Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips. 

Täälläkin yksi elokuisista raskaana. :) En oo paljon kirjotellut tänne elokuisiin mutta seurannut olen viikottain teidän keskusteluja. En vaan jotenkin päässyt joskus niihin mukaan :D mutta meillä on 12.12 La :) Ihanaa. Ja onnnea teille kaikille uudelleen raskautuneille ;) 

Moikka taas. Mun paras syntymäpäiväni muuttui huonoimmaksi ikinä, kun kaksi tuntia testin jälkeen holahti housuun. Eli matkalaisen matka jäi lyhyeen. No parempi, että meni heti kesken, jos oli mennäkseen. Harmittaa vaan, kun ehdin sen testin tehdä. Jos en olis niin voisin kuvitella, että menkat vaan alko ja ei menis päivä itkiessä.

Tuolla se saamarin digitesti kummittelee keittiössä. Mutta pakko kai se on säästää siihen, kun mies tulee, ettei se luule, että valehtelin koko jutun.

Niin julmaa pilaa tällainen!!!

Madie, voi ei emoticon  Hirmuisen paljon jaksuja!

Jos siitä testistä ottais valokuvan, niin sitten sen voisi heittää menemään? ettei se ihan koko päivää kummittelis jossain näkyvillä..

Voi Madie, pahoittelut täältäkin emoticonJa voimahalia! Kuten itsekin sanoit parempi että meni heti jos oli mennäkseen, hyvällä asenteella oot! Parempaa päivää sulle! Eiköhän se kakkonenki meille vielä aikanaan tule emoticon

Kiitos kaikille :) Tänään on jo parempi mieli. Näin oli vaan tarkotettu ja eiköhän se toinen vauva tosiaan vielä tule sitten kun aika on hänelle oikea :)

Olipa kurja tuuri Madiella, pahoittelut :( Ehkäpä pikkukakkonen tärppää pian oikeasti. En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta suuri osa alkaneista raskauksista päättyy nopeasti ennenkuin nainen välttämättä edes tietää olevansa raskaana.Kaverille kävi muuten vastikään niin, että kerkesi noin rv 8 julistaa kaikille facebookissa raskausuutisen ja viikkoa myöhemmin ilmeni että kyseessä olikin tuulimuna. Kun kirjoitit että parempi heti kesken jos oli mennäkseen...  Tsemppiä ja onnea uuteen yritykseen! :)

Kauheeta Madie!!! :(
Niin se odotettu plussa tuli teillekin vaikka matka jäi lyhyeksi, paljon voimia! Nyt tiedät että uusi raskaus alkoi suht nopeasti siitä kun aloitte yrittämään joten kannattaa  mieli pitää positiivisena että vielä uusi raskauskin voi alkaa nopeasti ja että olette todella hedelmällistä porukkaa. ;D
En tiedä ymmärsitkö mut kuitenkin.

Kauheeta Madie!!! :(
Niin se odotettu plussa tuli teillekin vaikka matka jäi lyhyeksi, paljon voimia! Nyt tiedät että uusi raskaus alkoi suht nopeasti siitä kun aloitte yrittämään joten kannattaa  mieli pitää positiivisena että vielä uusi raskauskin voi alkaa nopeasti ja että olette todella hedelmällistä porukkaa. ;D
En tiedä ymmärsitkö mut kuitenkin.

Olettepa reippaasti kaikki taas lisaantymassa! En ole "kerinnyt" kayda teita taalla palstalla tervehtimassa piiitkaaan aikaan, mutta nyt alko taas tyot, niin kerkiaa. Onnea kaikille kakkosen (ja kolmosen ja nelosen ja ja..) odottelioille!! Mekin toivotaan viela kolmatta, muttei kiiretta..

Jep Emilia, oli tosiaan parempi tämä, kun kaverisi tilanne, joka oli varmaan ehtinyt jo tovin iloita vauvasta. Ja nyt pääsee nopeampaa uuteen yritykseen, kun jos olisi viikkojen päästä mennyt kesken.

Tajusin kyllä Hemppa mitä tarkoitit :) Niinkun Asalikin mulle facebookissa kirjoitti, niin nyt ainakin tietää, että oon ovuloinut ja raskautunut eli kyllä se siitä.

On niin ihana kun täältä saa tukea, kun tulee kova paikka vastaan. Ihanaa odotusta raskautuneille ja toivottavasti minäkin olen raskaana ennen kun elokuisten mammojen uudet vauvat ehtii syntyä ;)

Onkohan Sukey seuraava raskautunut? :)

En mä ainakaan vetoa löis sen puolesta emoticon

Tein maanantaina hetken mielijohteesta testin, näytti odotetusti negaa. Loppuviikosta voisi testata uudelleen, vaikka tuskin tilanne on minnekään muuttunut. Mulla ei oo varmaan koskaan ollut näin pitkää kiertoa, vähän jänskättää, et kuinka pitäksi tää oikein venähtää.

Ja vaikka miehen kanssa sovittiinkin, että mennään tjot-meiningillä, niin jotenkin itse toivoisi vähän enemmän äksöniä ja vaikka sitten sen tädin saapumista, että pääsisi jatkamaan yritystä.. Miten niin malttamaton?

Voi kurjuus Madie

Nyt äkkiä uutta yritystä niin voipi sitten tärpätä kun kohtu on saanu pikkasen damagea,voipi tarttua paremmin !!
Ystävälleni kävi juuri niin!
Onnea siis uuteen yritykseen, seuraillaan tilannetta !!

Kiitos ginessa :) Joo eihän sitä voi tietää, jos nyt heti tärppää. Yritys on varmasti ainakin kova heti, kun vuoto loppuu ;)

Tulinpa nyt tännekin sit kertomaan ilouutiset! :)
Eka  neuvola  takana ja siellä ultrattiin ja kuunneltiin sydänäänet. Pikkuinen köllötteli omassa yksiössään ja sydänäänetkin kuultiin huonoista laitteista huolimatta.
Papruja täyteltiin ja verikokeita otettiin. Oli niin ihana olla siellä uudestaan ja kun tällä kertaa kaikki on masussa kunnossa.
Kutsu ultraan pitäis tulla tällä tai ens viikolla, osallistuttiin niihin seulontoihin.

Muille paljon plussapuhureita! +++++++++++
Ja tietty jo raskaanaoleville ihanaa odotusaikaa!

Takaisin