Uusi raskaus

Maanantaina soittelin ekoista verikokeista ja hormonia oli paljon. Sainkin myöhemmin puhelun tuolta, että päivystävä lääkäri oli sitä mieltä, että hormonia on niin paljon, että jotain pitäisi näkyä ja oli ihmeissään, kun viimeksi ei näkynyt edes ruskuaispussia. Siirsikin ultran jo tälle viikkoa. Tänään olin kakkosverikokeessa ja huomenna tosiaan näen lääkärin ja on se toinen ultra. Selviää samalla verikoevastaus ja onko ketään kotona. :)
 
Juu, nyt jännätään täälläkin! Tuu Mile pian kertomaan mitä sanottiin! :)
 
Pikkkusintti jumputti siellä. Arvioviikoin 6+0 ja tarkentuu np:ssä 4.9. (Esikon yksivuotispäivänä!). Enää kuusi viikkoa siihenkään. Tällä hetkellä kaikki ok. Ihana lääkäri oli ja kertoi miten jatkossa huomioidaan mun viime raskauden raskausmyrkytys. Aika luottavainrn fiilis, että kyl musta nyt huolehditaan. :) ♥
 
Kiitos! Kyllä, mie uskon, että asiat järjestyy. Myrkytystäkin nyt tarkkaillaan ja np:n tekee lääkäri ja tsekkaa vähän tarkemmin kaikki. Sitten jatkossa mietitään tarviinko aspiriinin ehkäisemään varhaisvaiheen myrkytystä. Oli ihan kiva kuulla, että suht tosissaan ovat sen riskin kanssa ja tarvittaessa seurataan enemmän. Mun pelko, kun on ollut se, jos joutuisi taas osastolle ja jopa edellistä aiemmin.. nyt kun vielä on tää esikko tässä.
 
Harvemmin oon ollu onnellinen kuukautisista, mutta nyt oon. Niitä ei meinaan oo näkyny sitten lokakuun. Pillerit lopetin toukokuun lopulla ja nyt vasta tulivat, jes! Mieskin taas jo vähän innostuneempi yrittää jospa tärppäis, jossain vaiheessa ei oikein innostunu kakkosesta (tai siis miehelle jo sit kolmas). Yks ilta tässä laski ääneen, että jos nyt tärppäis, ni millon syntyis...laski, että kuinka kauan voisi taas ens kesänä olla kotona, kun nyt pysty pitään 7 viikkoa lomaa putkeen, kun piti isäkuukauden ja kesälomaa vähän päälle. Ja mullehan sopii suunnitelmat paremmin ku hyvin.
 
En oo tänne aikasemmi juurikaa kirjotellu. En oo kehannu tunkeutuakkaan enää lapsen saannin jälkeen, kun en ole raskaus aikanakaan ollu juttelemassa. Nyt kuitenki voisin tähän aiheeseen liittyä, jos ketään ei vaan haittaa :)

Tilanne siis tämä:
Meillä oli LA 20.9-13, mut myrkytyksen takia käynnistettiin ja tyttö syntyki sitten 28.8.
Nyt meillä onkin sitten jo toinen LA 7.11-14! :Heartred Eli nopsaa täällä toinen laitettiin alulle :p nyt Rv 26+4

Täälläin haluttiin pienellä ikäerolla, vaikka toki varmasti raskasta olla 1v2kk + vauvan kans. Aika kuultaa kuitenki muistot, kuten huomattiin "keskos" kolikki esikoisestamme. Hurjaa et seki pienen pieni 2,5kg toukka on jo ihan pian vuoden :eek:

Toivon vaan, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin ja päästäs raskaudessa sinne loppuun asti :) Toivottavasti tää nyt ei ihan asian vierestä ollu. En jaksanu lukea koko ketjua :)
 
Meidän typyllä oli sama la ja samasta syystä alettiin kuun vaihteessa käynnistää. Likka syntyi sitten sektiolla 4.9. :) Täällä tosiaan menossa vasta 7+6. Toivottavasti menee loppuun saakka ja ilman myrkytystä!

Mutta siis tervetuloa joukkoon! :)
 
Tervetuloa vaan muumi-mamma! :) Ihan kuin olisin taannoin tuossa LA marraskuussa 2014-ryhmässä törmätty.... Mä kun plussasin jo aikasemminkin, mutta se raskaus ei sitten jatkunut... Olisi siis ollut LA marraskuussa.

Meillä esikoinen syntyi tasan LA eli 15.9 :) Ja ihan spontaanisti käynnistyi yöllä 2.00 aikaan supistuksilla ja about 12 h myöhemmin syntyi tyttö :Heartred Nyt kakkosen LA on 25.12 ja tuskin nyt tämäkin osuisi just laskettuna päivänä syntymään.... Kunhan nyt saisi jouluaaton olla kotona :Heartred
 
Heipä hei. Täältä taustalta seurannut ahkeraan teitä täällä ja tuota raskaaksi 2014 :) pian tuo meidän syyskuinen täyttää jo 1v? :eek: miten tämä aika rientää?! Noo ihanaa että syksy pian saapuu ja meillä alkaa olla käsillä ne hetket että pikkukakkonen saa tulla jos on tullakseen :)

Selailin tuossa raskauskeijua ja näytin miehelle tuotetta mihin kuului ovis ja raskaustestejä... kysyin sitten että tilaanko? ja vastaushan kuului että tilaa vaan :Heartred oi jännäää ja ihanaa!!!
 
Mamialle plussatuulia! :)

Ajattelin kertoa että meillä oli tänään rakenneultra (rv 21+1). Kaikki oli oikein loistavasti ja meidän tyttö saa sitten pikkuveljen :Heartblue Niin joo, ja tänään tyttö täytti 11 k :Heartred Se olisi sitten lähtölaskenta kohti ensimmäisen vuoden päätöstä.... huij!! :love017
 
Mekin joo käytiin rakenneultrassa maanantaina, ja tällä erää kaikki oli ok eli ei ole toistaiseksi tiedossa samaa rumbaaultrien suhteen kuin Ellin kanssa. Tyttöä povasi meille, eikä se mikään yllätys sinänsä ollut - isäntä kun on vakuuttunut että hän ei osaa tehdäkään kuin tyttöjä!
 
Ihania ultra kuulumisia :) ja mahtavaa että kaikki hyvin :)
katsotaan hyödynnetäänkö jo tämä kierto vaiko ens kierrosta vasta :) täti on täällä pakkaamassa kamojaan että viikon päästä saa alkaa touhuamaan tosissaan jos ukko näyttää vihreää valoa :wink oi että elämä on ihanaa! :Heartred
Töihin palasin jo kk sitte ja tuntuu sekin maistuvan taas, mutta mielelläni takas kotiin niin pian kun mahdollista :)
 
Juu, minustakin oli ihan ok käydä töissä vähän nyt tässä kesällä, olin sen 10 viikkoa vissiin. Mutta ihana oli sitten kun loman alku koitti ja tietää, ettei ihan hetkeen tarvitse taas säännöllisesti lähteä työelämään! Varmaan minun täytyy jotain keikkaa heittää hoitovapaalla, mutta ei nyt jatkuvasti voi silloinkaan. Ja hoitovapaa on Ellista sen reilu 2 kuukautta, eli sen saattaa juuri selvitä ihan kotona ollen. Mutta sitä seuraavaa silmällä pitäen siis..
 
Jee, onnea! :) Täällä nyt menossa abaut 15+2 (vaihdellut vähän, mutta toi lienee se virallinen vaikka viimeisin ultraus antaisi vähän enemmän päiviä). Keskiviikkona taas kontrolliultraan pikkuista katsomaan. :) Rakenne ens kuun lopussa.
 
Onnea onnea uusista plussista! Ihana että muutkin... :p

Meillä on se 12 viikkoa vielä laskettuun aikaan... Ja jos Elliä odottaessa tuntui, että aika menee nopeasti, niin nyt se jotenkin matelee.
 
Takaisin
Top