Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei niitä varmasti tarvitse peittää mutta tällein kehostani muutenkin hyvin epävarmana ihmisenä ahdistun kun nää kirkkaan punaiset arvet vetää lisäävissä määrin katseita puoleensa. Mieluusti kun olisin mahdollisimman vähällä huomiolla muutenkin. Esikon aikaan sain kuulla näitä "hyi kamala" "apua sun maha on ihan hirvee" "onko toi ihan normaalia? " kommentteja niin tällä kertaa vältän ihmisille näyttämistä. Jotkut oli jopa ihan aidosti vähän shokissa mun mahan nähtyään (pakko sanoa että todella paha olikin). Oliskin vaan joku pari hassua juovaa, mut nää on ihka oikeet pinkit tiikerinraidat.
Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
Outo terkkari:/...Terveydenhoitaja sano just äsken puhelimessa et histeckiä voi käyttää..se pistää mut ihan väsyneeks et sit varmaan pakko sitä syödä ja otan sen yötä vasten koska muuten nukun istualtee sanoin terveydenhoitajalle et histec ei oikee sovi mulle et se väsyttää mua ni sano et: no voi voi mä en nyt sille mitää voi ärsyttää tollanen
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Ilkeitä ihmisiä... Eiköhän jokaisella tässä maailmassa oo jonkinlaisia arpia... Jos ei raskausarpia niin muita... Ja joka äidille hän niitä tulee enemmän tai vähemmänNo ei niitä varmasti tarvitse peittää mutta tällein kehostani muutenkin hyvin epävarmana ihmisenä ahdistun kun nää kirkkaan punaiset arvet vetää lisäävissä määrin katseita puoleensa. Mieluusti kun olisin mahdollisimman vähällä huomiolla muutenkin. Esikon aikaan sain kuulla näitä "hyi kamala" "apua sun maha on ihan hirvee" "onko toi ihan normaalia? " kommentteja niin tällä kertaa vältän ihmisille näyttämistä. Jotkut oli jopa ihan aidosti vähän shokissa mun mahan nähtyään (pakko sanoa että todella paha olikin). Oliskin vaan joku pari hassua juovaa, mut nää on ihka oikeet pinkit tiikerinraidat.
Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app