Vaivat

Oon ihan hermot riekaleina tän vatsakivun kanssa!!! Se vaan on ja jatkuu ja on sen verran voimakasta, että lamauttaa mut ihan zombieksi. Olen vuosia kärsiny selittämättömistä vatsakivuista, mut ne kesti viikon kerrallaan...tätä kestäny jo pian pari viikkoa! Mikään ei auta. Burana ehkä, mutta sitähän ei sais syödä...
 
Täällä ihan sama. Viikon verran nyt koskenut mahaan. Eilen illalla tirahti jo itkukin ku alko olla nii kyllästynyt ja väsynyt tähän että SATTUU! Sängyssä kun makaa koko ajan alkaa sattua myös selkään ja sit jos liikkuu saati istuu alkaa koskee mahaan....on tää vaan niin ihanata aikaa :S
 
Tässä alkaa panikoida onko tää normaalia edes... Ihan jatkuva kipu joka ei hellitä hetkeksikään. Viikkoja on nyt 8+5. En ees osaa sanoa missä kohtaa tää kipu on, sen verran on kovaa. Lääkäriin en kehtaa mennä, ja lääkettä en uskalla ottaa :sad001
 
Mun mielestä kannattais takkuinen mennä lääkäriin että saisit mielenrauhan :) tollanen kipu on varmaan tosi kurjaa :sad001

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko kellään teistä muuten sellaista vaivaa että limakalvot kuivuu ? Itsellä on jatkuvasti suun ihan kuiva ja täytyy hörppiä vettä ja myös nenän limakalvot kuivuu kovin :eek: hassua...

Ja toinen juttu, onko teillä unenlaatu huonontunut yms?
Itsellä tuntuu yöt menevän kauhean katkonaisesti ja tunne ettei saa riittävästi unta. Nyt odotan kauhulla kun on kahtena seuraavana yönä yövuorot, että miten sitä ollenkaan saa pysyttyä hereillä......

Huoh

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kävin kivun takia jo neuvolassakin. Vain nukkuminen on hetken kivutonta ja sit herää jo siitäki. Hermot mänöö täälläki. Sano että kohdun asento nii takana että painaa selkää ja suolistoa ja tekee vatsaan kivun. Pitäis helpottaa parissa viikkossa.

Et ihan hirveeen pitkä aika jos tää on tälläistä. Viikon päästä ultratarkistus et onhan kaikki kunnossa. Sinne asti oireita seuraillaan jos ei tuu vuotoo eikä pahene...sattuu ja vihloo ja oksettaa. Hehkeä olo,jep....
 
Viikkoja siis n. 10 alkaa olla nyt. Ja kyllä väsyttää ja uni ei ole laadukasta. Aamulla ku nukkuneen rukous..heräilee, kääntyilee ja vääntyillee..
 
Mä saan kans koko ajan sängyssä pyöriä ja heräilen ainakin parin tunnin välein...
Suu kans kuivuu koko ajan, ja ilmeisesti nenässäkin limakalvot melko kuivaneet kun veri vain eilen lensi kun aivastin... :D

Mahakipuja on jonkin verran, mutta ei sellaista jatkuvaa. Välillä vihlasee aika lujaaki.
Oksettaa huomattavasti enemmän kuin ikinä ennen, mutta siitä oon vaan ilonen oikeastaan.
Nyt tosin kammo keskenmenosta kasvanu aiva valtavasti...
 
Nyt nää kivut on jo niin sietämättömiä etten pysty silmäystäkään nukkumaan. Olispa kello jo 8 niin neuvola aukeais. Tätä ei vaan kestä, jotain apua saatava!
 
Ootko ottanut mitää lääkettä? Esim panadolia voi ihan hyvin ottaa. Et lähde ennen kun saat apua, noissa pitää osata vaatia, se on niiden tehtävä selvittää mikä sen aiheuttaa ja miten siihen saa helpotusta!
 
Kuulostaapa kamalilta noi vatsakivut, toivottavasti sellasia ei vielä tulis tähän syssyyn! :confused:

Mulla alko pahoinvointi ja aamuyökkäykset rv 6 puolivälissä, ja heti jos ei 3-4 tuntiin syö jotain, niin alkaa ällöttää, ja etenki illalla on kova nälkä, vaikka toisaalta tuntuu, et maha on jo täynnä! Yökkäily tosin loppu, ku hommasin pahoinvointirannekkeet, vaikka ei ne sitä ällötunnetta aina vie pois. Lisäks mulla on ollu jo pitkän aikaa sellasta iskiastyyppistä särkyä, joka oli muutama päivä sitte viikon ajan tosi paha, ku rävähti yökkäyksestä yks aamu. Vasenta koipea särki 24/7, ja oli pakko lopulta napata yöks särkylääke, että sai ees vähän nukuttua. Nyt olen päättäny hoitaa ton vaivan pois, ettei enää tätä raskautta häirittis.

Sit väsyttää tosi paljon, pikkuasiat suututtaa, ja välillä palelee hulluna. Noudatin ennen vähähiilihydraattista ruokavaliota, mutta nyt kaikki vanhat herkut ällöttää, ja on ollu pakko ruveta syömään sitä, mikä menee alas. Paino on pysyny suunnilleen samana, mutta pelkään, että se rupeaa vielä taas nousemaan. Sain ennen raskautta laihdutettua parhaimmillaan 27 kiloa pois, voi vaan toivoa, ettei kaikki tuu takas! :D

Hiusten värjäyksestä sit sen verran, että jostain luin, ettei sitä suositella ekalla raskauskolmanneksella (niinku ei ikinä mitään), ja sen jälkeen väriä ei saa pitää päässä ohjeaikaa kauempaa ja pitää huuhtoa huolellisesti pois päänahasta. Luulen kans, että eniten se haju voi siinä olla haitaks, etenki vetyperoksidipohjasissa vaalennusaineissa; myrkkyähän se on! Eli kaasunaamari päähän vaan... :p

Ite mietin värjäystä tässä yks päivä. Olen pitkään ollu blondi, mutta tekis mieli vetää mustaks! Lieneeköhän tääki joku hormonijuttu..? :D

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Tk lääkäri lähetti samantien meilahden kirurgiselle poliklinikalle.... Nyt pelottaa ja kovaa!!
 
O-ou..toivottavasti ei olisi mitää vakavaa!!:sad001 tsemppiä sinne!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lähetettiin kotiin kärsimään, koska verikokeissa ei näy mitään. Kivunlievitykseen parasetamolia, joka ei ees auta. Olen ihan loppu.
 
Siis mitä?! Eikö sua edes ultrattu? ? Käsittämätöntä. .

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei, täällä myös yksi kampaaja! Mehän oikein lisäännytään
En oikein osaa ottaa kantaa tuohon värjäys juttuun. Kai jokainen sen tietää mitä tekee ja kokee järkeväksi. Mulle sanottiin, että maalaisjärjellä. Itsen tekisi mieli tolkkutomasti meedium - pihviä ! :wink
Vaivoista mulla on kyllä suurimmat kamala jano ja väsymys. Voisin vain nukkua ja juoda :-D hankaloittaa työtä työntekoa. Kyllä olen oksentanutkin noin kerran päivässä, toisinaan helpompaa.
Mitäs te olette tehneet pitääksenne itsenne hereillä?
Tsemppiä kaikille meille ihanan asian puolesta!!
 
Takaisin
Top