Uusi raskaus

Eipä sitä itsekään aina tajua että tässä ollaan raskaana! :grin Mulla vielä niin vähäoireinen (niin kuin oli tästä syyskuisestakin) että sitä ei oikeesti meinaa muistaa! :rolleyes::grin Kovasti odottelen että alkaisi liikkeet tuntumaan ja sitä myötä odotus enemmän "käsinkosketeltavaksi" :Heartred Nyt menossa rv 15+2 ja ehkä jotain kuplintaa tuntunut, mutta niitä kunnon tökkäsyjä odotellessa.... :)

Mile, tosi hyvä juttu että vuoto ei jatkunut :) Koskas sä teit sen ekan testi? Jos mä oisin sinä, niin tekisin varmaan viimeistään viikon päästä uuden digin (tai aikasemminkin kun olen hätäinen). Jos siinä oliskin jo viikot nousseet, niin sittenhän sitä voisi jo vähän iloita!!! Tietäis että pikkunen tarttunut kunnolla vuodosta huolimatta :)
 
Juu ei oo jatkunut :) tiistaina tein ekan digin, jolloin 14vrk hedelmöityksestä. Ja tuli se 1-2viikkoa. Oon miettinyt jos alkuviikosta tekisi uuden. Tai huomenna. :D Maanantaina tosiaan soitan neuvolaan ja varmaan varataan aikaa ja selvitetään missä mennään. Vähän ollut tässä etovaa oloa, mutta en uskalla ajatella raskausoireiksi, kun niin pientä ettei tiedä olisiko. Närästyskin häipynyt nyt. :/ Olisin siitä aikas iloinen, kun tulisi hetkeksi takaisin!!! :D
 
Taitaa jäädä testi tekemättä. Miehen mielestä tyhmää rahan tuhlaamista, kun saa sen tiedon enemmin tai myöhemmin neuvolassa. Ihanaa, kun on noin ymmärräväinen mies tämän asian suhteen... Ihan ku sitä ei yhtään kiinnostaisi. Yleensä ihana mies, mutta tässä asiassa kaipaisin ehkä tukea ja ymmärrystä, mutta yksin näytän asian kanssa jäävän.
 
Ei miehet yleensä näitä raskausoire keskusteluita jaksa ymmärtää :rolleyes: Kai se on ihan luonnollista koska heille raskaus ja lapset eivät ole omassa kropassa olevia asioita eivätkä mitenkään osaa kuvitella milta tuntuu olla raskaana tai toivoa sitä.
Eli avaudu tänne vaan noista tuntemuksista ja testaa jos se antaa sinulle mielenrauhan - tuskin te niistä parista testiostoksesta vararikkoon menette :wink
 
Onhan se niin. Itselle raskaus on tosi ekoista fiiliksistä ja plussasta, kun miehelle melkein vasta ultrasta jos siitäkään. Mutta kai sitä lähinnä kaipaisi ettei toinen olisi mäntti vaan edes esittäisi, että mun mieliala kiinnostaa. No, on tuo nyt ollut vähän kivempi ku sanoin sille vielä selvemmin kuinka mua harmittaa tommonen.
 
Mä ainakin meinasin tulla hulluksi silloin kun sain sen plussan, mutta oli vuotoa. Tein testejä vissiin viisi! Epävarmuus kalvasi, kun mitään muuta en enempää halunut kuin olla raskaana. Tuskin tuo mies mitään ymmärsi, mutta kyllä Se jotenkin jaksoi kuunnella mun sekoilua.

Olihan Se ehkä tyhmää laittaa rahaa testeihin, mutta onneksi ukko ei sanallakaan puhunut mistään rahanmenosta. Kyllä mä Mile sinuna tekisin viimeistään maanantaina testin :) Tai jos oot rautahermoisenpi kuin minä, niin hyvähän Se vaan on :) Mutta eihän Se raskauden jatkuminen siellä neuvolassakaan ihan äkkiä selviä.... Kun eihän ultrassakaan mitään kai näy viikkkoon, pariin... Jos siis o niin onnekas että varhaisultraan pääsee :)
 
Kai siellä neuvolassa on testiliuskoja ja tekeevät testin jos vain pyytää?
 
Mutta testi voi näyttää plussaa kolmekin viikkoa vaikka olisi keskenmeno, kun hormoni ei heti katoa. mutta vähän lohduttaa tuo että aiemmin oli 1-2 ja nyt 2-3 vaikka helpotus kokonaan vasta kun kuulee sydänäänet :)
 
Ja ehkä oon hieman normaalia väsyneempi, kun eilen maistui kolmet päiväunet ja tähän päivään en meinaa herätä millään. :eek:
 
Heh! Meistä se olisin minä, joka miettisi, että ei mitään turhia testejä (=rahan menoa). Kyllä se sitten selviää, onko siellä masussa joku! :)
 
Nyt oletusarvona on, että kaikki on hyvin ja neuvolaan kuun lopussa. Ultraan lähti lähete ja lääkäri päättää onko eka ultra nt vai tuleeko sitä ennen alkuraskauden ultra (lähinnä koska edellisessä raskaudessa oli raskausmyrkytys). Sitä odotellessa. :)
 
Terkkuja ultrasta! Sama homma kuin viime raskaudessa: sikiöpussi löytyy oikeasta paikasta, mutta ei mitenkään vastaa viikkoja. Eli joko on oletettua pienempi tai mennyt kesken. Viime raskaudessa kävi hyvin... saas nähdä miten nyt. :) Lääkäri heitti hedelmöittymisen 27.6 ja se on ollut 18.6 kieppeillä eli hieman huolestuttaa. Kävin verikokeissa ja vissiin ensi viikolla myös parit verikokeet ja jos näyttää hyvältä, niin uusi ultra 30.7. Sit odotellaan rauhassa vaan. Olo ihmeen hyvä, varmaan koska tilanteessa toista kertaa ja varautunut kaikkeen...
 
Ai kauhia.. Taas saat Mile odotella, onneksi vaikutut tosiaan siltä että otat tilanteen tosi rauhassa! Pidetään peukkuja että kaikki hyvin!
 
Ainakin toistaiseksi olo on rauhallinen. Viimeksi olin paniikissa ja itkin viikon, mutta kaikki olikin hyvin. Nyt vähän ristiriitainen olo, kaikki on mahdollista. Mutta on tää nyt vähän tympeää uudestaan "päästä" jännäämään elääkö sintti vai ei. :eek:
 
Tsemii Mile! Pidähän meidätkin ajan tasalla ja toivottavasti kerrot pian huippu-uutisia! :Heartred
 
Takaisin
Top