Kiitos kaikille rakkaat! <3 En nyt jouda lukemaan kaikkia viestejä uudelleen, olen käyny niitä pikkuhiljaa lukemassa mut en muista kyl yhtään mitä piti kommentoida.
Kotona sujuu hyvin. Tai no, onhan tää välillä raskastakin kahden pienen kanssa mutta mihinkään en näitä päiviä vaihtaisi <3 Inhottavat hormonit jyllää ja itkettää ihan hölmötkin asiat! No, jospa tää menis kohta ohi.
Esikoinen on todella alkanut ymmärtää että tämä uusi pikkuinen vie äidin huomiota paljon... Ihan itsellekin itku tulee kun imetän ja esikoinen tuo jotain isoa autoa minulle että täytyisi leikkiä ja kun äiti sanoo ettei voi nyt leikkiä, tulee hirveä itku. :( :(
Mies on meidän auton kimpussa, siitä hajosi moottori, joten se täytyi "rakentaa uudelleen" pala palalta.. Olen antanut siihen luvan ja tottakai hän tulee sisälle autotallista jos vain tarve vaatii mutta haluan että tuo auto on äkkiä kunnossa, päästään liikkumaan turvallisesti koko perhe. Sekin siis itkettää kun mies on autotallissa :D Mut tällasta tämä.. Toivottavasti auto on tänään kunnossa, toivoa sopii....
Eilen käytiin typykän kanssa neuvolassa, painoa oli tullut 4päivässä 50grammaa eli ei paljon mutta täti sanoi että pääasia että on noususuunnassa. Ens pe uudestaan sitten.
Ja tänään ikää onkin jo viikko, hurjaa että aika juoksee! <3
Niin ja pitää vielä ihmetellä ääneen että missä mun jälkivuoto? siis eilen on tullut viimeksi, koko kotona oloaikana se on ollut todella niukkaa, tänään ei ole tullut enää mitään siteeseen.. Saattaahan se alkaa vuotaa uudestaan mutta ihmettelen kyllä todella vähäistä vuodon määrää..