Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, lukemassa oon kyllä ahkerasti käynyt. Me tuossa viikko sitten muutettiin ja ollaan nyt rempattu (tai mies on) ja yritetty sijoitella tavaroita oikeille paikoilleen. Ihanaa kun on kunnolla tilaa!! Olin saikulla muutaman päivän kanssa tossa viime viikolla, kun Miun tapaan iski kanssa noita supistuksia :/ On niitä vieläkin tullut sillon tällöin, mutta ei ihan samaa kaliiberia olevia. Rakenneultrassa asiasta mainitsinkin ja kattoivat samalla kohdunkaulan tilanteen, joka onneksi oli ennallaan!
Aika menee ihan hirveetä vauhtia, oon ostanu vauvalle YHDEN bodyn. Huikeeta.. Onneksi meen Miun luo shoppailemaan kunhan töiltäni ehdin :D Mutta ne rattaat pitäs hankkia jajaja... Mullei oo koskaa aikaa, tuntuu et oon koko ajan töissä, nytki seitsemän päivän työputki, joista pari viimeistä vuoroa vielä yövuoroja. Muutenkin tuolla töissä saa koko ajan olla varuillaan noiden tautien suhteen, eilenkin otin vastaan potilaan jolla sitten todettiinkin bakteerimeningiitti :( Ei siinä vaiheessa enää niin auta se, että joku toinen tulee mun tilalle sitä hoitamaan prkl. Onko muilla muuten ollut paskaa omaatuntoa siitä, ettei ehdi "keskittyä" tokaan raskauteen samalla tavalla ku ekaan? Mä oon välillä ihan hajalla kun ajattelen miten vähälle huomiolle tää vauva jää maha-aikana verrattuna Sisuun :/ Ei vaan oo aikaa! Ai niin, meidän tuleva nyytti on aika varmasti tyttö <3 :)
Eemille paljon tsemppiä loppumetreille ja synnytykseen!!