Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että piti heti näin aamusta saada sellainen viesti, joka pistää niin vihaksi!! Loppupäivän vituttaa sitten ja varmaan loppu viikon... Kyllä taas niin paljon ottaa pannuun!! Ei voi mitään prkl.. Miehellekin tuli soitettua sellainen purkauspuhelu, että tulin varmaan tämänkin päivän pilanneeksi samalla.. Ei mene nyt hyvin.. Hemmetti kun olis edes auto käytössä niin ajas johonkin etäs vähän purkamaan paineita..

Yöunet jäi nyt vähäisiksi :confused: Ja syy ei ole vaavin vaan kissan! Tunnin parin välein heräsin ja ajoin sen pois mun tyynyltä, mutta silti se löysi aina tiensä takaisin. Ja tuo kehräys kuuluu varmaan naapuriin saakka! Muutenkin oli taas niin tukalan kuuma yö, niin vielä kun kissa änkeää siihen lämmittämään.. Eikä se koskaan nuku kenenkään muun vieressä kuin minun, mammanpoika :rolleyes: Nyt se tuossa mun sylissä tyytyväisenä kehrää. Miten ihmeessä se pärjää muutaman päivän ilman mua kun ollaan vaavin kans laitoksella? :eek:

Ukkonenko tän olon tekee, vai mikä? Oon nyt pari päivää ollut ihan voimaton. Pää on kuin usvassa, kroppa tuntuu painavan 10x enemmän kuin normaalisti, siis raajat, joita ei meinaa jaksaa liikutella. Kiva tässä lomailla, kun oma olo on ihan vetämätön, enkä jaksa mitään. Sitten harmittaa, kun menee harvinaiset kyläilyt ja muut jutut hiljaa istumiseksi tai jää kokonaan välistä. Plääh.

Lobster, Voisko johtua nesteen kerääntymisestä elimistöön? Millier, täällä kans nukuttu huonosti... ei vaan saanu unta ennen yhtä yöllä ja aamulla heräsin painajaiseen puol 5 aamulla enkä saanu enää unta..

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Tuskan hiki! Joko nää helteet loppuu?! Mua niin ahdistaa kun ulkona on lämpötila 30 ja paarmat puree koko ajan, sit kun tulee ilta ja olis viileämpää niin Itikat kuppaa ja mäkäräiset! Ihan sama satoja vai paistoi niin mua kuppaa kaikki saatanan elukat. Sit kun tulee yö niin sisällä on lämpötila 27! Argh!! Kyllä oli elämä helpompaa jos oli 15kg vähemmän painoo. Onneks ei olis enää kun 6 vk laskettuun ja sit saa alkaa läskit palamaan, kiitos! Jos ens kesä olis helpompi?

Mulla on pahentunut nää levottomat jalat huomattavasti lämpimien kelien takia. Kuumuutta kestäisinkin, mut kipua ja "pakko potkia" -oireita en. Yöt menee pilalle kipulääkkeistä huolimatta ja nyt näköjään koskee jo päivälläkin...

Ääh, tää kuumuus on niin inhottavaa. Meikata ei viitsi kun hikoilee niin paljon, kaikissa vaatteissa on kuuma ja makuuasento on ainoa jossa jaksaa olla. Öisin ei pysty nukkumaan kuin pätkissä.
Eilen oli vihkiäiset (tai no juhlat) ka joutui seisomaan melkein koko päivän, jalkoja särkee edelleen.
Tavaratkin pitäis purkaa muuton jäljiltä (muutettiin keskiviikkona) ja vanhakin kämppä pitäisi siivota...
Mä en jaksa!! Puhumattakaan siitä, että mä onnistun nykyään tiputtelemaan kaikki hemmetin tavarat mahallani pöydiltä ja sit mä joudun kumartelemaan ja nostelemaan niitä...

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

täällä oli eilen ukkonen, mut ei siitä juuri ollut apua helteisiin. ihan yhtä kuuma oli kuin ennen ukkosta. mä oon saunonu harva se ilta, se viilentää vähän ja nukun ikkuna auki, ilman peittoa jne. mulla on alkanu uudelleen liitoskivut ja jatkuva pissitys, liekö vauva laskeutunut/laskeutumassa.

uusi kolotus. Mulla on yläselkä lapojen välistä järjettömän kipeä. Varmasti johtuu siitä, ettei yöllä voi nukkua kuin kyljellä tai toisella ja päivät melkein menee sohvalla pötkötellen.

Ja jännittää jo kamalasti tän päivän lääkäri!

Pakko valittaa taas tästä turvotuksesta. Mä en oikeasti kestä enää! Oon koittanut olla positiivinen, että eihän tää nyt pahin mahdollinen vaiva ole ja tsempata sitä kautta...mutta oikeasti, kun tätä on jatkunut jo toukokuusta ja koko ajan pahenee ja mikääään ei tunnu auttavan. Multa loppuu positiiviset ajatukset kesken just nyt.

Nilkkoihin ja polviin sattuu koko ajan ja niiden lisäksi myös sääret ja reidet kiristelee kun kävele. Sormet ei toimi ja aamusin kun nilkat on ehkä aavistuksen paremmat, niin sitten sitten ei silmät aukea turvotukselta (ilmeisesti se yön aikana valuu naamaan!). Vielä tähän päällä kaikki nää loppuaikojen kivut alapäässä, niin käveleminen on ihan tuskaa. Ja oleminen. Ja varsinkin ylösnouseminen tuolilta. Alan kohta itkeä ihan vaan turhautumisesta...jos tää vauva päättää vielä mennä yliaikaseksi vaikka sen pari viikkoa, niin tätä pitää sietää vielä kuukausi. :mad::mad::mad:

Huoh. Yllättävän paljon helpottaa purkaa tätä turhautumista edes tänne. Ehkäpä mä sittenkin selviän vielä ainakin huomiseen, pääsen taas valittamaan neuvolan tädille o_O

prkl miten voi yhdel ihmiselle tulla kaikki raskauden tuomat vaivast siis jos oikeesti lukee mitä vaivoja ja extra vaivoi voi olla niin ite oon saanu kärsii, ottaa niiiin paljon päähän tää kaikki 8 kk helvetti suorastaan näin julmasti sanottuna tai sit mun kroppa kapinoi tätä ilta tähtee ei muuten niin pal ehkä vituttais mut neuvola lääkäri oli tänään ja siis ainoot positiiviset asiat oli sykkeet ja liikeet, olis sitte lievä raskausmyrkytys, huomenna lapraan ja äippäpolilta soittoa odottaen et lisää tutkitaan ja tilanne arvio ja viikkoio 36 olo on niin pallo hukassa kun en tiedä mitä tapahtuu ja mitä nyt tehään inhoon olla epätietoinen, tunteet heittelee vuoristorataa pitäis levätä ja olla olo on niin prkl stressaantunu et hienoo niin olin viime perjantaina neuvolassa sain pika ajan ku jo sillon oli outo olo mut kaikki oli loistavasti, viikonlopun aikana painoa tullu 3.770 g paineet 142/93 turvotusta ja proteiinia pikkasen virtsassa, anteeks avautuminen mutta on niin turhauttavaa kun tosiaan 2 vuotta yritettiin ja jotenkin aattelin et ihanaa olla raskaana 7 vuoden jälkeen ja kun nyt ei enempää tule.

Äippä, Se on kyl jännä miten toisille tulee kaikki vaivat ja ongelmat ja toiset selviää vähemmällä. Itse olen selvinnyt aika helpolla alusta lähtien ja pelottaa et mitä tässä 6 vk aikana kerkee vielä tulla jos on tullakseen. Mut kohtahan se sinunkin odotus on ohi ja sit voi tosiaan huokaista helpotuksesta ja ajatella jälkeen päin et selvittiin siitäkin! Tsemppiä loppu aikaan ja toivottavasti kaikki menee hyvin vaivoista huolimatta. :)

MÄ EN JAKSA ENÄÄ JA MUSTA ON TODELLA EPÄREILUA ETTÄ MUILLA HOMMA EDISTYY JA LIMATULPPIA LENTELEE JO KORVISTA JA VAUVOJA TULEE LIUKUHIHNALTA JA TÄÄ YKS PÖNTTÖ EI TUU ULOS! PERKELE! :grin

Herranjumala miten kamalan kivulias on tuo sisätutkimus!!!! Ja sitten kun kuulee että edetty ei olla paljoakaan ja kituuteltu on kohta 7h..

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Ja sitten otetaankin verinäytettä ja töngetään ihan kunnolla sen neulan kanssa! Supistukset tuntunut missään tuon rinnalla! Varmaan kiva mustelma tuostakin tulee!

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Muuten juu! Minusta sisätutkimus sattui eilen enemmän kuin ulkokääntö!!! Luulis kyllä ihan päinvastoin.

Mua pelottaa se ens viikon neuvola lääkäri ja aen tutkimukset kun mun paikat on aika kipeet jo seksin aikana saati sit sen jälkeen. Alkaa olee nekin kerrat jo aika harvassa kun ei enää voi sanoo että mukavalta tuntuu.. :/ Ja en muutenkaan osaa rentoutua kun joku lääkäri sörkkii paikkoja.

hanski_ ainakin minulla se sisätutkimus kesti ehkä max 2minuuttia.
Meidän synnytysvalmennuksessa joku kysyi et oikeestiko se lääkäri tunkaiseen koko nyrkin sisuksiin... valmennusta pitänyt kätilö oli kyllä siitä hyvin hämmentynyt. Eihän normaalissakaan gynen tutkimuksessa koko nyrkkiä tungeta. Lähinnä erilaista gyneen verrattuna on se, että pitää jotenkin mitata luiden etäisyyttä, että paljon vauvalle on tilaa tulla. Se oli ainoa vaihe, joka minusta tuntui ikävälle, kun nuo luut on liikkuneet, niin niiden koskeminen aiheutti kipua.

Ja mikä seksi? Ei sellaista ole ainakaan täällä ollut aikoihin, kun ei todellakaan ole tuntunut hyvälle.

Alotta, heh :) No mä yritän jotenkin ylläpitää jotain seksielämää kun itsekin sitä haluan ensin ja sit ei kuitenkaan voi nauttia niinkun ennen. Itsekidutusta! :D Mä en oikein luota edes tohon meidän lääkärin tutkimukseen, kun kaveri kävi siellä ennen synnytystä ja se kokeili et joo kyl se lapsi on pääalaspäin niin synnärille mennessä se olikin perätilassa. Ja kaveri sano pariinkin otteeseen viimeisen 2 kk aikana ettei hän tunne potkuja ylhäällä niinkun minä. Ja meidän siellä lääkärillä ei ole edes ultraan millä vois kattoa mahan päältä et miten päin se lapsi on! Ihan älytöntä touhua...

Takaisin