Vaivat

Okei. Varmasti jännittää! :) Onnea tulevalle äidille ja toivottavasti raskaus menee hyvin. :)
 
Taidat olla väärässä ketjussa, tää on syyskuusten 2014 ryhmä ja meillä on jo vauvelit maailmassa. :)
 
Samaa meinasin kirjoitella kuin Aamu, toki tännekin saa kirjoitella mutta keskustelu ei varmaan raskausajan juttujen osalta ole täällä enää kovin aktiivista. :wink
 
Aattelin kysellä, et onks kelle tullu mitään vaivoja näin myöhemmin. Itellä ollu vasen ranne kohta 3kk kipeä. Kaaduin ja siitä se sit läks. Ei murtumia, kuvattu kahdesti. Ens viikolla magneettikuvaukseen. Alkaa suomeks sanottuna vituttaa, ku tyttö tykkäis olla lähellä/sylissä, ni mites piät ku särkee ja pelottaa et vahingossa tyttö putoaa ku voimat häviää.. :sad001
 
Kuulostaa kurjalta.
Mulla häntäluu murtui synnytysksessä, 3kk synnytyksen jälkeen alkoi tuntumaan jo hyvältä, mutta murtui sitten uudestaan :sad001 häntäluu ja selkä kipeänä kaiken aikaa.
 
Mulla iskiastyyppiset vihlaisut alkaneet uudelleen mitä oli raskausaikana eli ei tää kroppa ihan kunnossa vielä ole,liikunnan puutteestakin varmaan kyllä johtuu.

Epparihaava myös muistuttelee itsestään ainakin kerran kuussa jomotuksella. :sad001
 
Niin ja täällä on myös pukamavaivaa edelleen :mad: nyt uusi lääkärin määräämä voide kokeilussa.
Mä käytin rannekipuun Rehband -merkkistä rannetukea. Rannetuki oli käytössä joka yö ja päivällä aina kun kannoin vauvaa. Nyt ranne parempi ja ei ole tarvinnut tukea käyttää ollenkaan.
 
Miulla oli tuki käytössä kuukauden. Loppuajasta pahensi vain kipua. Kun ei ole jännetuppitulehdusta vaan ilmeisesti siitä kaatumisesta johtuva jänteen vamma. Ja nyt taitaa vielä kaupan päälle tulla mahatauti. Olo on ainaki ku junan alle jääneellä. :sad001
 
Mäkin alan ymmärtää mistä tulee sanonta mukana kuin peräpukama.. :sad001 Yleensä eivät erityisemmin vaivaa mutta onhan noi kiusalliset ja vähän tuntuu että ovat tulleet jäädäkseen. :sad001
 
Mä ehdin jo mukavasti palautua ja elää hetken aikaa elämää, etten juuri "muistanutkaan" raskautta, synnytystä ja niiden tuomia vaivoja. Mutta nyt olenkin jo uudelleen raskaana ja ikävästi tuo repeämä arpi kipuilee toisinaan. Lieneekö tulee jotenkin painetta enemmän sinne, kun kohtu taas kasvaa. Onneksi ainakin toistaiseksi tuo kipuilu on kuitenkin aika lievää ja vain toisinaan tuntuvaa, niin ei häiritse liikaa elämää. Jännityksellä odotan, että mitä muuta "kivaa" tämä näin nopea uudelleen raskautuminen tuo tullessaan...
 
Kiinnostaa myös tietää, että täysimetitkö lapitar ja tulit raskaaksi? :)
 
Kiitos onnitteluista. LA on 1.10. eli 1v 1kk tulisi ikäeroa, jos kaikki hyvin menee (ar-ultrassa kaikki oli onneksi hyvin).

Mullahan ei onnistunut imetys ollenkaan, maito ei koskaan kunnolla noussut ja parin viikon iässä lakkasi kokonaan, kun jouduin ottamaan heti viikon jälkeen korvikkeen käyttöön, kun paino ei lisääntynyt. Niinpä mulla alkoi kuukautisetkin jo noin 6vk synnytyksestä ja viidennestä kierrosta raskauduin. Näinkin iäkkäinä päätimme nimittäin mennä ilman ehkäsyä ja antaa pikkusisaruksen tulla jos on tullakseen. ja näyttäisi olevan :love017
 
Takaisin
Top