Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, tässäpä esikoisen tiedot listalle:

Syntyi 08.08.2010, 37+5, 3800 g ja 52 cm

Kiva lukea Dessankin kuulumisia pitkästä aikaa :) Onnittelut tyttölupauksesta! Sinäkin siis kuulut näihin kesän odottajiin, joille on luvattu toista sukupuolta tulokas. Hassua!

Eemillä taitaa olla ristiäisjärjestelyt meneillään. Jännityksellä odotan, minkä nimen pikkuherra saa :)

Meillä on nimiasiat vielä ihan auki. Tai no etunimestä on tällä hetkellä kaksi vaihtoehtoa. Oikeastaan vain toinen nimi on selvä, kolmannestakin vielä keskustellaan.
Muuten piti tulla kertomaan, että täällä on lähtenyt arki aivan loistavasti käyntiin! :) Todella tyytyväinen herra asustaa täällä. Imetyksen epäonnistumista pelkäsin alkuun, kun sairaalaan joutui, mutta tuo tissitakiainen oli saanut 6 päivässä 330g painoa. Jes, mahtavaa kun pulloa ei olla kun kerran näytetty kotiintulon jälkeen eikä kelvannut. Yötkin menee tosi hyvin verrattuna Niklaksen vauva-aikaan. Herätään 2-3 kertaa yössä ja eka pätkä on aina vähintään 4 tuntia. Ei siis paha noin pieneltä, kun Niklas heräili tuplasti enemmän. No kyllä ne ongelmat tässä vielä ehtii alkaa eli älkää siis kuvitelko, että oon tuudittautunut tähän hyvin menemiseen ja kuvittelen, että näin jatkuu ikuisesti ;) Pientä mahakitinää on jo iltaisin alkanut olemaan, mutta ei vielä mitään kunnon huutoa edes.

Onnittelut Dessalle tyttölupauksesta. :) Kiva kun kävit kuulumisia kertomassa.

Madie, kiva kuulla teidänkin kuulumisia. Hurjalta ja nopealta kuulosti synnytys mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. :) Hienoa että siellä alku lähtenyt hyvin käyntiin, toivottavasti jatkossakin saadaan kuulla hyviä kuulumisia ettei poika ala valvotella öisin tai muuta sellasta. Ja toivottavasti masukitinät loppuu yhtä nopeasti kun alkoivakin. :) Mitenkäs siellä nyt sujuu? Onko masukitinät lisääntyny vai joko alkaa "menemään ohi"?

Eemin kuulumisia täällä odotellaan. Kiva ois tietää pojun nimi, ristiäiset oli muistaakseni maaliskuun lopulla?

Tännepä ei ihmeempiä kuulu. Emilia kasvaa hurjaa kyytiä, tällä hetkellä on jotenkin niin ihana vaihe menossa kun on niin vähään tyytyväinen, syö, nukkuu, kakkii ja jaksaa jo pitkäänkin köllötellä lattialla tai sitterissä. Ei siis tarvitse koko aikaa hereillä ollessa syliä. Juttua on alkanu kans tulla enemmän ja enemmän, paljon olisi juttua jos joku kuuntelisi. :) Ongelmaks meillä on osoittautunu tutti, se ei kelpaa sitten millään. Hankaloittaa lenkille lähtöä kun alkumatka on aina hirveetä huutoo jos tyttö ei haluais just sillä hetkellä nukkua. :D Muuten sitä ei oikeestaan edes tarvita mut automatkat ja lenkin alut ois tuhat kertaa helpompia kun toinen söisi tuttia. Ja vois siitä olla hyötyä myöhemmässä vaiheessa sit ku alkaa hampaita tulla ja muuta kivaa. Mut tällä mennään. Täysimetyksellä siis täällä, korviketta ei ole saanut eikä ole tarvinnut antaa.

Aleksi on alkanu olla "kovakouraisempi" nyt Emppua kohtaan kun näkee että tyttö alkaa liikuskella lattialla (tarkotan jalkojen ja käsien heiluttelua yms..), ei siis tajua Aleksi että vauva on kuitenkin vielä pieni ja heikompi kuin hän.. Yks päivä yllätin Aleksin istumasta Emilian päällä, istui onneksi lantion päällä niin ei edes tyttö alkanut itkeä. Siinä vain tuijottelivat toisiaan. Itse säikähdin että herranen aika, mitä siellä nyt tapahtuu. Aleksi myös saattaa käännellä tyttöä selältä masulleen ja toisinpäin, on nähnyt kun äiti kääntelee niin miksei hänkin voisi.. Saa siis tarkkaan seurata poikaa ettei vaan mitään satu. Onneksi ollaan säästytty pahemmilta kolhuilta vielä.

Mun vauvakuume on ajoittaista niinku aikasemmin mainitsin.. Toisena päivänä en halua enää yhtään, toisena taas tulee kauhea haikeus ja iskeee ihan kamala kuume.. En oo miehelle asiasta maininnu, enkä mainitse jos ei itse huomaa mitään. Nyt vaunuista kuuluu ähinää, täytyy mennä.

Aurinkoista kevättä kaikille!

heippa!

En ookaan tänne vähään aikaan kirjotellu, mutta seuraillu muiden juttuja ahkerasti.

Eli minä myös toista lasta odottelen LA 7.8.2012 ja nyt siis RV 22+0 menossa. Poikalupaus saatiin ultrassa, ei kuulemma voisi selvemmin näkyä =)

Nyt jäi vaan eilisen neuvolakäynnin osalta mietityttämään tuo sf-mita, kun se oli vaan 16cm. kun esikoisen kanssa oli 21cm. tosin nyt eri mittaaja ja todella kokematon, ei tunnustelut masua lainkaan iski vaan mitan kiinni vatsaan ja totesi että tuossa navan kohdalla taitaa olla korkein kohta. Nyt sitten stressaam että onko kaikki vauvalla kunnossa vai ei....oli muutenki outo terkkari.... Vauvan liikkeet tuntuu ja näkyy jo navan yläpuolella, joten ei tainnut ihan oikeen mittaukset mennä....voi stressiä!

Rakenne ultrassa kuitenkin vauveli vastannut viikkoja hyvin ja ollut ihan normikokoinen. 
Rakenneultra oli siis 10 pvää sitten.....

Embbu, onnittelut poikalupauksesta! Ja en kyllä sinuna alkaisi tuosta mitasta stressata, sulla niin vähän aikaa ultrasta ja jos liikkeet tuntuu jo navan yläpuolella, tuskin se mitta sit paikkaansa pitää Ja jos vielä kokematon mittaaja, ei se sillon ainakaan ole oikea, jos ei edes tunnustellut vatsaa. Ole huoleti. :) 

Käy useammin kertoilemassa kuulumisia. :) saatiinhan me elokuullekin odottaja. JA jos vielä esikoisen tiedot kerrot niin lisään listalle. :) 

Onnea Embbulle poikalupauksesta! Mä sanoisin kans ettei tost sf-mitast kannata ressata varsinkaan kun ultrast niin vähän aikaa ja kuulos+ti tuo mittauskin aika epämääräseltä. Eiköhän siellä kaikki hyvin ole! :)

Terve kaikille pitkästä aikaa!

Enpä oo päässy pitkään aikaan tänne kirjoittelemaan kun meillä ei ole kotona netti ollut toiminnassa =( Mutta siis hyväää kuuluu tänne ja masu kasvaa hurjaa vauhtia =) Viikkoja tänään siis rv 15+3 JO! Ihan älyttömän nopeeta aika menee reilu kuukausi ja sit oon minäkin jo puolessa välissä =O Nyt meilläkin kaikki tietää jo vauvasta tulimme tänne kempeleeseen avomiehen vanhempien luokse viettämään pääsiäistä ja kerroimme heille uutisen! Täytyy sanoo että pelkäsin kovin kertomista koska esikoisen odotukseen eivät suhtautuneet niin hyvin! Mutta esikoinen muuttikin kokonaan meijän välit ja he olivat tosi iloisia tulevasta vauvasta =) <3 Huh! ihanaa! Hauskinta tässä on että avomiehen sisko odottaa kolmatta lastaan ja meillä ei ole lasketuissa eroa kuin 2 viikkoa eli saman ikäset serkukset tulossa! Voidaan sitten syksyllä jännäillä yhessä =) oireetkin ovat kadonneet kokonaan huomasin tossa muutama päivä sitten että ei ole enään aamusin paha olo eikä se tuukkaan paitsi jos ihan hirmu kova nälkä pääsee tulemaan mikä mulle tulee ilman et ei olisi ees raskaanakaan =)

Rakenne ultraa kovasti jo odottelen joka on siis 11.5.

Sitä piti vielä kysyä kun haluan kans noi tikkerit tohon alas mut mikä niistä monista koodeista tai lauseista mitä nyt ovatkaan niin piti liittää tänne et saa ne näkyviin?? :D

Ihan ollaan tosiaan hengis vielä. Ei oo tullu käytyä pitkään aikaan ja mitä pidenpään on menny niin ei ole uskaltanu tulla kattoon kui paljon ois luettavaa. No tässä lueskelin kyllä tekstit en ihan tarkkaan mut kuitenkin. paljon on ehtiny tapahtumaan.

Mies sit sairasteli kaikkiaan 8 päivää. Siinä ne päivät vaan menivät ja hengissä selvittiin. Sit ku parantui niin ekan kerran ku pääsin suihkuun ihan rauhassa ja sain tukkanikin kammattua sen jälkeen niin oli ihan VAU olo :). Eihän tää elämä ookkaan ihan niin kamalaa ;).

Sen tässä on huomannu kuin sitä keskittyy näihin lapsosiin niin tarkkaan et mitään muuta ei  muista eikä osaa tehä. Iha ulapalla koko maailmasta. Just luin noita tekstejäkine nkä enää ollenkaan muista ketkä kirjotti mitäki ja kuka ny olikaan raskaana. Tää onn nii todellakin jotain vauva-arjen dementtiaa.

Poika kastettin viime la ja sai nimekseen MIRO PERTTI. Toinen nimi siis mun edesmenneeltä isältä. Yllättävän helposti sain nimen päätettyät ällä kertaa. Em edes ihan hirveästi aikaa käyttänyt noiden nimien etsimiseen. Miro oli kuin enkeli koko toimituksen ajan. Katselin vain silmät suurina ympärilleen. Kaikki järjestelytki hoitui ihan yllättävän hyvin. Apua oli sen verran et ei tullu kiirettä eikä ressiäkään sen kummemmin.

Madiellahan oli ihan mun kuulonen synnytys. No jos joskus vielä kolmannen pukkaat pihalle niin sitä siis voipi vain toivoa et jos kerkeis jotain kivun lievitystä saamaan. Harmi et teillä meni pojalla vähän takapakkia alkuun mut onneksi nyt jo kaikki hyvin. Niin siyä miettii tuota lapsen nimeä niin kvoin mut ku se on päätetty ja nimi annettu niin oli nimi sit mikä tahansa tulee lapsesta ihan nimensä näköinen, eikä sitä voisi miksikään muuksi enää ajatellakaan.

Hemppa: tosi kiva et sullakin ne reuma- asiat eivät sii ole mitenkään pahentuneet kovasti ja pääset myös vähentämään lääkitystä jossain vaiheessa. kulostaa ihanalta tuo vähään tyytyväinen tyttö. On Mirokin jo pikku hiljaa alkanut tasaantumaan, mutta kyllä huutoiltoja vielä on. Onneksi nämä pienet kyllä tottuvat helposti ja nopeasti toisten sisarustensa käsittelyyn. ja ei mene aikaakaan kun Emilia jo pitää puoliaan sioveljeään vastaan :D. Mutta ihan tässä jo odottelee mitä kaikkea kommellusta yhteistaipaleella tulee sattumaan.

Jälkitarkastuksessa kävin ja pyysin reseptin hormoonikierukkaan. Ja heti kun tulee vastaukset papa- kokeesta niin varaan ajan sen asettamista varten. Nyt ei oteta mitään riskejä siitä et tulis ylläreitä.

kiitos kannustavista vastauksista!

Juuh, stressaavana henkilönä kävin vielä lääkärissä kääntymässä, ja kaikki kunnossa. Lääkäri sanoi myös ettei sf-mitrasta tule stressata. Mittasi ja ultrasi itse ja sai ihan eri lukemat kun th. Tosin totesi myös, että luultavasti yhtä pieni vauva tulossa kun esikoinen.

Eli esikoisen tiedot: tyttö, 18.8.2010 2875g ja 49cm

juu täytyy useammin käydä kirjottelemassa, vaikka ahkerasti oon teidän juttuja aikaisemminkin jo lueskellut =)

Oi kun Embbun esikoinen on ollut pikkuinen

Meidän neidin tiedot: 16.8. rv 42+1, 3780 g ja 53,5 cm.

Heisku, se koodi mikä pitää ottaa sieltä on se "Pseudo HTML" (muistaakseni kirjotettiin noin) :D
JA kiva kun serkukset tulee lähekkäin, on sitten ainakin kaverukset pienellä ikäerolla. :) Ja varmasti mukavaa odottaa yhdessä ja sit kun vauvat syntyy, vauva-arjessa on joku muukin samassa tilanteessa oleva.

Eemi, kiva kuulla kuulumisia. Nätin nimen poika on saanut. :) Kyllä sen tosiaan huomaa että lapset laittaa etusijalle ja itse vasta harjaa hiukset jos kerkee. Mut näinhän sen täytyy ollakin. Taisin miettiä Aleksia odottaessa että miten mä osaan sit huomioida ensin lapsen tarpeet ja sit juoda itse aamukahvin kun muut hommat on tehty mut kyllä se näköjään tulee ihan luonnostaan. :)

Embbu, kiva että sait varmuuden siitä että kaikki on hyvin. :)

Sukey, kiitos esikoisen tiedoista, lisään ne tuossa kunhan joudan, nyt otin tavotteeks että saan kirjotettua tänne ja tammikuisiin. :)

paukke on kohta synnärillä jos ei ole jo. :D Tulehan kertomaan sit strategiset mitat ja miten synnytys meni kunhan jaksat. :)

Voi hemppa täällä minä olen yhtenä kappaleena viellä.. Ei oo muuta merkkiä kun vauvan laskeutuminen että olis joskus syntymässä. Lähes kaikki supistuksetkin on kivuttomia ni ei tä ny kauheesti toivoa anna. Tosin ei mul esikoisestakaan tullu juuri mitää ennakko merkkejä sitte ku ekan kerran rupes supistelee kipeesti niin siitä se sitten lähti.. Mutta toivottavasti ny parin viikon sisään olis vauva sylissä.. Toisaalta kyllä olis parempi et menee sen aikaa että tuo esikoinen parantuu flunssasta ja sitten alkas synnytys.. Muutenhan poika ei pääse sairaalaan moikkaa meitä.. :( Ja olis kyl ikävää tuoda vauva kotiin flunssa pöpöjen keskelle.. Mä rupeen ny valmistautuu neuvolaan lähtöön, katotaa on niil mitää uutta kerrottavaa... :D

Nt-ultrassa käyty, ja kaikki oli oikein hyvin

Niskaturvotus 0,8 mm, pituus 4,8 cm ja sydän sykki 178 kertaa minuutissa. Vastasi viikkoja 11+4, kun nyt on menossa lasketun ajan mukaan 11+3.

Nyt oon ihan happy happy joy joy

Kiva kuulla Sukeylta hyviä ultra uutisia! :) Onnea nyt sitten tuleviin viikkoihin.. :)

Neuvolassa ei mitään ihmeellistä.. Pissassa oli proteiinit +/- mut ei siitä sitten tullu mitään sen enempää sanomista, tässä vaiheessa kuulemma normaalia. Hemoglobiini oli laskenu 111 mut mä vähän epäilen ettei pidä paikkaansa ku onnistu sohaseen sen reijän sormeen jotenki hassusti en ees tuntenu pistoo ja sit se lypsi siihe liuskaan veren kolmes eräs, mahtaisko vaikuttaa tulokseen?! Noh koitan ny sit kuitenki muistaa ottaa rautaa päivittäin.. Ja vauva on lähtökuopissa raivotarjonnassa..  Harjotus supistuksia on ny ruvennu tuleen pisi päivää vaikken itteeni rasittaiskaan erityisemmin.. Ja maitoa tulee herkästi rinnoista.. että vissiin jotain hormoni toiminnan muutoksia ainakin tapahtunu vissiin.. Ehkä ne supistuksetki muuttuu jossain vaihees sit oikeiks ja kipeiks.. :D
Muistin esikoisen synnytyksen käynnistymisen väärin. Selasin vähän foorumia ja lueskelin et mul oli ollu kipeitä epäsäännöllisiä supistuksia neljänä päivänä peräkkäin ennen kun poika synty.. Aika kultaa hyvin muistot..

Tänne taas eksyin pitkästä aikaa lueskelemaan kun koitti tuo laskettu aikakin. Paukke, mä veikkaan et teille tulee pienokainen ennen meitä. Tänään tosiaan LA ja tuntemukset synnytyksen alkamisen suhteen nollassa. Toisaalta ihan hyväkin, kun meillä sama tilanne et esikoinen on kipeenä niin saiskin parantua ennen vaavin tuloa. Toivottavasti ei vaan ennätä ihan jättiläiseks kasvaa Vaavi tässä odotellessa. :)

Jokohan pienokaisia on taas syntynyt..? Itestä tuntuu päivä päivältä paremmalta tää vauvan tulo- kait se kuuluukin niin mennä:) Uutiset etenkin nyt tosta perheen surmaamisesta saa tunteet tosi pintaa, mulle riittää kun lukee pelkän otsikon, pidemmälle en pysty jutussa menemään, enkä haluakaan. Mietityyttää vaan, että miten joku oikeesti voi tehdä omille rakkailleen jotain tommosta... Ite kiinnyn päivä päivältä enemmän omaan lapseen ja uskon et osaan ottaa tän tulokkaankin suuremmalla rakkaudella vastaan, kun tiedän mitä kaikkee ihanaa lapsi tuo tullessaan:) Toki niitä väsyttäviä ja raivostuttavia hetkiä ei sovi unohtaa;) Mä juttelin neuvolalääkärissä niistä mun kipeistä supistuksista ni se oli sitä mieltä, et jos niitä tulee vielä uudestaan, pitää heti mennä synnärille näyttäytymään. Onneks kohdunsuun tilanne ei ollu supistusten myötä muuttunu ja vauvalla ultratessa oli kaikki hyvin, eli sen suhteen voin olla hyvillä mielin. Jopa niin hyvillä, et varattiin matka ulkomaille!! Lähtö on pian vapun jälkeen, viikko Rhodoksella. Mun vanhemmat lähtee mukaan, niin on sit pojalla jatkuvasti jaksavia vahtijoita ympärillä. Mä kun en oikein uskalla lähtee juoksee sen perään tms, vaikka nyt lenkeillä on tuntunutkin ihan hyvältä, mut lenkeillä oon menny rauhallista kävelyvauhtia... Vähän vaan mietityttää et miten lento tällä kertaa menee, viimeks kun poika huusi kuuden tunnin lennosta viisi tuntia sekä mennessä että tullessa:) Nyt kattelemaan uikkareita esiin!:)

Juuri eilen puhuttiin miehen kanssa noista perhetragedioista, aivan hirveetä! Ja vielä kun pitää itsensä tappaa lopuksi ettei joudu vastuuseen tekosistaan. Pitää olla kyllä todella huonosti asiat henkisesti että tekee omille rakkaille ihmisilleen jotain tuollaista.

Saa olla kyllä onnellinen että omassa perheessä asiat on hyvin ja jos joku painaa mieltä, niistä puhutaan.

Dessa, mukavaa reissua teille. Mä mietin toista odottaessa että osaanko rakastaa häntä yhtä paljon kuin esikoista, voin kokemuksesta kertoa että se rakkaus pulpahtaa heti vauvan synnyttyä yhtä vahvaksi kun ensimmäistä lasta kohtaan. Ja itse ainakin pidän vauvaani vauvana, hellin, pusuttelen, halin, pidän häntä paljon lähelläni niinkuin esikoista pidin hänen vauva-aikana. Näin se kiintymys vain kasvaa ja kasvaa, tällä hetkellä tyttö nukkuu yöllä minun vieressä, ihan kainalossa, haluan että hän saa vauvana tosiaan kokea saman mitä esikoinen on saanut. Ja rakkaus vain kasvaa ja kasvaa päivä päivältä. :)

Tsemppiä loppumetreille paukke ja bobo, toivottavasti kohta kuullaan vauvantuoksuisia kuulumisia. :)

Me lähdetään Emilian kanssa neuvolaan, 3kk rokotukset odottaa! :/

Täällä 39+6 ja yhtenäkappaleena. Neuvolassa tuli käytyä tänään ja kaikki kunnossa, vauva lähtökuopissa ei saa päästä oikein kiinni enää.. Suositteli ikkunoiden pesua et sais synnytyksen käyntiin. Ja sit sano et jos tuntuu et supistukset rupee hiipuu ni kyykkyyn ylös liikkeellä voi onnistua ylläpitämään niitä ja synnytystä käynnissä. Supisteluja tässä on joka ehtoo ollukkin mut ei mitään silleen hurjan kipeitä muttei kivuttomiakaan. Ja jomottaa alaselkään ja vatsaan aina välillä.. Kovasti oottelen et josko se viikonloppuna käynnistyis. Huomenna vois vaikka pestä ikkunoita.. :D Poika on kyllä edelleen flunssassa että se tuskin ees pääsee sairaalaan meitä moikkaa.. Tuntuu pahalta ajatus ettei näkis poitsua muutamaan päivään... :( Toivottavasti se ny saa jonkun ihme parantumisen.. Bobolle paljon supistuksia!

Moi taas pitkästä aikaa! Ei meinaa millään keretä täällä käymään, kun on koko ajan niin kauhea kiire.

Siis apua, mä en ollenkaan tajunnut, että aika menee niin nopeasti ja täällä saa taas odotella vauvauutisia! Kun tulin lukemaan niin ajattelin vaan, että oliko Paukella ja bobolla molemmilla näin alkukuusta LA, mutta nythän onkin jo loppukuu :D Toivottavasti pian tapahtuisi jotain. Tsemppiä molemmille!

Onnittelut Embulle raskaudesta ja poikalupauksesta! :)

Eemin Mirolle onnittelut komeasta nimestä! :) Teillä oli aivan mielettömän upea ristiäiskakku. Kateellisena sitä ihailin. Tosin minäkin tilasin tällä kertaa kaverilta kakun ja hän tekee todella upeita kanssa eli ehkä meille tulee yhtä upea. Ajattelin varastaa sulta myös sen muffini-idean, kun oli niin kauniita muffineja ja sopi hienosti kakun kanssa yhteen!

Onnittelut Sukeylle hyvistä ultrauutisista! Onpas teidän Emilia ollut pitkä syntyessään :) Kuinka pitkä on nykyään?

Joo perhetragediat ihmetyttää täälläkin. En ikimaailmassa pystyisi kuvittelemaan, että voisin tappaa perheeni vaikka asiat olisi kuinka huonosti. Kai sitä apua aina jostain saa?!

Täällä on siis jo kuukauden ikäinen pikkuherra :) Käytiin 11.4 neuvolassa ja mitat oli jo silloin 4435g ja 54,6cm eli hyvin kasvaa! Ihan hirmunopeaan onkin kasvanut, miksi nuo vauvat kasvaa niin äkkiä? Suurimman osan 56 senttisistä vaatteistakin olen jo ottanut pois kaapista (osan kyllä kyllästymisen vuoksi) ja 62 senttiset nyt käytössä. Itse asiassa herralla on tällä hetkellä 68 cm body, mutta se olikin ihan älyttömän pieni. Meillä on mennyt vähän vaihdellen, toisaalta todella hyvin, mutta ei nyt ihan pelkkää ruusuilla tanssimista ole. Aika paljon kitisee mahaa ja oon alkanut miettiä, että olisko refluksitautiakin kun puklua tulee aika usein vaikka ei ole syönytkään hetkeen ja kovasti nieleskelee sen kuuloisesti, että suuhun nousee jatkuvasti jotain. No toivottavasti tää on vaan mun kuvitelmaa :) Hyvä nukkuja meillä kuitenkin asuu eikä öisin itke.
Mä oon toipunut itse ihan hyvin. Alavatsa tulee kyllä vieläkin kipeäksi ihan normaalilla vaunulenkillä! Täytyy varmaan ottaa puheeksi seuraavalla neuvolakäynnillä. Toivoisin, että saisin lähetteen fysioterapiaan tai johonkin, jossa näkisin, että teenkö lantionpohjanlihasharjoitukset oikein kun ei tunnu kehittyvän juurikaan. 
Niklakselle on tullut ajoittaisia raivokohtauksia vauvan syntymän jälkeen eli vähän on mustasukkainen. Yleensä meillä kuitenkin menee hyvin ja Niklas silittelee ja pussailee kovasti vauvaa. Ristiäisiä meillä vietetään 5.5 eli siihen asti taitaa kiirettä riittää, mutta tulen taas jossain välissä kirjoittelemaan. Lukemassa käyn kyllä useammin :)

Ihanaa keväänjatkoa kaikille! :) Sais jo säät lämmetä lopullisesti..

Takaisin