Uusi raskaus

Ehkä joo kannattaa kuitenkin vielä muutama päivä ainakin odotella ennen testaamista, vaikka päivät odotellessa varmaan raastavia onkin....
 
Mä en onnistuisi viikkoa odottamaan... Testasin salaa täällä tätä raskautta harva se päivä, ennen kuin menkkojen edes piti alkaa. Ai miten niin, ei ole itsekuria ja malttia? =DD
 
Epäilen mieki, että sorrun alkuviikosta testailemaan salaa mieheltä (ja itseltäni :D). Mutta mä yritän! Mies sano et odotetaan vaan, kun nega voi olla myöhemmin plussa mut plussa on sit plussa ku odottaa tarpeeksi. Tylsää!
 
Eilisillasta närästänyt. Ja mua ei oo ikinä närästänyt ennen ku viime raskaudessa. Eikä sitten synnytyksen jälkeen. Viimeksi tosin oli lähinnä loppuaikoina. Eikä tää välttis mitään tarkoita... :D mahdotonko?
 
Apuva. Nyt heti pientä veristä vuotoa... :S 2 viikkoa hedelmöityksestä. Paska.
 
Varoivaiset onnittelut kuitenkin! Pieni verinen vuoto ei vielä välttämättä tarkoita mitään. Mullahan on tullut vähäistä ns. kiinnittymisvuotoa molemmissa raskauksissa, ihan vaan yhtenä päivänä. Voi kun muistaisin mihin aikaan hedelmöityksen jälkeen ne oli?
 
Toivotaan että loppuu vuoto tänään. Tosin oli ihan kirkasta siteessä asti ja (too much information) vähän hyytymiä... nyt ollut aamun jälkeen vaan pyyhkiessä pientä rusehtavaa. Kuukausi sitten kyllä mun menkat alkoi näin... :/ mutta aika näyttää ja jos ei, niin uutta yritystä. Aika hassua kuinka tiesin jo pari päivää hedelmöityksestä, että nyt tärppäsi... surullista, jos kyytiläinen ei haluakaan pysyä mukana.
 
Pidetään kovasti peukkuja että vuoto loppuu ja kaikki sujuu hyvin!

Tosi taitaa olla sekin, että näitähän sattuu kaikenaikaa myös pareille, jotka eivät suunnittele raskautta. Eli hedelmöitys tapahtuu, mutta "menee kesken" ennen kuin nainen edes tietää asiasta. Mutta toden totta, toivotaan kovasti että nyt ei ole kyse siitä!!!
 
Onhan se yleistä joo. Nytkin kun kp30, niin testasin, vaikka mun kierto normisti pidempi. Lähinnä koska olin jo valmiiksi niin varma, että oon raskaana. Mutta eipä tässä muu auta kuin odottaa jatkuuko vuoto vai ei. Jos vuoto ei jatku, niin milloin kannattaisi tehdä uusi testi, että näkee onko kyytiläinen vielä matkassa? Kun hormoneilla vissiin menee hetki tasoittua?
 
Tuohonpa en osaa sanoa, mikä aika olisi hyvä odotella... Varmin varmaan olisi jos pääsisi labran kautta, että otettaisiin niitä tasoja parin päivän välein muutamana päivänä?
 
Pitääpä kysyä torstaina, kun on tytön 10kk neuvola, että mitä se täti on mieltä. Paitsi jos vuoto jatkuu, niin peli on aika selvä.
 
Voih Mile, ihania uutisia ja heti perään huolen aihetta :Heartred

Mulla oli tuossa tätä raskautta edeltävässä kierrossa ns kemiallinen raskaus. Menkat ei alkanut kunnolla, vaan tuli semmoista tuhruvuotoa. Testasin samana päivänä raskaana 1-2. Viikon kesti tuota tuhruttavaa vuotoa ja sitten loppui. Raskaustesti näytti vieläkin "raskaana 1-2". Tiesin että huonolta näyttää kun ei viikot nouse. Sitten 10 pvää ensimmäisen testin jälkeen sain "ei raskaana" ja samana päivänä alkoi kunnon, runsas vuoto.

Mikä siellä tilanne nyt?
 
Aamupäivän jälkeen ei oo tullut siteeseen vuotoa, mutta pyyhittäessä tulee vähän rusehtavaa vuotoa. Katsotaan kuin käy. Vähän pelkään pahinta. :/
 
Tänään ei oo ollut juuri mitään vuotoa. Neidin 10kk neuvolassa puhuin asiasta, niin sanoi, että voi olla mennyt kesken tai sitten ei. Vielä ei voi tietää, kun raskaustesti voi näyttää viikkoja plussaa vaikka olisi kesken ja ultrassakaan ei vielä näkyisi onko elossa pieni. Maanantaina soitan tuolle tädille ja katsotaan onko vuoto jatkunut ja mikä tilanne. Jos ei muutoksia, niin varataan aikaa ja selvitetään. Sanoi kuitenkin, että jos viikonlopun aikana alkaa hirveät kivut, niin päivystykseen vaan... Mutta aika näyttää. :)
 
Minusta on ihan käsittämätöntä, että teistä on jo moni uudestaan raskaana. Jotenkin ei mahdu omaan ajatusmalliin ollenkaan. Minä haaveilen uudesta raskaudesta 2015 aikana.

Onnea teille kaikille vaan!
 
Minä haluaisin olla taas raskaana ja saada toisen lapsen, mut miks kaiken täytyy olla niin hiton vaikeeta ja ikävää?! :)
 
Takaisin
Top