Mulla oli tosiaan parin viikon ajan pahoja kipuja selässä, minkä takia jouduin ihan sairaslomallekin. Kohtu/lapsi paino pahasti selkärankaan aiheuttaen särkyä. Koska lapsi tosiaan oli kääntyneenä taaikse, ei mulla oikeestaan näkyny mahassakaan mitään muutoksia. Nyt viime viikon lopulla vatsa pulpahti eteen, jollon suurin osa selkäkivuista lähti pois. Nyt kivut on siirtyny sitten vatsan puolelle ja lähes kaikissa asennoissa on tukala olla. Masu ei tosin ole vielä edes suuri, sillä huomenna alkaa vasta 18. viikko. Mut eiköhän tääkin olo tästä taas tasaannu :)
Alkuraskaudesta kärsin kans väsymyksestä, jollon en siis työpäivän jälkeen jaksanu tehdä yhtään mitään. Mun työ on myös fyysisesti tosi rankkaa, jollon työssä jaksaminenki oli ongelma. En tainnu pariin kuukauteen käydä kertaakaan vapaaehtosesti vapaa-ajalla kodin ulkopuolella, koska energia ei riittäny. Lisäks mä voin aika huonosti, joka myös esti kotoa pois lähtöä. En oksentanu ku pari kertaa, mut mua eto lähes vuorokauden ympäri. Pahoinvointi hellitti joskus 14. viikolla, mut sen tilalle tuli pariks viikoks taas pyörrytys. Lisäks mun haima käy vähän ylikierroksilla, jollon liian suuri insuliinin määrä saattaa laskee mun verensokeria liian alas ruokailun jälkeen.
Täl hetkel on siis vähän sellanen olo, et toisen ongelman kaikotessa seuraava vaiva ilmaantuu tilalle. Mitään auvoista odotusaikaa mulle ei siis ole vielä kertyny, enkä koe mitenkään "hehkuvani". Mut silti... päivääkään en vaihtas pois :)