Voi luoja! Me tultiin tytön kanssa pariksi yöksi mun äidin luo kylään, että saisin vähän paremmin nukkua. Vaikka neiti ei siis syö pullosta, niin äiti otti sen omaan huoneeseensa ja lupasi hoitaa vaipanvaihdot yms. niin se vähän edes pidentäisi mun unta..
No viime yö menikin kivasti, neiti nukku 4,5 h jopa putkeen ja mä sain siinä unta hyvin..no nyt on neiti nukkunut jo 23 saakka eli kohta 6,5h. Muuten kiva, mutta mä ensinnä valvoin vielä 23.30 ja sit heräsin jo vähän jälkeen 01 kun koirat jotsin könysi. Ja sitten heräsin uudestaan vähän ennen 04. Ja siitä asti oon valvonut.
Mun toinen tissi puristaa (oon käynyt jo 2 kertaa lypsämässä, mutta se sattuu ja pumpun unohdin kotiin). Mutta en millään haluis herättää toista kun nuvolassa sanottiin jo kolme viikkoa sitten, että saa antaa nukkua vaikka 7h putkeen, jos tyttöä vaan nukuttaa..
Mun maha ja alaselkä särkee eli ilmeisesti ne viime tiistaista alkuaan arponeet kuukautiset on alkamassa. Joten lopputuloksen mä makaan täällä yksin hereillä, mua sattuu joka paikkaan ja oon varma että skippaan tässä ainoan tilaisuuden noin sataan vuoteen nukkua, koska eihän tyttö varmaan enää koskaan nuku näin hyvin. Ja mun on ikävä tyttöä ja miestä!
Ja ainiin, koska tää kaikki saa mut itkeä vollottamaan, niin lisäks särkee päätä ja nenä on tukossa... Aivan mahtavaa!