Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi vitsit miten hieno uutinen Lidia!! IHANAA! Kohta saan seurailla kun sun masu kasvaa :)

Täällä jännäillään vielä viikko.. Parina päivänä on ollu metallin makua suussa ja toissa päivänä Niklas teki ihan käsittämättömän tissistopin puoleks vuorokautta (suostui siis vaan juomaan pullosta) niin vähän mietityttää, mutta ei kyllä yhtään tunnu muuten raskaalta... No aika näyttää :)

Suurenmoiset onnittelut lidia!

Meitähän elokuisia on monta vauvakuumeen kourissa ;D

Joo meitä elokuisia on, siis teitä vauvakuumeessa! :D
Ja moni jo odottaakin.
Oon varmaan ainut jolla ei oo vielä halua. Toinen on vielä niin pieni, enkä mä jaksais kahden pienen kans, kun tossa yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi. Ainakin tällä hetkellä. JA mun alkuraskaus oli oksentelua 24/7 en mä vaan kykenis! :D Örk.
Toisaalta pieni ikäero on kyllä mukavaa sitten muutaman vuoden päästä. Mulla on itellä 2 pikkuveljeä, vuoden ja 3 vuotta nuorempia ja meistä oli kyllä toisillemme seuraa, ja edelleen ollaan hyviä kavereitä :)

Sitten kun tämä eka on 2-3 -vuotias, mä voisin haluta toisen :)

Onnea Lidialle emoticon

Mekin jätettiin muutama viikko sitten kaikki ehkäisy pois ja pikkukakkonen saa tulla ihan koska tahansa! Taloprojekti on jo niin hyvällä mallilla että parin-kolmen kuukauden päästä saadaan muuttaa!

Kiitos onnitteluista! En ole moneen päivään pystynyt laittamaan tänne viestiä,  pitää toivoa, että nyt en kirjoita turhaan!

Imetystä olen lopetellut, kun muutenkin on viime aikoina ollut huoli Hugon maidon saannista ja on ollu semmoinen rasittavan väsyny olo. Yllättäen Hugolle yhtäkkiä kelpasikin pullo, vielä pari viikkoa sitten ei käyny!  Siksi nyt ihan hyvillä mielillä lopettelen imetystä. Varmaan alkanu olla niin pahaa ja tiukassa mun maito. On nyt sit annettu se n. 6 dl päivässä korviketta pullosta, lasista ja nokkamukista, vähän vaihdellen. Tänään en ole imettänyt ollenkaan, yöllä aion imettää vielä jos Hugo itkee.  Ajattelin ettei rupeais välttis sitä yöpulloa ollenkaan antamaan... saa nähdä. 

Meidän talonrakennus on ihan vaiheessa, mutta eiköhän sitä pärjätä :) Rankkaa se olis töissäkin käydä :) 

Madie: toivottavasti merkit tarkoittaisivat plussaa teillekin :) 

Maanantaina ultraan terveyskeskukseen että katsotaan kuinka pitkällä tää on :) Menkkojen mukaan viikolla 11 viikonlopusta, mutta ei viimeksikään ollut niihin luottamista.  Sit varsinainen ultra sen mukaan mitä maanantainen näyttää :D Jännittää!! 

Joko Lidia kävit ultrassa? :) Malttamattomana odotan uutisia.

Täällä ei tärpännyt vielä, mutta ehkä parempi näin. Saa ainakin joulun olla reissun päällä eikä tarvii yrittää pitää jalkoja ristissä ;) Jos sitten tässä kierrossa.. Ja olishan se ollu ihme, jos taas olis heti tärpännyt.

Kovasti onnea Lidialle, hassua että noin helposti on käynyt :) Epäselvän päivän takiako pääset jo nyt ultraan vai? 

Ihanaa Hugolle leikkikaveri :)emoticon

Mäkin plussasin vähän aikaa sit, jouluvauva olisi siis ehkä tulossa - maanantaina neuvolaan kuunteleen että onko siellä ketään paikalla.. Pahoinvointipirulainen on vaan taas tullut kaveriks...

Hei, onnea Asali :) :) :) Vautsi! :)  

Kävin tänään ultrassa tk:ssa, sain ajan, jotta katsotaan millä viikoilla on menossa, kun mun menkat ei ole mitenkään luotettava mittari. Menkkojen mukaan nyt olis viikko 11, mutta ultrassa näkyi vain jotain sangen pientä, eikä sykettäkään vielä. Korkeintaan viikolla 7 on menossa, joten jos nyt siellä pikkuisessa on vielä elämää ja kaikki menee hyvin, niin joulukuun loppupuolelle menisi täälläkin :) 

Mulla ei Hugosta ollut juuri lainkaan pahoinvointia, mutta nyt on - ärsyttävää! Okei, ei tee mieli oksentaa tai mitään niin rajua, joten olen onnekas, mutta semmoinen huono olo kuitenkin koko ajan. Paitsi silloin kun syö :D. Metallin maku meni onneksi jo ohitse. 

Kiitos kaikille… 

Amie, ainoa ero tähän mennessä on että ekasta meni iho huippukuntoon ja nyt tokasta ihan hirveeseen… Ja pahoinvointi, ekasta oksensin jo täyttä päätä tässä vaiheessa ja nyt vielä yritän taistella sitä vastaan… (en hirveen hyvin onnistu, mutta yritän… ;) )

Mulla ei ollu Hugosta ollenkaan pahoinvointia, joskus illalla jotain pientä jos oli kerenny tulla kova nälkä, nyt semmoinen jatkuva ällöolo, joka pahenee iltaa kohti. Hugosta oli rinnat kipeät ja turvonneet monta viikkoa tai oikeastaan melkein koko raskauden ajan, nyt ei ole semmoisesta tietoakaan. No, ehkä siksi kun imetin vielä Hugoa vähän aikaa sitten. 

Wau, onnittelut kaikille raskautuneille! Itelle iski tänään kauhea vauvakuume kun kaveri kertoi odottavansa, se uutinen oli kyllä aivan huippu!, Mä laihdutan tällä hetkellä sen verran rajusti, et siirrän ainakin mielessä kakkosen alkuunsaattamista syksympään. Mut kertokaahan tosiaan miten teillä aina menee, olis tosi kiva kuulla:)

Ei malttanut enää odotella… eilen ultrattiin ja pieni oli ihan hyvinvoiva, n. 7 viikkoa eli juuri ja juuri saatiin sydämen sykkeet näkyviin.. Nyt voi alkaa taas oksentamaan hyvällä omallatunnolla kun on kerran oikea syykin...emoticon

Kiitos Heisku!

Ihana kuulla, että Asalin pienellä kaikki hyvin! :) Voi kun sun ei tarvis oksentaa yhtä paljon kun viimeks.

Oon muuten sitä mieltä, että noi voi joskus olla toistepäinkin. Siis että pojasta oksettaa niin pirusti ja tytöstä ei. Oon kuullut sellaisiakin tapauksia.

Tai ehkä haluan vaan uskoa niin, kun en todellakaan halua ajatella millainen raskaus mulle tulis tytöstä, jos oksensin pojasta jo sen yli 4kk melkein 24/7...

Mut kyllä mäkin Lidian tapauksessa tyttöä epäilisin ;)

Todella varovainen paluu tänne keskusteluun!
Tänä aamuna 2 punaista viivaa, toinen vaaleampi kylläkin.

En siis uskalla vielä hehkuttaa ollenkaan viimeksi tulleen keskenmenon takia.. Pelottaa koko ajan tämänkin kirpun puolesta!

La olisi 14.1, toivon todella e ttä pääsen tammikuulle <3

Takaisin