Mä en taho päästä enää ees käveleen, kun tonne alakertaan sattuu niin maan pirusti..aina supistelee ku nousee tuolilta/sängystä..nää on nyt nää piiiiitkät viimeset viikot..terkka käski nyt olla vaan, nostelematta mitn painavaa, kuten esikoista ym. sais pojat olla viel pari vkoa mahas ni ollaan turvallisilla viikoilla...
mä voisin vain maata ssängys, mut kun on se tuo aikasempi aikaansaannoski hoidettava =) en sitte laita tyttöä hoitoon, ja toivon et me pärjätään sit tääl kotona ku kuitennii kahen vauvan kans on haasteellisempaa ku yhen.. ja kun tiiän et sen yhenki kans on ollu joskus todella voima pois... joo jos vaappuis tonne makuukammariin, huomena äitipoli..puhutaan ehkä jopa synnytyksestä, onhan se aikaki ku 35.s viikko menos..
mä voisin vain maata ssängys, mut kun on se tuo aikasempi aikaansaannoski hoidettava =) en sitte laita tyttöä hoitoon, ja toivon et me pärjätään sit tääl kotona ku kuitennii kahen vauvan kans on haasteellisempaa ku yhen.. ja kun tiiän et sen yhenki kans on ollu joskus todella voima pois... joo jos vaappuis tonne makuukammariin, huomena äitipoli..puhutaan ehkä jopa synnytyksestä, onhan se aikaki ku 35.s viikko menos..
Oon sanonu että aja sohvalle tai pikkuhuoneeseen nukkumaan, mutta kun toinen ei raaski.. Lohduttelin sitä että tää yleensä loppuu synnytyksen jälkeen, mut sit sen sisko pamautti sille, että ei hänellä ainakaan loppunu, eiku yltyi vaan.. Voi miesraukkaa.. Ja mikä oli kyllä huvittavaa, oltiin juurikin tämän siskon luona viikonloppuna yökylässä ja heräsin yöllä vessaan ja jäin sit kuuntelee, niin se miehen sisko kuorsas siis oikeesti ihan tosi kovaa ja sen mies jutteli unissaan, ai että mulla oli hauskaa hiippailla siellä ja kuunnella niitten "yöelämää"