluis herättää toista kun nuvolassa sanottiin jo kolme viikkoa sitten, että saa antaa nukkua vaikka 7h putkeen, jos tyttöä vaan nukuttaa..

Mun maha ja alaselkä särkee eli ilmeisesti ne viime tiistaista alkuaan arponeet kuukautiset on alkamassa. Joten lopputuloksen mä makaan täällä yksin hereillä, mua sattuu joka paikkaan ja oon varma että skippaan tässä ainoan tilaisuuden noin sataan vuoteen nukkua, koska eihän tyttö varmaan enää koskaan nuku näin hyvin. Ja mun on ikävä tyttöä ja miestä!

Ja ainiin, koska tää kaikki saa mut itkeä vollottamaan, niin lisäks särkee päätä ja nenä on tukossa... Aivan mahtavaa!

Äääh, päätä ja niskoja särkee.. :confused: Ei vain malta imettäessä olla tuijottamatta tuota neitiä :rolleyes: Pää retkottaa miten sattuu ja niskat on sitten ihan pirun kipeät ja huimaakin! Eikä mies ala hieromaan, kun ei kuulemma osaa.. Pitää vaan yrittää venytellä, voi kun pääsisi hierojalle! :rolleyes:

Siis onko tämä enää mahdollista.. Taas migreeni! Päivä taas mennyt ihan p*rseelleen ja iltakin tulee olemaan jos mennään edellisten migreenien kaavalla..

Että voi olla turhauttavaa..ulkona mitä ihanin aurinkoinen syysilma, sektiohaava ei enää häiritse elämää (hyvä jos muistan sen olemassa oloa enää) eli siis pystyy vihdoin liikkumaan niinkuin normaalit ihmiset ja mä en vieläkään ole saanut niitä saamarin vaunuja tänne kotiin! o_O:confused::mad: Sata kertaa saanut niistä kysellä, viimeisin vastaus oli eilen että tiistaina tai keskiviikkona -.- Syytä olis pikkuhiljaa alkaa tapahtua, minä ja pikkuinen halutaan ULOS!!!!

Mini ja minä: missä ne sun vaunut oikeen seikkailee? Ootko tilannut ne jostain vai miten?

Pipridae, ne on mun miehen pojan vanhat vaunut eli ovat vissiin jossain sen exällä tms. Muuten hakisin ne vaikka itse, mutta meillä on niin hurjan kokoinen perheauto etteivät mahdu kyytiin samalla jos siellä on pikkuinen turvakaukalossa takapenkillä. Varmaan pitäisi hommata peräkärry niin mahtuisi oleelliset tavarat mukaan :grin Ja meillä on sen verran "hassusti" ettei miehellä ole ajokorttia (ei vaan ole koskaan suorittanut) ettei voi pistää sitäkään hakemaan niitä. En vaan tajua mikä helvetti siinä on niin vaikeeta jonkun ihmisen järjestää niitä tänne kun samalla paikkakunnallakin asutaan. :mad: Kun on kumminkin sovittu niistä jo kauan ennen kuin vauva edes syntyi, saati sitten että hän nyt on kuitenkin kuukauden päivät tässä maailmassa ollut ihmettelemässä. Alkuunhan niillä "ei ollut mitään kiirettä" kun en itse voinut niiden kanssa ton leikkaushaavan vuoksi ulos lähteä. Nyt tuntuu muuten vaan olevan niin pirun hankalaa :mad:

Mini ja minä, aika hankala tilanne! :s

Joo, täällä pukkaa tautia.. Kurkku on niiiiiin kipeä! :( toivotaan etten tartuta tyttöön!

Ja näköjään on taas se aika vuodesta, kun tintit yrittää väkisillä tulla sisälle!!! Repiivät hyönteisverkot ym. Murr..

Meillä sisälle tunkee vaan hämähäkkejä nyt kun kelit on viilenny. Oon tänäänki murhannu jo kaks. Sit jokaista mun näkemää kohtaan on kuitenki se viis joita en nää... :confused:

Takaisin