Vaivat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Helkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itu, hyvä ettei ollu raskausmyrkytyksestä kyse. Mulla jostain syystä ei raskauksien aikana juuri oo päänsärkyjä ollut. Tässä toisessa oli alkuvaiheilla jotain hedaria, pojan odotuksessa ei varmaan kertaakaan. Ja normaalisti kärsin niistä aika usein ja mietinkin että näinköhän synnytyksen jälkeen kaikki migreenit ym.hauskuudet palaa takas.
 
Heräsin viime yönä pahaan oloon. Onneksi meni ohi, ettei tarvinnut oksentaa, mutta oli kyllä hetken aikaa tosi kamala olo.
 
Mulla on tänään ollu kans vähän etova olo. Ruokahalu ei oo paras mahdollinen mutta aamupalan söin kyllä. Muuten on yllättävän vaivatonta, ei supistele. Ainoastaan jalat on ihan järkky turvoksissa.
 
Täällä on myös yksi Big Foot. Mulla on tasan yhdet kengät, jotka mahtuu enää näihin koipiin. Aiemmin kesällä turvotus aina hekpotti yön aikana, kun lepäsi, mutta helteiden myötä siitä on tullut pysyvät ongelma. Aamulla tuntuu tosi kurjalta kävellä, kun jalkapohjat on semmoiset pallot.. :(
 
Toispuoleinen alaselkäkipu eikä panadol auta, mä kuolen!! Tuskaaaa

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Panadol on turhuus ainakin mulle, ei lähde päänsäryt. Kaipaan Ibumaxia...
 
Harva asia saa tuntemaan itsensä niin raihnaiseksi kuin selkäkipu, toivottavasti catti helpottaa pian :( Joitain vuosia sitten vaivasivat useamminkin, pahimmillaan ainoa siedettävä asento oli selällään kovalla lattialla jalat sohvalla, mutta ylös pääseminen oli ilman mahaakin oma projektinsa...

Pitkästä aikaa takana edes melkein normaali työpäivä. Ihanaa huomata että kirjoittaminenkin vielä sujuu, mutta ei ikinä pystyisi tekemään enää niitä 14 tunnin päiviä mitä joskus, kun kuudenkin intensiivisen tunnin jälkeen tekee mieli jämähtää sohvalle tuijottamaan mitä ikinä telkkarista tulee... Toivottavasti vain raskausväsymystä eikä pysyvämpää.
 
Mun jalat on ollu tänään niin turvoksissa ja aamusta saakka ettei edes mun jättiballerinat meinannu sopia jalkaan! Jos tää pahenee niin kai mun pitää sit käyttää Reinoja.
 
Itsellä ei ole ollut vielä minkäänlaista turvotusta, en edes tiedä miltä tuntuu kun jalat turpoavat, kaikki kengät mennee hyvin jalkaan! :D (tässä vaiheessa siis parempi koputtaa puuta :p)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo kyllä se selkäkipu hävis ajan kanssa, ei kyllä panadolista mitään apua! :o Jos sais nii ottasin mielummin ibumaxia, se varmasti auttas

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on ollut koko päivän veto pois ja huono olo. Viime yönä taas valvoin. Uni kyllä tulee illalla mutta aamuyöstä herään ja olo tosi levoton. Mies tuli töistä äsken, söi ja nappasi pojan mukaansa kun lähti mummulaan, että saisin levätä. On niiiin huono olla taas että ihan hermoa kiristää. ..

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on ollut kohtuullisen aikaansaava päivä. Kaikki vauvan pyykit on nyt pestynä ja viikattuna lipastoon. Tila meinasi loppua kesken. Sain siivottua puolet huushollista. Nyt on mukava olla. :) Tosin siivous sai aikaan supisteluja joten loppuilta otetaan rauhallisesti.
 
Oletteko säästyneet raskausarvilta tähän asti? Itse ihmettelen kun yhtään arven arpea ei mahaan ole vielä tullut vaikka siihen epäilin kaikkein eniten tulevan kun on joutunut venymään iho niin kovasti kun ennen raskautta vatsa on ollut suht timmissä kunnossa. Mutta pakarat ja reidet ovat saaneet sitten mahankin edestä repeämiä, pakarat ovat todella pahasti revenneet ja näyttävät todella karseilta :/ sitä ihmettelen kun tuossa alavartalossa on aina ollut kyllä ylimääräistä nii miten se sai sitten noin pahat arvet ja maha ei mitään..vielä..

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ei oo tullu yhtään arpea mihinkään ( koputtaa puuta!! ) ja oon kyllä ite myös vähän ihmeissäni ku ei oo yhtään. En tiedä johtuuko mulla arvettomuus siitä, että raskauden myötä mun iho on myös rasvoittunut enemmän, who knows. Oon kyllä edelleen varma, että viimeistään sitte repeää tissit, ku alkaa maito nousemaan :D
 
mulla on tullut mahaan raskausarpia aika paljon.

Mua jotenki pelottaa se raskausmyrkytys, vaikkei oo ollu mitään päänsärkyä, niin jotenki on sellanen olo et jos se kuitenkin tulee. Neuvolassa jo kyseltiin onko ollu oireita, kun paino noussu niin kovaa vauhtia :/
Ärsyttävä olo jotenki jatkuvasti. Mahaa kiristää, selkä tuntuu jäykältä ja ei meinaa hyvää asentoa löytyä. Niin ja toi turvotus! ihan jäätävää, aamusta iltaan.
 
Huh mikä vatsakipujen yö takana! Ensin luulin että kyse on vain supistuksista mutta tajusin ettei ne sellaiselta tunnu, sitten ehdin jo pelätä jotain ruokamyrkytystä kunnes muistin kirotut rautatabletit. :mad: Kivuissa kyllä pahinta on jos ei tiedä mistä ne johtuu ja alkaa pelottaa, supistuksista sentään tietää että ne vie asioita eteenpäin. :) Ihanaa tällaisten öiden jälkeen tajuta ettei tarvitse mennä töihin eikä tehdä mitään muutakaan kuin levätä!! Nyt kun vain saisi ruokaa uppoamaan. :sad001

Mäkin koputan puuta koska ei ole yhtään raskausarpea vatsassa, vaikka en ole mitään rasvailuja harrastanut. Rinnoissa on jonkin verran mutta suht vaaleita vielä.
 
Ihme kyllä mullekaan ei ole tullut raskausarpia (toivottavasti ei tulekaan). Voi olla, että mahassa on ollut sen verran löysää nahkaa jo ennestään, että on ollu mistä venyä ilman repeilyjä. Oon kyllä myös harrastanut ihon öljyämistä aina suihkun jälkeen lähes koko raskausajan. Tiedä sitten oisko siitä ollut apua.
Ja oon myös kolmekymppinen, että jos se yks artikkeli siitä, että nuoret odottajat saa arpia herkemmin kuin vanhat, pitää paikkansa, niin sitten ei kai hätää :P
 
Mulla on uusi vaiva listalle, lonkkakipu tai mikä lie. Joka tapauksessa kävely on hankalaa.
 
Aamu, mulla sama. Tulee iltasin särkemään :/

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top