Eipä sitä itsekään aina tajua että tässä ollaan raskaana! Mulla vielä niin vähäoireinen (niin kuin oli tästä syyskuisestakin) että sitä ei oikeesti meinaa muistaa! Kovasti odottelen että alkaisi liikkeet tuntumaan ja sitä myötä odotus enemmän "käsinkosketeltavaksi" Nyt menossa rv 15+2 ja ehkä jotain kuplintaa tuntunut, mutta niitä kunnon tökkäsyjä odotellessa.... :)
Mile, tosi hyvä juttu että vuoto ei jatkunut :) Koskas sä teit sen ekan testi? Jos mä oisin sinä, niin tekisin varmaan viimeistään viikon päästä uuden digin (tai aikasemminkin kun olen hätäinen). Jos siinä oliskin jo viikot nousseet, niin sittenhän sitä voisi jo vähän iloita!!! Tietäis että pikkunen tarttunut kunnolla vuodosta huolimatta :)
Mile, tosi hyvä juttu että vuoto ei jatkunut :) Koskas sä teit sen ekan testi? Jos mä oisin sinä, niin tekisin varmaan viimeistään viikon päästä uuden digin (tai aikasemminkin kun olen hätäinen). Jos siinä oliskin jo viikot nousseet, niin sittenhän sitä voisi jo vähän iloita!!! Tietäis että pikkunen tarttunut kunnolla vuodosta huolimatta :)