Tsemppiä Pitu86 siitepölyallergian takia! Meillä alko just satamaan, toivottavasti sateet osuu teillekin, niin tilanne ees vähän helpottuis. Mä oon miettiny usein, että kuinkahan mä oisin henkisesti rikki tällä,hetkellä, jos mun pitäis olla pojan kans joka päivä kaksistaan kotona ja kuunnella raivareita. Ai että töihin on ihanaa päästä aina pakoon tota uhmakasta poikaa! Vaikka sit kyllä illat tuntuu usein kovin lyhkäsiltä, etenkin kun iso osa niistä on kiukkua ja kujeilua. Hatunnosto kaikille teille, jotka jaksatte kuunnella ja katsella kiukkua aamusta iltaan. Kauhulla siis odotan alkavaa äitiyslomaa ja aamusta iltaan pojan kanssa taistelua.
Äsken poika pärisytteli vauvamahaa parikymmentä minuuttia:) Lähetti vauvalle terveisiä. Joka päivä oon nyt yrittäny vauvasta mahassa puhua, mutta ei varmasti oikeasti ymmärrä tilanteesta mitään. Välillä vauva on omassa tai myös isin mahassa;) Pääasia mun mielestä, että vauvasta puhutaan ja isoveli-asiasta aletaan puhumaan jne. Toivottavasti siitä on edes sen verran hyötyä, että sanat on tuttuja.
Mua on alkanu synnytys huolestuttamaan mun lonkkien takia. Ne on aina iltasin ihan sika kipeet ja jo edellisessä synnytyksessä muistan kokeneeni hurjien supistusten lisäks kipua lähinnä lonkissa. Täytyy vaan toivoo, että mua kuunnellaan, eikä laiteta synnyttämään selällään, viimeks ainaki toimi kylkiasento hyvin, eikä se sattunu yhtään. Reuma varmaan vaikuttaa siihen, et lonkat kipeytyy löystyessään toooosi paljon. Ostettiin miuten tossa talvella Tempurin petari vanhojen suht kovien patjojen päälle ja täytyy sanoo, että siinä jos jossakin on hinta-laatusuhde kohdillaan!! Suosittelen sitä kaikille, kenellä on lonkkien, selän tms kanssa ongelmia. En oo ainoo, joka on siitä saanu avun. Pitäis varmaan pyytää liksaa näistä markkinointipuheista;)