Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eemi, onhan sun lääkkeet turvallisia raskausaikana? Mut otettiin heti syyniin lääkkeiden takia ja onneksi en kerennyt syömään mitään lääkkeitä ennen kuin viikolla 7 vasta jouduin alottamaan Salazopyrinin (tähän reumaan siis) joka on turvallinen nyt raskausaikana. Onneks tällä hetkellä polven tilanne ihan rauhallinen. 

Tiiän että tiiät jo nää asiat mutta kannattaa heti ottaa yhteys sua hoitavaan lääkäriin ja neuvolaan ja rueta selvittään asiaa jos et oo jo selvittäny. :)

Ja onnea Maisan yritykseen. :)

Tervehdys pitkästä aikaa!
Onnea kaikille uusille odottajille!
Täälläkans kovasti toivotaan raskautta. Pari päivää sitten oli ovis ja seksiäkin on ollu joten kaikki edellytykset on. Viime kierrossakin tunsin oviksen ja seksikin osui samaan päivään ja raskaana olin vaan kesken se meni pari päivää plussan jälkeen. Nyt jo kaks kesken menoo pojan jälkee.. Huoh, turhauttavaa. Mutta minä en luovuta kyllä se pikkukakkonen vielä tulee!! :)

Tsemppiä paukke yritykseen! :) Kuten tickeristä huomaat, minullekin se keskenmeno tuli sitten enkä jatkanut matkaani lokakuulle, nyt uusi laskettu aika on 11.1.2012.

Siis mää kyllä kävin eilen vastaamassa tänne mut eipä sitä olekkaan täällä. Höh no.
Hemppa joo Salatzopyrinit menny muutenkin koko ajan et ne saa jatkua. Omepratzol vai mikä se kipulääke ny olikaan niin vaihdettiin Buranaksi. Neuvolaan en ole soittanut ollenkaan vielä. Katotaan jos huomenna muistaisin.

Tsemppiä Paukke yritykseen. Hyvällä asenteella niin kyllä siellä sit joku ottaa pysyy loppuun asti.

Voi Maisan! Tasan ei käy onnen lahjat. Siina ja Eemi tosiaan saaneet alkunsa clomifen lääkityksellä. Tosin Siinan kohdalla ei edes yritetty luomuvaihtoehtoa ku lääkärikin oli sitä mieltä et on niin epätodennäköstä et onnistuis pitkälläkään aikavälillä......... Niii'i , enpä tiiä mitä nyt sanois. Mut eiköhän se vaaveli teillekkin sieltä tule aikanaan niin kuin nämä aiemmatkin ovat tulleet.

Eemi tulehan kertoo ultrauutiset kunhan oot käyny siellä. :)

Täällä np-ultra onnellisesti takana, kaikki oli niinkuin pitääkin. Niskaturvotus oli 0,9mm eli ihan normaali. Koko vastasi paria päivää nuorempaa mutta la ei muuttunut eli tammikuussa meille syntyneepi toinen pikkuinen. :) Olo on nyt onnellinen <3

Tästäpä onkin hyvä lähtee koko perheen voimin lomalle Kuusamoon viikonlopuksi. Palataan ensi viikolla. :) Hyvää viikonloppua kaikille. :)

Ens keskiviikkona eli 6.7 on ultra. Oli pakko varata yksityiselle et pääsee kattomaan syyllistä näihin oloihin. Ja torstaina sit ens viikolla on eka neuvola.

Pitäkäähän peukkuja et olis viikojensa mittainen. Silloin pitäis siis olla menossa jo 9+5.

Pääsin eilen lasten kanssa lähtemään ihan rannalle. Tai siis pääsin ja pääsin ku lähdin vaan. Oli kyllä tosi hanaa vaikka koko ajan varjosti paha olo. Mut selvisin siellä kunnialla. Mut sit kotiin lähteissä iskikin niin paha olo et koti amtka Vaasasta rannalta tänne Laihialle oli ihan yhtä tuskaa. Ihan uskomatonta et pysyin edes tiellä. Istuttiin sit Siinan kanssa autossa ainakin puol tuntii kotiin tulon jälkeen nukkumassa ku ei pystynyt liikkumaan. Siinakin siis nukkui. Auto käynnis et pysyi viileenä. Sit siälle ja Siinalle teletapit pyörimään niin mä torkuin sohvalla vielä tunnin. On muuten alkanut kattomaan teletappeja ihan tohkeissaan ja hievahtamatta. Mun onneni. Et saan välillä sen pienen huilitauon.

Meitä tosiian monta, joilla on toinen tulossa tammikuussa. Täällä on paljon tuttuja, joiden keskusteluja ja ajatuksia on tullut luettua jo esikoista odotaessa. Huomasin, että sinä Hemppa saat toisen myös tammikuussa 2012. Missä päin asustat? Mä asustan Espoossa. Meillä taitaa olla lähes samanikäiset esikoisetkin.

mazu, juu samanikäiset esikoiset näyttäis olevan. :) Ja juu, tammikuun 11.päivä on laskettu meillä, teillä pikkusen aiemmin? Me asutaan Pohjois-Savossa, voisin sanoa että keskellä Suomea siis. Mukavaa kun tulee samanikäiset toisetkin lapset. :)

Eemi, tulehan heti kertomaan ultran jälkeen uutiset! :)

Eilen tein illalla raskaustestin, kun viime viikkoina ei oo maistunu oikein mikään ruoka ja muutenkin ollu kuvottava olo. No positiivistahan se testi näytti. Tänää tossa aamulla pääs sit ekat oksutki. Toivon ettei mee sit niin pahaks kun ekan kanssa et olin sairaalassa yhteensä 5 päivää tiputuksessa. On kuitenkin nyt tosi onnellinen olo, mut kuitenkin vähän epätodellinen. hih. Ei oo kyl yhtää hajuu et kuinka pitkällä oon, kuukautisetki oli aika sekasin, mut mul oli semmonen viikkonäyttö se raskaustesti, mut jotain yli 5 viikkoo sen mukaan..

Onnea Ami87!
Minkäs ikäinen sun esikko olikaan? Oot varmaan joskus sen kertonu mut ei voi muistaa. :)

Onnea Ami87!

Mäkin testasin tänään ja plussaa näytti. Tai vähän haalea se vielä oli, mutta toivottavasti siitä vahvistuu. Jos pysyy loppuun asti mukana niin LA olis 14.3. Tällä kertaa otan vähän rauhallisemmin enkä innostu ihan niin paljon kun viimeks.

MADIE !!!

Plussa on plussa ja haalea se mullakin oli testin tehdessä
Nyt peukku pystyyn  ja tarraa ja liimaa mukaan

Onnea Madie! Haalee se plussa oli mullakin kun aloin testaamaan. Eemin raporttia täälläkin ootellaan! :)

Takaisin