Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sori, kun tuun tänne avautumaan, mutta tää tuntuu ainoalta paikalta johon tää vois liittyä.. Voi kun mulla olis plussauutisia!
Mua ahdistaa niin paljon. Vauvakuume on ihan hirmuinen ja tästä ei tunnu tulevan yhtään mitään. Oon jo tyytynyt siihen, että ei tärpännyt tästäkään kierrosta (oon testannu 3 negaa), mutta miksei ne kuukautiset voi alkaa, että vois aloittaa uuden yrityksen! No nyt on vasta kp 33, mutta jokainen päivä ahdistaa yhä enemmän. Kiva jos tästä tulee joku 50+ kierto niin hyvästit vauvanyritykselle.
Ei tässä muuten mitään, mutta keksin viime viikolla lohdutukseksi, että lähden nyt tulevana viikonloppuna juhlimaan omia ja miehen serkun synttäreitä ja entä jos ei oo kuukautiset alkanut ja testi näyttää silti negaa.. Pitääkö mun jäädä kotiin odottamaan menkkoja, koska saatan olla raskaana? Ärsyttää, jos ei oo mitään kivaa odotettavaa...
Anteeksi siis vielä tästä purkautumisesta, mutta ehkä joku tietää nää tunteet.. Ja osin toivon, että jos käyn täällä mainitsemassa, että kuukautiset on myöhässä niin taikaiskusta ne alkaa samantien ;) Ei oo kyllä mitään oireita niiden eikä raskauden suhteen.
Niin ja sitten vielä kiva lukee tarinoita, joissa esikoinen on tärpännyt heti ja seuraavaa tehtiin 6 vuotta.
Kiitos, kun jaksoitte vastata mun valitukseen :) Olis tuolla tosiaan ollut tuo "Uusi raskaus haaveissa"-ketju, jonka Sukey oli kaivanut esiin, mutta annettakoot mulle anteeksi ;) Nyt on jo parempi mieli. Hemppa ei meillä tosiaan oo vasta kun yk 2 ja siis yk 3 alkamassa, jos nyt alkaa joskus. Se on vaan se, kun viimeksi vauva tuli heti, kun pistettiin tilaus menemään, niin nyt ei jaksais olla kärsivällinen. Täytyy kuitenkin yrittää olla, kun eikös puoli vuotta oo sellanen keskiarvo kauanko yleensä menee.
Joo kyllä mä aattelin nyt mennä juhlimaan :) Jos ehdin sittenkin sen plussan saada, niin sitten juhlin vaan selvinpäin. Hyvä tietää, ettei tarvii murehtia vaikka tilanne ei oliskaan selvillä, kun ei mulla vielä niitä viikkoja olis kun se 4-5 maksimissaan. Luultavasti vähemmän, jos ei vielä testissä näy. Toivottavasti oli ovis myöhässä, mutta en nyt siitä vielä innostu vaan odottelen rauhassa miten asiat etenee :)
Sait mut Hemppa kyllä miettimään vähän itteeni, kun kriiseilen täällä jo tässä vaiheessa. Sulla oli kuitenkin pikkasen eri juttu ja suurempi "oikeus" tuntea nää tunteet, silloin kun jouduit kokea keskenmenon. Eli jospa rauhoittuisin ja tuun sit reilun puolen vuoden päästä vasta uudestaan, jos ei oo vauvaa vieläkään masussa :)