Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alotta, joo no se anoppi on tässä nyt se pienin murhe näiden rintojen kanssa. Eilis ilta oli taas ihan kauhee kun mä olin ihan helvetin väsyny ja kaveri ei antanu rauhaa et ois nukahtanut, olis pitäny olla tissillä koko ajan. Sit jos tissi sattuu lähtemään suusta niin alko hirmu raivarit eikä se ees tajunnu et se on jo suussa. Mulla napsahti ja tyrkkäsin vauvan isälle korvikepullon kanssa. Miten tää on nyt niin helvetin hankalaa taas kaikki!! Isä anto yölläkin korviketta et saan nukkua mut kukahan tyhjäis minun maito varastot nyt kun ei kärsi enää olla näiden varastojen kanssa!? En jaksa lypsää käsin kun mulla on rannekin vielä tulehtunut. Ja kaveri nukkuu varmaan vielä 2-3 eikä se saa kerralla rintoja tyhjäksi. Itku... :, (

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

hanski_, ootko kokeillu rintakumia? Suosittelen lämpimästi jos on nännit kipeenä. Mulla auttoi ainakin tosi paljon. Imettäminen on nyt niin paljon mielyttävämpää kun ei satu yhtään :)

Millier, juu on käytössä! :) Mut rinnat on vaan niin arat kun ei jaksa kaveri tyhjentää niitä niin paljoa kun tulee maitoa. Jospa se tästä tasoittuu. Otettiin yhdessä pikku päikkärit ja olo on vähän parempi kun saa vaan levättyä tarpeeksi. Ulkona jos pääsisi kohta käymään niin sekin auttaisi asiaan.

Meillä kans auttaa moneen vaivan se, että äitikin saa levättyä.
Hanski_ ainakin mulla maidon tulo tasaantui noin viikossa siihen määrään minkä poika syö ja rinnat ei ole kipeät (ihan vähän kipeät) kuin korkeintaan juuri ennen imetystä, kun on täyttä.

Alotta, no tänään ei ollu rinnat yhtä kipeet enää kun eilen mut jos imetään kyljellään niin pahkuroilla on sen jälkeen.. ja nännit on ihan ruveta. Ilman rintakumia ei voi imettää..

Oothan Hanski kokeillu valkokaalia rintoihin? Mulla autto tosi paljon, googletapa jos asia on vieras.
Tsemppiä!

Voi itku.. Isillä flunssa ja kuumetta. Äitillä hirveä väsy ja lämpö nousussa. Tyttö kitisee ja itkeekin eikä rauhoitu/nuku muualla kuin sylissä.. :sad001 Kunhan vain pikkuinen pysyis terveenä..

Millier, on sulla siellä lääkkeet rintamaidossa vauvalle jos te tuutte kipeeks. Jos siis imetät. Ei pitäisi pienen sairastua. :)

Ai että mä vihaan tätä terveyskeskus systeemiä ilman ajanvarausta! Odottanut jo yli tunnin ja tyttö on onneks kotona isin kanssa, mut ei oo kovin kivaa viettää "omaa aikaa" täällä kun on nälkäinen suu kotona odottamassa. Mut ranne on niin kipee ettei kärsi tyttöä enää nostaa edes sängystä ylös joten ei auta, pakko vaan jonottaa että saa apua tähän käteen. Onhan tämä vaiva jo yli kuukauden ollut! :(

Oli tosi iso apu melkein 2 tunnin jonotuksesta. Lepolasta ja täysi lepo kädelle. Joo... ei oikein onnistu. Ja alkaa olla aika kärttynen äiti täällä kun hommat ei onnistu ja unta ei tuu tarpeeks. :(

August14, no jo on paikan keksiny! :D Toivottavasti ei tee pesää! :) Muutaman kerran ollu haaravälissä ja voin sanoo et sekään ei ole kiva. ;)

Viime yönä en saanu unta kun vasta puol 2 ja sit tyttö heräs jo puol 5 syömään. Puol 6 sain unta ja nukuin 2h. Nukuin tunnin päikkärit koska anoppi ja appi tuli käymään piti unet keskeyttää vaikka nukutti kun oli sovittu et he tulee käymään. Veetutti kun olis halunnu kerrankin nukkua kun sai unta! En yleensä saa unta päivällä kun olen liian väsynyt. No sit illalla 11 aikaan nukkumaan ja kaveri heräs sit 1 aikaan ja syötöt yms. Nyt kello puol 3, muut nukkuu ja mua ei vaan väsytä! Aamulla kello soi 7 aikaan ja neuvola kutsuu klo 9. Toiset kuorsaa minä en! :(

Ääh, voihan stressi.. Ristiäiset viikon päästä eikä meillä ole kahviastiastoa, ei valkoista pöytäliinaa. Mitä kaikkea mä edes leivon? Eikä mulla oo mitään päälle pantavaa! Enkä tiedä pääsenkö edes mitään ostamaankaan.. Eikä nimeäkään olla vielä päätetty.. :confused: Ja aikaa vain viikko! :gen113

huippu ketju! :)
Mua niin ärsyttää ihmiset jotka valittaa että olen vaunujen kanssa ruokakaupassa ja bussissa!?!??!!! Haloo pitäiskö mun pyydellä muita käymään nekin mun puolesta, ei nyt sattumalta ole isoa kauppaa kuin bussimatkan päässä ja pakko on kaupassa käydä =D

jmm

jmm, What? Ei siis sais mennä kauppaan tai bussiin vaunujen kanssa? :grin Ohhoijaa! Sanopas seuraavan kerran että voisin melkein vannoa että sinäkin olet pienenä kakkavaipoissasi pyörinyt vaunuissa kaupoissa ja ehkäpä bussissakin!
:laughing025

Miehen isommat lapset tuli viikonlopuksi ja tänne päästyään perjantaina poika totesi että on kipeä..:angry3 Ja kuinkas ollakaan, viimeyönä vauvan nenä meni sitten kanssa tukkoon ja tänään on itellä sellanen olo, että flunssaa pukkaa. Perkele sanon minä. Ärsyttää. Mies oli vaan et "minkäs sille voi", no eihän sille enää mitään voi, mutta jatkossa vois vähän taas porukka käyttää aivojaan.Mies jatkossa kysykööt lapsilta etukäteen onko mahdollisesti kipeenä, ei nyt aina tarvi, mut ihan tää pikkuvauva-aika olis aika kohtuullista..

Voi ei Sirriäinen! Ymmärsinkö oikein, että poika kotoa lähtiessään jo ollut kipeä? Ei olis kyllä aikuisen silloin pitäny vauvan luokse poikaa lähettää... :/ toivottavasti nuha menee nopeasti ohi.

No tuskin se tauti tunnin junamatkalla on iskenyt, lisäksi oli nessuja repussa. En taas voi tajuta mitä sen äitin päässä ihan aikusten oikeasti liikkuu.. Tosi tyhmää että ihan perusasioita pitää alkaa tivaamaan.. Huoh.

Takaisin