Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
*reps* Mä olen näköjään ollut laittamassa Heiskua joulukuulle, vaikka lokakuusta piti höpisemäni..

Heisku, jos meillä tärppäisi tästä kierrosta, olisi la 28 päivän kierron mukaan 29.10. Siitä päättelin, että marraskuisten vuoro alkaa muutaman päivän päästä :-)

Onnea Heiskulle tätäkin kautta<3

Jokohan Eemi on päätynyt synnärille? Niin lähellä laskettua jo ollaan, että kohta vois olla h-hetken aika :) Kuulumisia odotellaan!

Tänne ei mitään kauhean erikoista. Eilen oli meillä hääpäivä ja Niklas oli koko viikonlopun mummolassa hoidossa niin saatiin juhlia ja levätä. Eli siis minä tein hommia koko viikonlopun :D Sainpas siivottua kunnolla ja järjestettyä kaappeja ja nyt on hoitopöytäkin paikallaan. Kohta alkaa olla valmista vauvantuloon täälläkin. Ylihuomenna alkaakin virallinen "mammaloma" vaikka eipä se elämä siitä muutu mihinkään.
Perjantai-iltana tuli taas kivuliaita supistuksia, mutta eiköhän tää vauva vielä muutaman viikon mahassa pysy.

Meillä Niklas on huvittava. Hän on nyt päättänyt, että vauva on tyttö vaikka koko ajan ollaan puhuttu pikkuveljestä ja pojasta. Silittelee vatsaa ja sanoo "tyttövauva". Oon monta kertaa kysynyt, että entäpä kun vauva onkin poika niin vastaa vaan, että tyttö tai on hiljaa. Mutta eiköhän tuo totu ajatukseen, kun me poika tuodaan kotiin ;) Tai jos se onkin tyttö niin päätettiin miehen kanssa alkaa tienaamaan niin, että Niklas saa katsoa kaikkien raskaana olevien mahoja ja kertoa kumpi sieltä tulee :D

Saattaahan tuolla Eemillä olla jo nyytteröinen. Ollut viimksi kirjautuneena 4.2. ;D
Ootellaan kuulumisia...

Eemi eilen illalla kirjoitteli FBn puolella eikä ollut vielä mitään aikomustakaan pojalla syntyä =)

Tänään puoliväli ja vieläkin yli viikko ultraan!

Tweetylle puolivälionnittelut ja aivan upea masu sulla! :) kokoa löytyy, saa nähdä millanen se on kesällä ;)

Eemin kuulumisia mä täällä joka päivä monta kertaa käyn kyttäilemässä, onneks Tweety kertoi väliaikatietoja! :D

Joo, Eemillä menee kohta käpy :)
Minäkin täällä kyttäämässä että millonkohan poksahtaa ! :D

Tweetyllä on sitten ihanan muhkea masu <3

Joo mä en oo vaan jaksanu täällä nyt käydä jostain syystä. Helmikuisten kirjottelut on oikeestaa kokonaan siirtyny facebookin puolelle niin siellä käyn lueskelemassa ja kirjottelemassa.

Mut siis joo ollaan tosiaan ihan yhessä koossa eikä ole mitään aikomusta vielä tulla ulos. Olenkin tässä yrittänyt nyt ittelleni tuputtaa sitä ajatusta päähän et tässä saattaa oikeesti mennäkkin vielä kaksi viikkoa. Ja et nyt pitäs lopettaa se odottaminen. Jos tuo Siina ei olis ollu niin aikanen niin eihän tätäkään ois oottanu niin ajoissa. Ja LA:n on vasta lauantaina. Ei eihän täs oikeesti pitäs ees olla vielä mitään tapahtunukkaan. Mut siis ku tuo pää ei tykkää todellisuudesta.

Ja sitäkin pelottavaa ajatusta siitä 22. päivän magiasta olen alkanu pelkäämään oikein todella. Jos niin kävis et tämä ottais ja syntyis sinä 22.2 niin silloin mä jo haluan et joku oikeesti tulee mulle selittämään miten voi olla mahdollista / SATTUMAA et minä ja kaikki mun 3 lastani oltais kaikki synnytty 22 pvä???? Ja jos niin kävis mä alan uskomaan oikeisiin imeisiin ja enkeleihin ym muuhun korkeamman johdatukseen. Pakkohan se oism ksoka en usko et jollakin vois olla mulle järkevää selitystä sattumasta. Varsinkaan kun lasten lasketut ajat ovat olleet kuitenkin aika kaukana tuosta päivämäärästä. Tosin Eemillä oli 21 LA mut Siinallahan oli 1.8 ja syntyi jo 22.7 ja nyt ku la on 11.2 ja tämäkin tulis 22.2 nii on siinä heittoa. Voe helevetti mä en oikeesti halua et niin käy. Koska se ois liian pelottavaa!!! Vai voiko joku täällä mulle sittää asian jos niin kävis?

Joo kaikkee sitä hormoonihuuruissa ajatteleekin. Mut yritän tutinalla ja tohinalla kehittää itelleni tekemistä koko ajan et ei vaan jäis odottamaan. Aiemmat raskaudet ovat päättyneet niin, et en ole oikeesti kerinny ihan kauheesti ees odottamaan. Siina ku tosiaan tuli ajois, Eemi melkein laskettuna nii en mää tajua miten mä tällä kertaa olen niin totaalisen kärsimätön? Mut niin on meidän äitiki. Se pirulauta soitti eilenkin kolme!!!!! Kolme kertaa ihan vaan kysyäkseen et joko tuntuu jotain. Voi hittolainen! Mä tänään sille sanoin et rauhotu nyt. Sä teet mut hulluksi jos tolleen soittelet ihan jatkuvasti. Ku se kuitenki on se, jolle soitetaan joko ekana tai tokana miehen ohella ku jotain alkaa tapahtumaan. ku se tulee lapsia hoitamaan.

Niin ja apua Madie!! Mites sääki jo olet nui pitkällä? Mihin tää aika menee? Siis muiden osalta. Oma napa ku ei mee mihinkään? Hih siis mähän oon ihan pölvästi! Mut oi toi on niin ihana aika kun äippäloma alkaa. Sitä kans odottaa niin kovasti ja on ihanaa jäädä taas kotiin työssäolon jälkeen. Nautihan Madie ajastasi ja koita olla vähä parenpi hermoinen ku minä .

Kyl mä sit koitan päästä tänne kertomaan kuulumiset kans ku jotain oikeesti tapahtuu.

Eemi mä oon miettiny välillä vähän samanlaista juttua kun oon ite syntyny 23.2 ja mun koira ja poika on syntyny 23.8 (koira täytti 7 ku poitsu synty) ja nyt olis LA 20.4 ni oon kans vähä miettiny et se saattas hyvinki mennä tohon 23.4 et syntyy mut olis se kyl kummallista ja outoa...

Ihana Tweetyn maha! Mä niin oottelen sitä sun ultraa, kun ei omaa oo enää tiedossa :) Tosin kävin mä tossa tiistaina äippäpolilla ultrattavana, kun työterveyslekuri väitti, että mulla ei oo enää kohdunkaulaa jäljellä ja paikat pehmeet. No äp lääkäri sanoi, että 5cm jäljellä ja kiinteet on.. että jaahas :D

Meillä ollaan keuhkoputkentulehduksen kourissa taas ja itse sain vielä flunssan. Plus eilen meinasin kaatua, kun lattialla oli vettä, niin selkä meni sitten siinä kun ehdin just ja just tarrata ovenkahvaan kiinni. Sanoinkin miehelle, että mitäs jos olisin vaikka murtanut käteni? Oliskin ollut hieno homma kun supistaa, selkä paskana ja sitten vielä käsi ei toimi.. 

Eemillä jännät hetket, ja varmasti oman nupin kanssa se suurin kamppailu menossa jos on asennoitunut johonkin ja sitten kuitenkaan ei ole varmaa miten hommat menee ;) Epätietoisuus on pahinta! :D

Mä en malttais enää ootella tätä vauvaa.. eilen 22vko täyteen.. eli vielä aaaaaika pitkästi ois :/

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, lukemassa oon kyllä ahkerasti käynyt. Me tuossa viikko sitten muutettiin ja ollaan nyt rempattu (tai mies on) ja yritetty sijoitella tavaroita oikeille paikoilleen. Ihanaa kun on kunnolla tilaa!! Olin saikulla muutaman päivän kanssa tossa viime viikolla, kun Miun tapaan iski kanssa noita supistuksia :/ On niitä vieläkin tullut sillon tällöin, mutta ei ihan samaa kaliiberia olevia. Rakenneultrassa asiasta mainitsinkin ja kattoivat samalla kohdunkaulan tilanteen, joka onneksi oli ennallaan!

Aika menee ihan hirveetä vauhtia, oon ostanu vauvalle YHDEN bodyn. Huikeeta.. Onneksi meen Miun luo shoppailemaan kunhan töiltäni ehdin :D Mutta ne rattaat pitäs hankkia jajaja... Mullei oo koskaa aikaa, tuntuu et oon koko ajan töissä, nytki seitsemän päivän työputki, joista pari viimeistä vuoroa vielä yövuoroja. Muutenkin tuolla töissä saa koko ajan olla varuillaan noiden tautien suhteen, eilenkin otin vastaan potilaan jolla sitten todettiinkin bakteerimeningiitti :( Ei siinä vaiheessa enää niin auta se, että joku toinen tulee mun tilalle sitä hoitamaan prkl. Onko muilla muuten ollut paskaa omaatuntoa siitä, ettei ehdi "keskittyä" tokaan raskauteen samalla tavalla ku ekaan? Mä oon välillä ihan hajalla kun ajattelen miten vähälle huomiolle tää vauva jää maha-aikana verrattuna Sisuun :/ Ei vaan oo aikaa! Ai niin, meidän tuleva nyytti on aika varmasti tyttö <3 :)

Eemille paljon tsemppiä loppumetreille ja synnytykseen!!

Miulle paranemisia!
Pitulle tyttölupausonnittelut!

Aah, kylläpä seksi tuntuu hyvälle näin raskauden jälkeen, en edes muistanut miten ihanaa se onkaan :D Meidän on pakko ottaa ehkäisy käyttöön, sanoin miehelle illalla että keskeytetään sit ajoissa ettei vaan ole mitään mahiksia tulla raskaaksi kun ei ole kortsuja tullu hommattua.. No kuinkas siinä kävikään, mies ei sit malttanutkaan "lopettaa" kesken... Tuskin mä nyt raskaaks tulen mutta en halua kyllä yhtään riskeerata koska tein kyllä miehellekin selväksi etten aborttia tee varmasti enkä nyt halua uutta vauvaakaan! Eihän toi entinen oo ku just syntyny.

Jokohan Lidian pojalla on nimi? Ja mikähän se mahtaa olla :)

Iik, älä Hemppa ammu viestintuojaa..mutta yhdessä seurustelusuhteessa käytimme keskeytettyä yhdyntää paljon ,ehkäisemiseksi.
Lekurille ku asiasta mainitsin, sanoi hän että siinä on miehelle sellanen juttu että rasittaa sydäntä,ja siks toisekseen tuleehan sitä siemennestettä sieltä "kiimatippoina".
Eli voihan tulla raskaaksi...
Mut joo, kukin tavallaan..ja joo,seksi ois ihana juttu..mut ei keretä sellasta ollenkaan harrastaa.
Muuttoa kun tehdään,mies töiden lisäksi koulussa
sekä Aawa joka ilta nukahtaa myöhään tissille .
Ja mulla on käynyt nyt mielen päälle seksittömyys=oman kropan näkö= en ole haluttava.
Vaikka himpun hoikempi olen kuin aloituspaino raskaaksi tullessa.=silti liikaa mulle juuri nyt.
Masu on ryppyinen ja alapääkin mietityttää....hm.??

ginessa, juu tietoisia ollaan noista touhutipoista ja keskeytetystä yhdynnästä. Tarkoituskaan ei ollut kuin tämän yhden kerran tai siihen asti kun kortsuja saadaan hommattua..
Mutta on keskeytetty yhdysntä varmempi "ehkäisy" kuin sisälle laukeaminen, sitä lähinnä on ajettukin takaa tässä. :)
Mutta siis riskiän on koko ajan olemassa mutta hyvin hyvin epätodennäköinen, synnytysestä aikaa todella vähän...

Kiva nimi Lidia!

Jokohan Eemi on nyytin saanut? Tietääkö kukaan?

Täällä on hiljasta.. Madiellakin kohta jo viikot täynnä, tiedä vaikka parin viikon  sisään synnyttää!

Sunnuntaina oli Eemi pojan saanut :) Toivottavasti tulee kuulumisia päivittelemään, kunhan ovat kotiutuneet!

Mulla on ollut jo niin kummallinen olo tässä pari päivää, että oon joutunut vauvalle sanomaan ettei vielä syntyisi. Mulla on yksi tentti viikon päästä niin ei sais syntyä ennen sitä! Supistuksia tulee, kamala myllerrys mahassa (Niklaskaan ei rauhoittunut ennen synnytystä vaan oikeastaan pahensi myllerrystä) ja hirveä oksetus jatkuvasti. Mahassa kiertää ja menkkamaista jomotusta on. Huomenna on neuvolalääkäri niin saa tietää kohdunsuun tilanteen. Toivottavasti ei ole kauhean kovakourainen, kun en tosiaan halua vielä synnyttää! 24.päivä saa tulla ja siitä eteenpäin koska vaan :D Ja kun tää ei kai ole hirveän suuri vauva niin saisi kasvaa sinne 3 kilon päälle mun puolesta.

Hirveästi synnytysunia oon nyt nähnyt viime päivinä. On se tapahtuma alkanut hieman stressaamaan siis. Meillä kun hoitajat Niklakselle tulee 1,5 tunnin ajomatkan päästä.. No ei sitä etukäteen voi tietää miten tilanne etenee :) Viime yönä kuitenkin näin unta, että mulla oli mallin vatsa seuraavana päivänä synnytyksestä. HEH.

Takaisin