Uusi raskaus

Puaprullahan on ollut tuota, hän ainakin osaa kertoa omasta kokemuksesta :)

Onko sulla vai siellä epäilys asiasta? :wink Toivottavasti tarrautuu kunnolla! :)

Mulla oli edellisessä kierrossa tuhrua ja sainkin plussan. Aattelin että olisi voinut olla kiinnittymistä. Sitä kuitenkin kesti pitkään ja 10 pvän päästä alkoikin sitten kunnon vuoto... Nyt ei ole ollut minkäänlaista vuotoa ja rv 7+1 menossa :)
 
Noo, jokunen päivä sitte, tais olla alkukuuta en iha varma oo, mutta tuntu koko päivän munasarjankohdalla juilintaa. Sillo sit leikittii aikuisten leikkejä miehen kanssa ja tänää vessareissulla tuli vähän verta paperiin. Menkat pitäis alkaa 15pvä joten toi juilinta saatto olla ovis jos se vaan alkukuuta oli :D mutta sitte se mutta.. Mulla on pcos taustaa ja tänä vuonna ei oo menkkoja kertaakaan ollu joten olisko nytkään ovista ollu.. Tosin poika on saanu alkunsa luomusti, ku laihdutin edellisvuonna reippaasti ja kierrot tasaantu, mut raskausaikana ja varsinkin sen pakkolevon aikana lihoin kaiken takasin, enkä oo nyt jaksanu laihduttaa. Herkkuja kyllä oon onnistuneesti vähentäny, mut tiedä sitte onko se mitään auttanu.
 
Mulla oli Ellistä kiinnittymisvuoto dpo10 tai 11, jos en nyt ihan väärin muista. Jonkinlainen vuoto mulla oli tästäkin hedelmöitymisestä, mutta en merkannut sitä ylös. Ja tällä kertaa se tuli kyllä plussatestin jälkeen vasta.
 
Oolrait. Jään odottelemaan. Tänää kyllä alavatta oireili menkkoja enteilevään tapaan ja pääsärkeny lääkkeistä huolimatta. Joten kai ne naistenvaivat sieltä tulee ellei ne taas jää matkan varrelle.
 
Mie oon jo aivan höpsähtänyt. Näen raskaana olevia kaikkialla ja oon tosi herkkä, itken toisten raskausuutisia yms. Viimeksi itkin näin kaikkea raskaana ollessa.ja tokihan taas kuvittelen (toivon), että olisi siitä. Mutta on niin epätodennäköistä, etten uskalla oikein edes ajatella sitä, koska ei se ole sitä... Pelkään pettymystä. Kuukautiset oli juuri ja niiden loppupuolella oli suojaamatonta seksiä, mutta koska oli kuukautisten aikaan, niin hyyyyvin epätodennäköistä. Mutta vitsit mä toivoisin sitä. Miksi pitääkin asian olla näin mielessä vaikka koittaa unohtaa ja keskittyä tuohon ihanaan kasikuiseen prinsessaan? Miun pikkutyttö on ihana ja ansaitsee kaiken huomion vielä, mutta silti se ajatus pikkusisaruksesta piinaa. Etenkin, kun mies sanoo ei vielä. :eek: Mie en koskaan oo ymmärtänyt naisia ja oon nyt ihan pihalla näistä hormoneistani!
 
Heips! Seurasin ja (harvoin) osallistuin keskusteluunkin, kun vielä syyskuisia (-13) odotettiin. Foorumin seuraaminen vaan jäi kuin seinään kun pikku herra syntyi. Nyt yhtäkkiä muistin tämän taas ja päätin tulla katsomaan, kiva huomata että tuttuja löytyi...Tietysti iskin ekana tähän viestiketjuun, kun samalla tavoin haaveilen kakkosesta tai miehelle kolmonen ja tästä saatiinkin keskustelua aikaseks. Joskus kuukausia sitten mies oli myöntyväinen uuteen lapseen, mutta nyt meinasi kääntää kelkkansa. Minulla piti olla kierukan laitto huhtikuussa ja olin sitä jo kerran siirtänyt. Lääkäripäivän aamuna rohkenin ottaa asian taas puheeksi, viimeinen mahdollisuus kun oli. :) mies aamutoimia tehdessä lupautui ja huusi mennessään, että kolmannesta ei sitten puhettakaan ja niin jäi kierukan laitto. :) itse en kahta lasta enempää haluaisikaan ja tiedän, että miehelle kolme on ehkä jo ylikin maksimin, mutta lupautui minun vuoksi. Jes! Miehellä siis aiemmasta suhteesta 8 v. poika. Päätin siis, että syön pillerit loppuun, loppuvat kesäkuussa ja sitten saa tulla jos on tullakseen. Mutta kyllä mä niin hölmön laskelmoiva olen, että mietin koko ajan, että jos tärppää sillon ja sillon, ni syntyy sillon ja sillon...kun palaan syyskuun alusta töihin, niin mietin että kerkiän olla 6 kk töissä, että äitiyspäiväraha tulee tulojen mukaan ja sitten mietin, että äitini täyttää ensi toukokuussa 60v ja ollaan lähdössä koko meidän perhe jälkeläisineen poikineen reissuun, että mitä jos en pääsekkään. Toisaalta, onhan hyvä syy..haluaisin kevät/kesävauvan, jotta voisin olla taas kesän kotona, mutta eihän ne lapset nyt kellon tarkkaan tilaamalla tuu, joten katsotaan kuin käy. Toisaalta tekisi mieli lopettaa jo pillerit, mutta jos tärppääkin nopeasti, niin kuin viimeksi niin sitten tulee turhan aikasin ajatellen tuon ykkösen ikää. On meinaan tällä hetkellä ainakin sellainen menijä, että hirvittää. Varmasti kohta jo kävelee...
 
Hmm. Vauvakuumeilu tainnut tarttua tuohon mieheenkin vähän. Ei se mitään ole sanonut tai asiasta sen kummemmin keskusteltu, mutta selvästi sen asenne on eri ja heittelee "ootkohan raskaana" kommenttia, jos itkustan tai oon tosi väsy ja puhelee tytölle pikkusisaruksista. Ja ei oo niin tarkka ehkäisystä. :D
 
Meillähän ei oo ollutkaan synnytyksen jälkeen mitään ehkäisyä. Paitsi imetys. Nyt sekin on pari viikkoa sitten loppunut, joten saa nähdä palautuuko jo kohta menkat jne.. Ja onko ne miten sekaisin, kun ennen raskautta 2,5 vuotta tulivat miten sattuivat. Uusi vauva saa tull, kun niin haluaa. Ei miula (vielä) mikään hätä oo, mut ei kyllä estelläkään. Mieskin sanoi viikko sitten, että jos seuraavat lapset on yhtä helppoja kuin tää eka, niin näitähän voisi tehdä vaikka miten paljon! :D
 
Mä en voi mitään että täälläkin on ihan kauhee vauvakuume, vaikka kolme lasta jo onkin... :) tunne vaan vahvistuu päivä päivältä.. Miehen kanssa asiasta useaan kertaan keskustelu, ja päätetty et vuodenvaihteen jälkeen saa tulla, jos on tullakseen... :) en malta odottaa..
 
Meillä kai epävirallisesti yritetään, kun ehkäisy jäänyt pois. Asiasta ei sen kummemmin juteltu, kun sanoin aiemmin miehelle, että mie oon valmis kun se on ja viime kertoina jättänyt kondomit hakematta. :D Vielä ku jaksais useamminkin puuhastella ni vois olla mahku! :wink
 
Ääh, minä tuskainen täällä mun tuo kun ukko ei sytytä ollenkaan...! Tekis mieli kyllä peuhata ja uutta elämänalkua saada aikaiseksi, mut ajatus etoo kun kyseessä on tuo oma ukko. :sad001 :sad001 Oon kateellinen teille, joilla on säpinää ja sutinaa parisuhteessa!
 
Eipä se minuakaan kovin usein huvita. Meillä oli yli puolen vuoden kuivakausi, kun ei tehnyt niin yhtään mieli... mies parka. Mutta nyt tekee välillä jo mieli ja seksi ei ole enää niin inha ajatus kuin aiemmin oli, niin sitä tulee välillä harrastettua vaikkei niin suuri intohimo itsellä olisikaan.
 
Kiitos Mile vertaistuesta! :) Helpottavaa taas kuulla, ettei ole taaskaan ihan yksin ongelmiensa kanssa. Olen usein niin surullinen tämän takia kun oma aviomies on enemmän kaveri kuin mitään muuta. Mulla on niin usein tunne, ettei tää haluttomuus miestäni kohtaan tule parantumaan. En pitänyt häntä kovinkaan viehättävänä seksuaalisesti jo ensi tapaamisesta lähtien. Onhan mulla kuitenkin halut vielä tallella. Mua järkyttää se, että elämänpolku on johdattanut minut tähän.

Aiheen vierestä kirjoittelen, joten pyydän anteeksi!
 
Mulla on ollu synnytyksen jälkeen yhdet menkat, ja niistä on nyt jo 41 päivää, kun aiemmin oli kierto säännöllinen 30-31pv. Kaks negatestiä oon tehny, et kai se on uskottava että kierto on vaan sekasin. Imetänkin kyllä vielä aika paljon, myös öisin, että se varmaan vaikuttaa. Oviksen kyllä tunsin ja se oli ihan "järkevään" aikaan, mutta menkat ne vaan viipyy :confused:

Mies oli ensin ihan kauhuissaan ettei meille vielä voi toista tulla, mut nyt sekin on vähän alkanu innostua eli uus vauva olis kyllä tervetullu :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Hmm. Mulla on ihan sellainen tunne kuin olisin raskaana. Hedelmöityksestä tosin olisi vasta neljä päivää. Valkovuotoa ollut hirveesti kolme päivää ja tänään illasta alkoi menkkamainen särky vatsassa ja lievä huono olo. Mulla kierto ollut 28-48 päivää, useimmiten 38-42, viime kierto 28. Nyt olisi kp21. Ovulaatiota siis tosi vaikea laskea... viime raskaudessa kuukautisten mukaan lasketut viikot heitti neljällä viikolla. En kuitenkaan usko, että olisi nyt kuukautiset alkamassa. Toisaalta en haluaisi olla näin varma raskaudesta, jos olenkin väärässä... Toivotaan parasta. :)
 
Mile, sulla on sitten piinaviikot edessä! :grin Toivotaan että siellä olisi sitten pieni lähtenyt matkaan :Heartred
 
Onhan tää pitkä aika odotella alkaako kuukautiset, kun ei voi edes tarkkaa sanoa milloin ne yleensä alkaisi. Olo on kyllä sellainen, että väittäisin yhä olevani raskaana tai mun kroppa kusettaa mua ihan täysillä. :D
 
Gaaaah. Haluaisi jo testata, mutta ei viel varmaan kannata. Ny ois kp27. Ja kierto mulla kun sen 28-48... 10 päivää olisi oletetusta hedelmöityksestä. Mut pelkään, että menkat alkaa kohta. Fiilistä ei oo suuntaan tai toiseen enää juurikaan. Fiksuinta olisi katsoa vielä viikko ja sit testata, jos ei vuotoa näy. Hmm. :/ On se kyl peestä, jos ne nyt alkaaki. Ku viikko sit olin nii varma ja tuli semmonen olo et odottaisin viel nimenomaan poikaa. Aivan idioottia ku ei ees tiiä onko raskaana... viime raskaudessa ei ollu varmaa tunnetta sukupuolesta mut aavistin tyttöä mikä sit tulikin. Ärsyttävää. :D
 
Takaisin
Top