Kuulostaapa kamalilta noi vatsakivut, toivottavasti sellasia ei vielä tulis tähän syssyyn!
Mulla alko pahoinvointi ja aamuyökkäykset rv 6 puolivälissä, ja heti jos ei 3-4 tuntiin syö jotain, niin alkaa ällöttää, ja etenki illalla on kova nälkä, vaikka toisaalta tuntuu, et maha on jo täynnä! Yökkäily tosin loppu, ku hommasin pahoinvointirannekkeet, vaikka ei ne sitä ällötunnetta aina vie pois. Lisäks mulla on ollu jo pitkän aikaa sellasta iskiastyyppistä särkyä, joka oli muutama päivä sitte viikon ajan tosi paha, ku rävähti yökkäyksestä yks aamu. Vasenta koipea särki 24/7, ja oli pakko lopulta napata yöks särkylääke, että sai ees vähän nukuttua. Nyt olen päättäny hoitaa ton vaivan pois, ettei enää tätä raskautta häirittis.
Sit väsyttää tosi paljon, pikkuasiat suututtaa, ja välillä palelee hulluna. Noudatin ennen vähähiilihydraattista ruokavaliota, mutta nyt kaikki vanhat herkut ällöttää, ja on ollu pakko ruveta syömään sitä, mikä menee alas. Paino on pysyny suunnilleen samana, mutta pelkään, että se rupeaa vielä taas nousemaan. Sain ennen raskautta laihdutettua parhaimmillaan 27 kiloa pois, voi vaan toivoa, ettei kaikki tuu takas! :D
Hiusten värjäyksestä sit sen verran, että jostain luin, ettei sitä suositella ekalla raskauskolmanneksella (niinku ei ikinä mitään), ja sen jälkeen väriä ei saa pitää päässä ohjeaikaa kauempaa ja pitää huuhtoa huolellisesti pois päänahasta. Luulen kans, että eniten se haju voi siinä olla haitaks, etenki vetyperoksidipohjasissa vaalennusaineissa; myrkkyähän se on! Eli kaasunaamari päähän vaan...
Ite mietin värjäystä tässä yks päivä. Olen pitkään ollu blondi, mutta tekis mieli vetää mustaks! Lieneeköhän tääki joku hormonijuttu..? :D
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2