Vaivat

Joo. Nyrkki tolkulla aina pestessä ja runsaasti kuivana harjatessa. En viitsi enää pitää hiuksia auki ollenkaan, koska silloin irtohiuksia on kaikkialla :sad001
 
mäkin valitin ekoina kuukausina hiustenlähdöstä, mutta nythän niitä lähteekin kahta kauheammin.
 
Mulla alkaa loppuu hiukset mitä tippua. Ei vaan, nyt alkanu jo vähän hellittää mit vielä kuukaus sitten niitä oli ihan joka paikassa. On edelleen mut tuntuu että vähemmän. Tai sit oon vaan tottunu :D
Ja eilen roikku mun pitkä hiuskarva vauvan pyllystä!!! Siis sieltä sisältä!! Puolet vaan näky ja nappasin kii ja vedin loputkin pihalle. :D teki pahaa oikein
 
Catti: mua naurattaa täällä ihan ääneen :D hiuksia tosissaan saa olla koko ajan siivoamassa paiaksta kuin paikasta. Useimmiten lapsen naamalta ja käsistä. Hiuksia täytyy taas pitää jatkuvasti kiinni.
 
Kumma ettei hiustenlähtö ole vielä rantautunut tänne. Ekan raskauden jälkeen meni just se puoli vuotta ja sit se alkoi. Onneksi loppui nopeasti. Mulla on toinen ongelma hiusten kanssa, ne rasvottuu tosi nopeesti. o_O Vaikka olis edellisiltana pessy niin aamulla tuntuu jo rasvaselta. Yäk!
 
Ehkä menee vähän ohi aiheen, mutta mulla alko eilen jotain kuukautisiin viittaavaa. Nyt en vaan ole enää yhtään varma. Eilen siis tuli vähän punaista (ja limaista) vuotoa ihan siteeseen asti. Tänään taas ei ole näkynyt mitään edes pyyhkiessä kuin kerran tässä iltasella. Onkohan nää nyt kuukautiset vai mitä tapahtuu? :confused004 Mimmoset muiden ensimmäiset menkat on olleet niillä jotka on jo tulleet (tai konkareilla aiemmilla kerroilla)?
 
Mulla alkoi täysimetyksestä huolimatta menkat jo kun tyttö oli 2kk ja on olleet säännöllisetkin siitä asti.Uutta on vaan entistä pahemmat säryt. :sad001 Mut enemmän oon kuullut et on alkanut jollain tollasilla epämääräisillä vuodoilla!
 
Mulla alkoi siten, että kahdet ekat olivat todella todella niukat. Ja sen jälkeen alkoi normaalit (jotka mulla taas on jotain ihan järkyttävän runsasta). Ehdin jo hetken toivoa, että kuukautiset olisivat jotenkin muuttuneet raskauden myötä. Mutta säännöllisesti tulivat alusta asti
 
Mulla alko kerralla ja kovaa alkokin. Tuli tosi isoja hyytymiäkin, ja joudui sitten käymään kohdun limakalvonäytteen antamassa, mikä oli sitten normaali. :) Nyt noitten runsaitten menkkojen takia käytän Cerazettea.
 
Kiva kuulla et on normaalia ettei ekat menkat synnytyksen jälkeen oo välttämättä normaalit. Näköjään kuulun niihin joilla on niukat ja epämääräset. Tänään taas tullut vähän ja vatsakin tuntuu tuttuun tapaan ikävältä, joten kyllä nää menkat on.
 
Hui catti! Miten isoja ne hyytymät oikein oli? Mulla on ollu aika normimenkat, tosin hirvee turvotus niihin liittyy ja karseat pms-oireet. Ajattelin kohta mennä käymään omalla gynellä hakemassa reseptin Nuvaringiin. Sen kanssa mulla oli olemattomat vuodot.
 
Vitsit toi nuvaring ois kätsy. Kerkesin vaa hankkii jo pilsut :/
Ne oli pienen kananmunan kokosia hyytymiä. Menin itkien päivystykseen kun mua pelotti :D Näytin yhtä hyytymää hoitajalle kun se tuli mun kans vessaan ja sano että normaalia :eek:
 
Joo nyt on käyty lääkärissä ja saatu diagnoosi 3kk kipeenä olleeseen ranteeseen. Raskaudesta ja imetyksestä johtuva jännetuppitulehdus. Loppuu ku lopetat imettämisen. Olin niin tuohtunut lääkärille et ois tehny mieli vetää nekkariin.. Kortisonia vois pistää, mut sit ei voi imettää. Purraa nyt sit hammasta.. :/
 
Onko kellään ollut tai on nokkosihottumaa? Miulla oli loppuraskausdesta (johtui ab -kuurista, jonka söin virtsatietulehdukseen).. Ja nyt se iski taas. Siis ihottuma. Enkä ymmärrä miksi, kun terveenä on oltu. o_O Kintut, rintakehä ja kädet kutiaa ja punottaa, sormet turvoksissa, etten edes sormusta saa pois! uuh. Neuvolatäti ei ees vastaa, ku yritin soittaa, että voiko mitä allergialääkettä käyttää, kun vielä imetän. Ei se auta ku lampsia apteekkiin tytön päikkäreiden jälkeen helpotusta kysymään. rapsraps..:scratch
 
Apteekissa sanoivat et pittää soittaa neuvolaan. :D eivät osanneet sanoa siellä et mitä vois käyttää. Noh nyt ootan lääkärin lausuntoa kun neuvola täti laittoi kysymyksen menee..
 
Onko teillä Hilpertti paistanut aurinko? Jotkut saa nokkosihottumaa kesä ekoista auringonpaisteista.
Ja mulle on myös sanottu, että zeririziiniä sisältävät allergialääkkeet on ok.
 
Takaisin
Top