Mulla on ollu aikas voimakasta pahoinvointia, jo vkolla 5 alkoi. Nyt alkoi vko13 eikä loppua näy, tosin oksentelu on ehkä vähän vähentynyt. Autossa matkaa ämpäri apukuskin paikalla ja ainakin kolme krt se on käyttöönkin joutunut.Nyt viikon ajan ollut aikasmoista päänsärkyä lisäksi välillä. Väsymys lisäksi, tosin se alkaa nyt vähän helpottaa. Yöllä pitää ravata veskissä ja oikein mikään ruoka ei meinaa maistua, eteenkään lämpimät. Monet hajut etoo aivan tuhottomasti, erityisesti monet mitä tuo isäntä syö ja jääkaapin oven avaaminen on tuskaa eikä sinne voi katsoa pitämättä neneästä kii tai sitten pitää käsikopelolla yrittää. Tosi moni tuttu on kärsiny vaan vähäisestä pahoinvoinnista, ainoastaan mun äiti mua odottaessaan ja yks serkku on olleet kuten mä (siis tästä ihan lähipiiristä). Mä niin toivon, ettei tää pahoinvointi kestä koko raskautta, mutta oon asennoitunut jo siihen, että viimestään sitten loppuun, kun vauva saapuu maailmaan - auttaa vähän kestämään tätä. Hormonit on muutenkin vallalla, kun tunteet heittelee tosi paljon. Vaivahan se ei varsinaisesti ole, mutta keskenmenon pelko aiheuttaa välillä sitä, että oireet tuntuu voimistuvan...huomenna on vihdoin se np-ultra, ja toivon että siitä sais vähän helpotusta, ja että siellä ois kaikki hyvin.