Vaivat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Helkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on arpia, mutta en välitä niistä. Bikinit olen kyllä vaihtanut uikkareihin. Nyt maha on niin suuri, että pitää ehkä etsiä bikinit takaisin.
 
Musta niitä raskausarpia ei tarvitse peitellä mitenkään. Jos lähdetään siihen, että raskausarvet pitäis peittää, niin silloin pitäis myös vanhojen ihmisten peittää ryppyinen ihonsa ja teinien finninen ihonsa jne. Jos vain täydellistä ihoa saisi esitellä uintipaikoilla niin suurin osa ihmisistä joutuis olemaan siellä jossain kokovartalosukkapuvuissa.
 
No ei niitä varmasti tarvitse peittää mutta tällein kehostani muutenkin hyvin epävarmana ihmisenä ahdistun kun nää kirkkaan punaiset arvet vetää lisäävissä määrin katseita puoleensa. Mieluusti kun olisin mahdollisimman vähällä huomiolla muutenkin. Esikon aikaan sain kuulla näitä "hyi kamala" "apua sun maha on ihan hirvee" "onko toi ihan normaalia? " kommentteja niin tällä kertaa vältän ihmisille näyttämistä. Jotkut oli jopa ihan aidosti vähän shokissa mun mahan nähtyään (pakko sanoa että todella paha olikin). Oliskin vaan joku pari hassua juovaa, mut nää on ihka oikeet pinkit tiikerinraidat. :confused:

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mistä olette ostaneet niitä liivisuojaukset? Eilen illalla huomasin että paitaan oli tullut vähän nestettä... Riittääkö että käyttää tavallisia rintaliivejä ja laittaa noita liivinsuojauksia tai pitäisikö ostaa imetysliivit? Riittääkö silloin vain noi liivit vai pitääkö silloin myös olla jotain suojauksia?!
 
Mä olen ostanut liivinsuojuksia ihan normi tavaratalossa. Niitä on hyvä käyttää nyt raskausaikana normaalien rintaliivit kanssa jos esimaitoa tulee ja tietysti sitten imetysliivien kanssa kun imetys on ajankohtainen. Niiden tarkoitus on suojata vaatteita kastumiselta. :) eli vaik olis imetysliivit ni kyllä niitä suojia silloinkin käytin. Imettäessähän ne rinnat vasta valuukin sitä maitoa :) toisinsanoen liivit kuin liivit niin suojia on hyvä käyttää jos tihkuu.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Niitä on vissiin pestäviä kestoversioitakin? mut ite oon käyttäny kertakäyttösiä.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Okej, kiitos vastauksesta.. Tuntuu niin oudolta että nyt jo (rv 26) on ruvennut tulemaan jotain rinnoista... Onkohan ne Ainun-merkkiset hyvät? Pitäisi vissiin käydä ostamassa tänään... Menossa ylppärijuhliin viikonloppuna ja olisi hauskaa jos ei tarttis miettiä sitä sitten juhlissa :D
 
Mulla on niitä ainun suojia ja mulla ainakin riittänyt :) voi olla että joku muu suosii jotain muuta mutta mulle ne on kelvannut :) ja kyl juhliin varmasti kannattaa laittaa ettei tuu ylläreitä :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
No ei niitä varmasti tarvitse peittää mutta tällein kehostani muutenkin hyvin epävarmana ihmisenä ahdistun kun nää kirkkaan punaiset arvet vetää lisäävissä määrin katseita puoleensa. Mieluusti kun olisin mahdollisimman vähällä huomiolla muutenkin. Esikon aikaan sain kuulla näitä "hyi kamala" "apua sun maha on ihan hirvee" "onko toi ihan normaalia? " kommentteja niin tällä kertaa vältän ihmisille näyttämistä. Jotkut oli jopa ihan aidosti vähän shokissa mun mahan nähtyään (pakko sanoa että todella paha olikin). Oliskin vaan joku pari hassua juovaa, mut nää on ihka oikeet pinkit tiikerinraidat. :confused:

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Minusta tuo on äärettömän tökeröä käytöstä mennä kommentoinmaan jonkun raskausarpia. Kyllä se on niin päin, että niiden kommentoijien pitäisi oppia käyttäytymään, eikä sinun tarvitsisi hävetä tai piilotella itseäsi.

Tollasessa tilanteessa voi musta ihan jo sanoa suoraan, että toisen ulkonäön arvostelu ei kuulu hyviin tapoihin.
 
No parille tuttavalle oon jälkikäteen kertonut ettei heidän kommentit tuntunut hyvältä ja anteeks pyysivät muttei se poista sitä faktaa että pahalta ne tuntui. Ihan lähipiirin kesken onneks ei tarvi peitellä, voidaan jopa huumoriakin näistä heittää :) mut kokemukset vähän vieraampien reaktioista ollu tosi huonoja. Mut meitä on joka lähtöön.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvä kun sanoit niille parille tutulle kuitenkin. Ei ihmiset vissiin muuten opi, ellei niille sano.
 
Terveydenhoitaja sano just äsken puhelimessa et histeckiä voi käyttää..se pistää mut ihan väsyneeks et sit varmaan pakko sitä syödä ja otan sen yötä vasten koska muuten nukun istualtee:( sanoin terveydenhoitajalle et histec ei oikee sovi mulle et se väsyttää mua ni sano et: no voi voi mä en nyt sille mitää voi :mad: ärsyttää tollanen:(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Outo terkkari:/...

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
No ei niitä varmasti tarvitse peittää mutta tällein kehostani muutenkin hyvin epävarmana ihmisenä ahdistun kun nää kirkkaan punaiset arvet vetää lisäävissä määrin katseita puoleensa. Mieluusti kun olisin mahdollisimman vähällä huomiolla muutenkin. Esikon aikaan sain kuulla näitä "hyi kamala" "apua sun maha on ihan hirvee" "onko toi ihan normaalia? " kommentteja niin tällä kertaa vältän ihmisille näyttämistä. Jotkut oli jopa ihan aidosti vähän shokissa mun mahan nähtyään (pakko sanoa että todella paha olikin). Oliskin vaan joku pari hassua juovaa, mut nää on ihka oikeet pinkit tiikerinraidat. :confused:

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
Ilkeitä ihmisiä... Eiköhän jokaisella tässä maailmassa oo jonkinlaisia arpia... Jos ei raskausarpia niin muita... Ja joka äidille hän niitä tulee enemmän tai vähemmän

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
No nyt nuo liitoskivut on tehny paluun. Sitten aina välillä alaselkää jomottaa niinku menkat olis...
Närästys on välillä aivan kamalaa, täytyy myöntää että ennen raskautta en tiennyt mitä se edes oikeastaan tarkoittaa ja miksi ihmiset siitä valittaa. Nyt tajuan sitten senkin.. :D
 
Mulla on nyt hyvä kivuton aika menossa. Ei oo liitoskipuja eikä supistuksiakaan kun ihan satunnaisesti. Vauva myllää oikein mukavasti pitkin päivää. No, vielä niitä kremppoja ehtii tulla kun pidemmälle päästään. :)
 
Tää tauti alkaa jo todella ottaa aivoon! Nyt se on sitten muuttunut kunnon räkätaudiksi ja nessua kuluu...Eikö tää vois jo loppua?! :confused: Lämmin ruoka ei sitten houkuta yhtään eikä kuumuus varmaan auta asiaa. Onneksi janottaa koko ajan niin tulee juotua runsaammin. Vauvakin on ollut tänään hiljaisempi, onneksi nyt illasta on taas alkanut liikkumaan enemmän.
 
Takaisin
Top