Uudestaan raskaana

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
nimimerkki  laskettu aika   sukupuoli  syntynyt pituus  paino  elokuussa syntynyt  pituus  paino 
 wimppu  2.9.11  tyttö  23.8.11(38+4)          
 myrsky  8.10.11  tyttö  11.10.11(40+4)          
 ginessa  20.10.11  tyttö  23.10.11(40+4)  51cm  4436g  tyttö 6.8  52cm  4230g
 Lidia10  14.12.11  poika  10.12.11 (39+3) 47cm   2740g  poika 21.8 (39+4)  49cm  3080g
 Hemppa  11.1.12  tyttö  14.1.12 (40+3)  49cm  3390g  poika 23.8(40+5)  50cm  3360g
 Eemi03  11.2.12  poika  12.2.12 (40+1)  50,5cm  4070g  tyttö 22.7(38+4)  49cm  3490g
 Madie  14.3.12  poika  17.3.12 (40+3)  51cm  3665g  poika 17.8(38+6) 51cm  3350g 
 bobo  13.4.12  poika  25.4.12 (41+5)  53cm  4200g  poika 3.9 (41+1)  51cm 3600g
 paukke  20.4.12  tyttö  22.4.12 (40+2)  51cm  3590g  poika 23.8 (40+2) 50cm 3500g
 MamaMilano  5.5.12  poika        poika(37+6)  50cm  3380g
 Miu82  14.6.12  poika        tyttö 16.8(40+4)  47cm  2530g
 pitu86  15.6.12  tyttö        poika 2.9(42+1)  52cm  3906g
 tweety  27.6.12  poika  19.6.12 (38+6)  51cm  3950g  tyttö 20.8(42+1)  53cm  4520g
 Mirde  19.7.12  poika  17.7.12 (39+5)  54,5cm 4776g   tyttö 13.8 (41+2)  51cm  3750g
 Dessa  25.7.12  tyttö  25.7.12 (40+0)      poika 11.8(40+4)  52cm 3370g 
 Embbu  7.8.12  poika        tyttö 18.8   49cm  2875g
 Heisku  26.9.12  poika        poika 10.8 (41+1)  52cm  3600g
 Sukey  30.10.12  tyttö        tyttö 16.8 (42+1)  53,5cm  3780g
 HP86  4.11.12          poika 8.8 (37+5) 52cm   3800g
 
Hah !!!! Vaude esikoinen. On teillä tosian touhua ja tohinaa riittäny. Talo valmistuu ja kakkosenki ootte kerinny saattaa alulle. ONNEA!!! Ei sillä etteikö meillä peitto heiluis tän muun tohinan keskellä. Mut vau. Silloin ne kai tulee ku niitä ei niinkään "tee". Ja on joo pieni tuo ikäero. Ihan niinki kaikilla muillakin jo raskautuneilla.

Onnea vain teille ihan kaikille <3
 
Joo kyllä tässä touhun ja tohinan keskellä on kerenny vielä peittojakin heiluttelemaan.. Mutta sormin voi tosiaan laskea kerrat! Että todella ihme ensinnäkin että oon päässy raskautumaan.. Jos kerran viikossa harrastelee ja ei edes menkat olleet alkanu vielä synnytyksen jälkeen niin todella tuuri käynyt!
Miehelle sanoin että sillä on jotain supersiittiöitä kun ei tarvii kun saman peiton alla nukkua niin jo ootellaan uutta tulokasta. ;) Ja me ei todellakaan olla yrittämällä yritetty!
Mutta tässä sitä ollaan.
 
PS. Vaihdoin nimimerkkiä... Onneksi tämä uusi foorumi vaihtoi sen myös aiemmin kirjoitettuihin kohtiin.
 
Voi taivas sentään.. Pikkasen ihmettelin ku kävein lokakuisissa ja luin et tiedät mut täältä et kuka ihmeen Heini90?! No selvis tämäkin.emoticonEi mulla mitään hurjasti oo oireita etoo päivittäin mut ei mitenkään älyttömästi yleensä enkä oo oksentanu. Housut puristaa painaa tai kiristä istuessa parempi pitää auki mikäli mahdollista. Niin ja väsyttää aivan järjettömästi, saattaa vaikuttaa sekin kun imetän vielä et väsymys on iha tolkutonta välillä.
 
Okkei.. Niin en käyny siellä ilmottamassa että vaihoin nimimerkkiä ku yhen kerran oon kirjottanu sinne. :)
Mulla ei oo vielä oikeestaan mitään oireita, pissalla ravaaminen, joskus tosi lievä päänsärky ja väsymys.. Muitapa ei oo.. Enkä tiedä yhtään millä viikolla oon menossa. Laitoin tuon tickerin vaan johonkin kohtaan, se on nyt niin että laskettu aika on 12.10 ja vois olla lähellä kun en oo saanu testiin vielä ihan vahvinta viivaa. Käyn tänään ostamassa digitaalisen testin ja testaan huomenaamuna nii sitte selviää jotain. Vai pitääkö se edes aamupissasta välttämättä testata, en oo koskaan tarvinnu digitaalista..
 

Tein ihan hupiinsa tässä sen testin ..eli voihan se olla että tuleekin menkat ja ... ja se oli haalee plussa ...
Tuli cb:n testillä ja heti hahmottui siihen...
mulla oli viime kierto 34 pv ja jos se ois nytkin alkais mulla 15.2 menkat.
Tai jos kierto ois ollu lyhyempi niin huomenna tai viimeistään maanantaina ois alkanu.?
Äh en mä tiedä.!!!
Bongasin oviksen 29.-30.1

Ja voihan ne alkaa ne menkat..

Mutta APUA ?
Mitä mä tekisin imetyksen kanssa?
IIk..mieski katto sen testin ja me molemmat oltiin ihan puulla päähän lyötyjä..sillä ollaan riidelty todella paljon.

Huhhuh.... ???emoticon
 
ginessa upeeta.. Sulle juuri toivoisin sitä plussaa kun niin  kovin siitä olet haaveillut. :) Toivotaan parasta että viiva tummenee. Tervetuloa lokakuisiin, siellähän on meitä elokuisia jo monta. ;)

Mun raskaus varmistu nyt tänä aamuna, tein Clearbluen testin ja se näytti raskaana 3+ eli viikkoja on yli 5 jo. Muutan kuitenkin tota tickeriä niin että laskettu aika menee 5.10 niin muuttaa sen sitte jos tarvetta on. Epäilys  on kova että se siihen sattuisi.. Kun laskin noin heldelmöityspäivän mukaan.. Kun menkoistakaan ei voi laskea. Mutta näin, tänään soitan neuvolaan .
 
Hey...
Ei voi olla totta että meitä on muitakin :)
Ihan sattumalta ajattelin poiketa vilkasemaan tännekkin ja tällainen ketju iski silmille.
Meillä myös eilen saatu super vahva plussa tauluun ja laskettuaika saattaa mennä lokakuun alkuun, mulla on ollu kierto vielä ihan sekaisin niin en osaa sanoa missä vaiheessa mennään;D
Olo on super kammo, luulinkin että mulle on iskemässä mahatauti kun kaikkialla sitä tuntuu olevan, eilen aamulla sitten tajusin ettei tää masutautia ookkaan, ja pyysin miestä käymään apteekin kautta kotiin tullessa.
Onnea hurjasti kaikille plussanneille ja toivotaan että ginessan haamu vahvistuu emoticon
 
Pakko mun oli tehdä digitesti ... 1-2 vkoa raskaana...


Apua.emoticon

Uskallankohan mä liittyä lokakuisiin jo?Vai?Ei.
En vielä taida vaikka ei mulle ole koskaan kesken mennytkään..mutta kaiken varuilta...

Huhhu,kaikenmaailman hankintojen miettimisiä taas....emoticon
Tuplarattaat jne....oon ihan sekasi....
 
Todella mahtavaa! Tottakai ginessa ja myrsky, kumpikin vaan lokakuisiin... huippua että meitä on siellä muitakin . ginessa alahan ilmottautua sinne lokakuisiin! Mikä sulle tulee lasketuksi ajaksi?
Itselläkin tunteet hieman heittelee, juuri noiden hankintojen suhteen.. Mut ollaan vastta niin alussa et jätän suosiolla stressit myöhemmäksi, nyt vaan nautitaan!
 
Mulle tulee La:ksi jokin 20-26.10 väliltä kai?
Kun ei tiedä tota kierron pituutta ollenkaan....

Huhhuh, haettiin tänään poika sairaalasta kun sillä on keskivaikea uniapnea..nielurisat leikattiin ..eli nyt meen töllöttää sen kanssa elokuvaa kunnes Unna herää :)

Liityn liityn juu, varmaan tänään jo jahka kerkeän.emoticon
Huh.Oisko jotain kuvaa missä joku iskee halolla päähän?
Hehehehehehemoticon
 
Okkei.. Tervetuloa! Mä oon ihan täpinöissäni täällä.. Miehen kanssa tästä puhuttiin tänään, sekin on ihan sanoinkuvaamattoman onnellinen tilanteesta vaikka luulin että se olis järkyttyny aluksi!
Kieltämättä omat tunteet vielä vähän sekaisin, vaikea usko että saadaan todella pikkukakkonen ja samalla tekis mieli hyppiä seinille kun oon jo nyt niin iloinen asiasta vaikka kertaakaan ei olla pientä nähty. Neuvolakin menee 3.3 eli kolme viikkoo vielä. Enkä koe tarvitsevanikaan aiemmin koska kaikki asiat tuoreessa muistissa.
Ja jatketaan täälläkin tietysti juttuja, ei unohdeta tätä keskustelua mihinkään ;)
 

En mä kestä teitä kaikkia! 

ONNEA KAIKILLE PLUSSAANTUNEILLE! emoticon

(miksi mä en vielä uskalla, vaan odottelen sitä melkein kahden vuoden ikäeroa..)

 
ginessa kuusihan meitä ilmeisesti odottelee ja viisi niistä on lokakuisissa! *peukku*

tweety antakaa palaa vaan!
 
Onnea plussanneille! :)

Ginessa: Sä imetät Unnaa vielä? Vai ymmärsinkö väärin. Aattelitko jatkaa? Ite oon jatkanu vaikka varmaan tulee suunnassa jos toisessakin saamaan kritiikkiä tä päätös...
 
Juu,imetän :)

En yhtään tiedä mitä tekisin asian kanssa..toinen on niin ihana ja pieni vielä...ehkä tohon 8 kk asti ??
En yhtään tiiä....


[url=http://lilypie.com][img]http://lbdm.lilypie.com/fpBUp2.png[/img][/url]
 
Mä en oo lyöny päätös päivää lukkoon oon vaan aatellu et jatkan ja loppuu kun loppuu.. :D Ja sitten kun raskauden puolivälissä maidontulo yleensä vähenee paljon tai loppuu kokonaan niin oon vähän miettiny et siinä varmaa olis hyvä paikka vois mennä aika kivuttomast jossei maitoo tule edes riittävästi...
 
Uskomatonta mitä tahtia näitä ilouutisia tulee! Kauheasti onnea Ginessa ja Myrsky!

Mä en vieläkään uskalla vaikka kauhea kuume... Jos vielä pari kuukautta, että menis tuonne 2012 alkuun.

Ja sellaista kyselen kun oon tyhmä, mutta miksi imetys pitäis lopettaa siihen kun tulee uudestaan raskaaksi? Onko se haitallista pienelle masukille?
 
Takaisin
Top