Vaivat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Helkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua CMT! Joko alkaa syyskuisia tulemaan kohta? Mä oon vaan ajatellu että on tässä vielä aikaa, mutta onko oikeesti?!
 
Huii! Jännityksellä ootan kuka synnyttää eka! :P Mulla menee varmaan lasketun ajan yli jos en suostu käynnistyksiin.. :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Helteiden puolesta kyllä sais syntyä jo mutta viikkoja vasta 34+4 niin jos pari viikkoa olis masussa:) leikkaus on sitte elokuun lopussa kuitenki:) alkaa vähä jännittää kyllä:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huuui CMT! jänskää kyllä! Mulla on jollain aiemmista käynyt noin ja ihan säikähdin! Tosin en tiiä minkä verran sitä on, että minkä verran ns. kärsii valua.

Huhhuh! Kerros heti jos tulee muutoksia. ;) jos jaksat. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllähän mä teille ilmottelen jos alkaa tapahtumaan:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
iiks, joko täällä kohta alkaa syyskuulaisiakin putkahdella! :love2


minulla ei ole hetkeen ollut edes närästystä, ja onkin tullut monesti ajateltua, voiko raskaanaolo oikeasti olla näin helppoa. ei kipuja, ei turvotusta, ainoastaan lounaspahoinvoinnit ovat palanneet hetken tauon jälkeen. pitää nyt vain koputtaa puuta ja toivoa, ettei yhtäkkiä iske päälle esim. raskausmyrkytys. ja eipä näillä helteillä kuitenkaan kovin pirteä olo ole missään vaiheessa päivää..
 
Mun mielestä on helpottavaa kuulla ettei kaikki kärsi niin kuin ite kärsin. Näitä kremppoja ei toivo kenellekään. Lista on loputon :D

Mutta... Oon aika varma että vauva on laskeutunut, kun hengittäminen ei ahdista enää ja pahimmat närästykset toistaseks poissa JA pystyn pötköttämään SELÄLLÄNI, ilman että tekee pahaa. Ihanaa <3 Mutta harkkasupparit on tiukentuneet huomattavasti ja nyt mullekin on tullut niitä menkkakipuja. Kauppareissulla oli pakko pysähtyä joka supparilla, niin pahaa teki.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja mun maha on myös ihan silmämääräisesti tipahtanut alas. :D roikkuu polvissa.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ihailen niitä jotka jaksaa treenata melkein loppuun saakka kun ite on tämmönen valas joka ei pysty edes yhtä kauppareissua tekemään ilman lepotaukoa.
 
Mulla sama juttu...esikoinen ihmettelee miks äiti pysähtyy vähän väliä..noh siinä sit selitän kun on niin kuuma ja äiti ei jaksa kävellä kun vauva painaa jo..joskus tullut jopa kommenttia että niin sen takia kun alat olemaan vanha :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tässä helteessä hyytyisi kyllä varmaan urheilullisempikin odottaja! Siivoilin eilen roskikseen noita neuvolasta saatuja oppaita ja heiluttelin miehelle sieltä kuvaa reippaasta ja raikkaasta sauvakävelijästä joka kehotti urheilemaan ahkerasti ja esitteli muun muassa venytyksiä joissa kurotetaan maahan. Voisi tehdä tällä säällä ja tällä vatsalla ihan uuden kuvituksen siihenkin julkaisuun. :grin
 
Pakko tulla tänne puolustamaan "reippaita odottajia"... En ole ikinä ollut mikään himourheilija, mutta kroppa vain on sopeutunut raskauteen niin että fyysinen rasitus tuntuu edelleen hyvältä. Olen siitä tosi onnellinen, koska mulle (kohtuullinen) liikkuminen on tärkeää ennen kaikkea siksi että siinä tuulettuvat ajatukset...

Välillä kyllä pelottaa, voinko oikeasti aiheuttaa pikkutyypille jotain vahinkoa "rehkimällä" liikaa helteillä, kun siitä niin kovasti varoitellaan, mutta ainakin perjantaina muuttolaatikoita kantaessa kroppa kyllä vinkkasi, mitä kannatti jättää muiden tehtäväksi. Maha sallii vielä jopa kurotukset maahan asti (oli pakko kokeilla :wink), mutta tietysti mun la:kin on vasta syyskuun lopulla.

En silti malta odottaa, että huomenna saadaan viimein tuotua sohva uuteen asuntoon. Patja & tyynyjä lattialla -"sohva"viritelmä on muuten jees, mutta ei siitä läheskään samaan malliin pinkaista ylös kuin muutama kuukausi sitten...
 
Hyvä että tulit puolustamaan, täällä tuskanhiki otsalla alkaa vähän pinna kiristyä niin lenkkioppaat saa kyytiä. :grin Ihanaahan se vain on jos pystyy edelleen liikkumaan ja touhuamaan. Toivotaan ettei tätä kuumuutta kestä ihan loppukesään saakka, jos vielä pääsisi niistä kävelylenkeistäkin nautiskelemaan. :) Kantarelliapajien vuoksi olen valmis kyykkimään maahan. :grin
 
Ymmärrän hyvin :) Eipä muakaan varsinaisesti haittaisi, vaikka lämpötila tippuisi muutaman asteen tai sää pysyisi pilvisenä niin kuin tänään.
 
Mä oon kans pystyny nauttii liikunnasta normaaliin tapaan. Lenkit ja jooga maistuu hyvin. Välillä jopa tuntuu ettei raskaana oliskaan, vaan tuo vati on mukautunu kroppaan. Nyt mökillä vesijuoksu on ihan ykköslaji! Aamut alkaa heti järvestä, ja mulle jo naureskellaan täälä kun "ravaan" jatkuvasti ympäri saarta. Täytyy nauttia niin kauan ku voi, sillä supusuomalaisten oppien mukaanhan jossain vaiheessa saa maksaa hintaa.... :-P hih!


Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen todennut vesijuoksun lisäksi hydrobicin sopivan hyvin mulle odotusajanliikunnaksi. Vedessä olo on niin kevyt ja liikkuminen (melkein) yhtä helppoa kuin ennen raskautta. Plussana uima-altaassa on tietysti näillä helteillä huomattavasti mukavampaa olla kuin kuivalla maalla. :)
 
Eka päivä alkuraskauden jälkeen, kun on koko ajan nälkä! Ja mun käsitys siitä, miten pitää syödä, on mennyt tän radin myötä ihan sekaisin -- huono omatunto jos syön nälkääni enkä silloin kun kello sanoo. Mitä jos syön nyt pari leipäpalaa liikaa ja vauvasta tulee sen takia viisikiloinen :confused: Eiku, ei se taida ihan niin mennä?
 
Syyskuinen, sää olet rehkinyt muutossa niin paljon, ettei ihme jos on nälkä! Syö niin paljon, että nälkä menee ohi, mutta "järkevää" syötävää tietenkin. Mullakin tulee välillä nälkäpäiviä ja oon silloin sitten vaan syönyt. Kait keho kertoo tässä tapauksessa, että energiaa pitäisi saada lisää, joten on parempi kuunnella sitä..?
 
Kuulostaa kyllä järkevältä -- ja ennemmin tai myöhemmin sitä varmaan kuitenkin retkahtaa kun kyllästyy nälkään. Mietinkin, että enhän mä ole viime päivinä edes huomannut nälkää kun on ollut niin paljon puuhaa, syönyt vain kaavamaisesti ohjeiden mukaan. Nyt pistin elämän risaiseksi ja ostin ruisnachoja leffan höysteeksi; ehkä se maailma ei näihin kaadu.
 
Onko täällä muita jotka kärsii jalkojen (nilkkojen) turvotuksesta ja mistä ootte löytäneet hyviä tukisukkia? Oon nyt käynyt parissa apteekissa kysymässä ja toisessa ei ollut kokoja ja toisessa käskettiin meneen jonnekin ihmepaikkaan mittauttamaan jalkansa.. Tuntuu aika hankalalta löytää tukisukkia.. Semmoset polvipituiset olis mulle varmaan ihan hyvät. Kalliitahan ne on myös, olisin ite valmis maksamaan korkeintaan 20 euroa moisista...
 
Takaisin
Top