Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja täällä taidettiin myös flunssautua.. Koko kaupunkikierroksen ajan särki jo päätä, nyt tämä vie jo melkein tajun.. Ihmettelinkin aamulla miten kylmää näin hirveästi..

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Meidän vauva parka ei varmaan saa mitään vastustuskykyä, kun mä oon hirveen harvoin kipeenä....murheen aihe tämäkin :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Elämäni pisimmät 20h epäsäännöllisiä supistuksia takana eikä loppua näy! Mä en enää kestä tätä ja synnärillä patistivat vaan kotiin kun mitään ei piirtyny käyrillä vaikka niitä tuli 10min välein. Kun en ole auki kun sentin ja muutenkin epäkypsä synnyttämään niin ohjeet oli vaan kuuma suihku, panadoli ja kauratyyny. Olen syönyt 2 1g panadolia 4h aikana ja supistukset ovat tulleet 10 - 5min välein kohta 3h ja mies on hieronut selkää melkein tauotta eikä loppua näy! Mä haluaisin jo nukkua mut mä en voi kun koskee enkä ja mikään ei auta! EI TÄÄ VOI OLLA NORMAALIA! itken vaan kun en jaksa enää ottaa supistuksia vastaan vaikkei ne ole edes kovinkaan kovia. Pysynyt samanlaisena koko päivän aamu 4 asti.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mä olen kanssa välillä aika kipeänä mutta synnytys ei vaan käynnisty. Supisteluja on ollut kuukausikaupalla mut nyt nykyään on välillä tosi kovaa "menkkakipua", sukkapuikkosupistuksia (eli karseita yllättäviä vihlasuja alapään hermoihin), ihan perus supistuksia mitkä on jo tosi tiukkoja ja juilii alaselkään ja alakohtuun/lantioon.. jne. Tänään yritin kävellä kauppakeskuksessa niin ihan seinistä jouduin ottaa tukea näiden tuntemusten tullessa. Silti olen kiinni ja kohdunkaulaa jäljellä 2senttiä. Yliaikaa nyt neljättä päivää. Kyllä sais meiän poika jo tulla.....

Synnytys oli hidas ja tuskainen, mutta eilen illalla vaille 7 se palkittiin pienellä prinsessalla! ♡ Äiti on väsynyt mutta onnellinen. Ilmottelen tarkemmin tuonne syntyneiden osioon mittoja. Nyt koitan saada vielä unta. :)

Hanski, voi miten ihanaa :Heartred varmasti aivan sanoinkuvaamaton fiilis saada se oma pieni käärö siihen syliin :love7 Oikein kovasti onnea teille! :)

Ehkä surkein (voisi olla rumempikin sana tilalla) syntymäpäivä ikinä! Ainut toiveeni oli että minusta ja vauvasta otettaisiin yhteiskuva (niitä ei ole vielä muuta kuin laitoksella otettuja). Sitäkään en saanut :( jotenkin paha mieli jäi koko päivästä, pyöreitä tuli täytettyä..

Äääääääääääk! Musta tuntuu että koko kroppa on jumissa, sattuu, päätä särkee ja oksettaa. Mä tarviin hieronnan. Mutta kun yritin soittaa ittelleni hieronta aikaa niin en saanu kiinni kun kaks hierojaa jotka oli molemmat buukattuja seuraavan kuukauden.. mies on töissä eikä jaksa muutenkaan hieroa tarpeeksi pitkään että se alkais auttaa ja mun kaverit katos raskaus aikana ja ja ja.. nyt vaan ärsyttää kaikki

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Olkapää alkoi jälleen oirehtimaan :confused: Ääh, ärsyttää. Rutisee ja pistää. Ja koko ajan tuntuu sellanen "paine", että pitäis naksauttaa vaikkei se naksahda.. Ja tähän ei särkylääkkeet auta. Just tänään ajattelin, että kiva kun kaikki on niin hyvin eikä oo ees mikään paikka kipeä. Noh, ei se maailma tähän kaadu.. :rolleyes:

V*ittu että ärsyttää!! Siis anoppi soittaa miehelle joka v*tun päivä että tullaanko vauvaa näyttämään.. Siis miksi meidän pitäisi siellä joka helkatin päivä käydä!? Mie niin inhoan sitä lässytystä ja paasaamista kaikesta (siis niitä hänen ajan hyviä vauvanhoitovinkkejä, jotka nyt hyvin tiedetään että sama ei päde tänäpäivänä)... Itsehän en vauvalle lässytä, siksi mie inhoan sitä kuunnellakkin, kun se kuulostaa niin hölmölle mielestäni.. Ja sekin kun vauva on aina "Keijon tyttö" (nimi muutettu ;D), ikinä ei ole minun tyttö.. Ja siis kuulemma ihan on hänen näköinen (siis anopin näköinen).. V*tuttaa kuulla sitä ruikutusta, että jätä hänelle vain vahtiin, vaikka nimen omaan meille neuvottiin että ollaan oman perheen kesken nyt alussa ja hoitoon ei jätetä kuin todella lyhyeksi aikaa jollekin muulle.. Ärsyttää, kun välillä tuntuu ettei itse kerkeä nauttia vauvan kanssa olemisesta, kun päivä menee vauvaa hoitaessa ja kotia siivotessa ruokaa laittaessa.. Silloin kun illalla olisi aikaa sitten olla ja "tutkia" vauvaa ja seurustella niin pitää olla menossa anopin luokse.. Minä haluaisin joskus keretä olla ihan kolmistaan, minä, mies ja vauva.. :(
Joskus toivon että asuisimme kaukana mummoloista.. Haluaisin olla perheeni kanssa.

Mulla tulee itku! Mun tissit on ihan täynnä maitoa ja ihan pahkuroilla ja nännit on verillä ja alakertaan vihloo! :( Eikö tää kärsimys ja kipu jo ala riittää?! Ja kaiken lisäksi olen ihan kauheen näkönen näine yli isoine rintoineni. Ja itku tulee hetkessä. Anoppi kävi tänään kattoo pika pika vauvaa joo ja sen piti tulla 5 jälkeen mut se tulikin vasta 7 jälkeen ja tyttö oli jo tosi kiukkuinen kun joutu odottaa ruokaa ja sit tissiin sattuu ja vittu! Sit vielä alko ottaa kuvia ja minä olin jo että joo minusta ei tartte kuvia ottaa!!

August14 jos mikään muu ei auta, voisiko asiasta sanoa neuvolassa? Meillä neuvolantädit sanoi (kaksikin eri kertaa, kaksi eri tätiä) että ovat joskus joutuneet puuttumaan, kun isovanhemmat eivät ymmärrä antaa uudelle perheelle tilaa vaan tuppautuvat liiaksi. Mulla saattaa äiti soitella melkein joka päivä, mutta puhelut on sellaisia noin max vartin mittaisia mitä kuuluu -puheluita. Eikä niistä ole mulle mitään haittaa tai harmia, äiti on vaan innoissaan pienestä ja haluaa tietää miten menee.

hanski_ tsemppiä! Minä olisin jo laittanut oven lukkoon tms. ruokkinut lapsen ja laskenut anopin vasta sitten sisään. Siinähän ois oppinut olemaan ajoissa. Tosin meille kotiin tulevat vieraat on joutunut tissejä katselemaan, mä imetän omassa kodissani päiväaikaan sohvalla istuen ja jos se häiritsee, niin voi poistua :grin Appivanhemmilla oon siirtynyt toiseen huoneeseen, muualla en ole vielä imettänytkään, paitsi neuvolassa.

Ei ehkä niin helppoa kouluttaa anoppia, paljon tsemppiä kaikille, kellä on hankalaa heidän kanssaan, omani on ihana :Heartred ja mun miehellä vielä parempi :Heartpink

Pitääpä sanoa neuvolassa, jos siitä olisi apua!
Tuntuu ettei öistä tule mitään.. Yritä siinä olla mies herättämättä kun vauva huutaa kuin syötävä mahavaivojaan... Ei ole kyllä meille riittävästi 60neliöä.. Ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää! Kiva kun sitten kaiken päälle näet painajaisia jossa oma mies kuolee liikenneonnettomuudessa väsymyksen takia(ajaa töihin päivittäin 200km)..
Tätä oli kyllä odotettavissa, mutta silti se on rankkaa ja raastavaa.. V*tuttaa hymyssä suin kaikille sanoa, että menee kaikki vauvan kanssa hyvin, kun sitä se ei ole.. Sitten jos sanot miten asia on, olet huono äiti.. Kun on se vauva-arki niiiin ihanaa ja helppoa.. Ei ole minusta.

Takaisin