Heips! Seurasin ja (harvoin) osallistuin keskusteluunkin, kun vielä syyskuisia (-13) odotettiin. Foorumin seuraaminen vaan jäi kuin seinään kun pikku herra syntyi. Nyt yhtäkkiä muistin tämän taas ja päätin tulla katsomaan, kiva huomata että tuttuja löytyi...Tietysti iskin ekana tähän viestiketjuun, kun samalla tavoin haaveilen kakkosesta tai miehelle kolmonen ja tästä saatiinkin keskustelua aikaseks. Joskus kuukausia sitten mies oli myöntyväinen uuteen lapseen, mutta nyt meinasi kääntää kelkkansa. Minulla piti olla kierukan laitto huhtikuussa ja olin sitä jo kerran siirtänyt. Lääkäripäivän aamuna rohkenin ottaa asian taas puheeksi, viimeinen mahdollisuus kun oli. :) mies aamutoimia tehdessä lupautui ja huusi mennessään, että kolmannesta ei sitten puhettakaan ja niin jäi kierukan laitto. :) itse en kahta lasta enempää haluaisikaan ja tiedän, että miehelle kolme on ehkä jo ylikin maksimin, mutta lupautui minun vuoksi. Jes! Miehellä siis aiemmasta suhteesta 8 v. poika. Päätin siis, että syön pillerit loppuun, loppuvat kesäkuussa ja sitten saa tulla jos on tullakseen. Mutta kyllä mä niin hölmön laskelmoiva olen, että mietin koko ajan, että jos tärppää sillon ja sillon, ni syntyy sillon ja sillon...kun palaan syyskuun alusta töihin, niin mietin että kerkiän olla 6 kk töissä, että äitiyspäiväraha tulee tulojen mukaan ja sitten mietin, että äitini täyttää ensi toukokuussa 60v ja ollaan lähdössä koko meidän perhe jälkeläisineen poikineen reissuun, että mitä jos en pääsekkään. Toisaalta, onhan hyvä syy..haluaisin kevät/kesävauvan, jotta voisin olla taas kesän kotona, mutta eihän ne lapset nyt kellon tarkkaan tilaamalla tuu, joten katsotaan kuin käy. Toisaalta tekisi mieli lopettaa jo pillerit, mutta jos tärppääkin nopeasti, niin kuin viimeksi niin sitten tulee turhan aikasin ajatellen tuon ykkösen ikää. On meinaan tällä hetkellä ainakin sellainen menijä, että hirvittää. Varmasti kohta jo kävelee...