Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä mitään Hemppa. Kyllähän mä nyt ymmärrän, että tuollaisen pitkän päivän jälkeen ei ensimmäisenä tee mieli koneelle! :) Mäkin olen jo murehtinut tuota ikävää, kun synnytyksen jälkeen hormonit on muutenkin sekaisin niin varmasti tulee itkettyä pojan perään. Onneksi sieltä sairaalasta pääsee varmaan aika pian pois kun on uudelleen synnyttäjä. Olettaen siis, että kaikki on hyvin.

Moi kaikille pitkästä aikaa. Oi onnea Lidia ja onnea hyvistä uutisista Hemppa ja onnea kaikille raskautuneille! Meitä on paljon! :)

Mulle voi listaan päivittää, että laskettu aika on 13.4. ja toinen poika lienee tulossa  emoticon Ensimmäinen syntyi 3.9. ja oli 3600g ja 51cm.

Tuosta etu sivulta kun katsoo,on vaikutelma tämä:uudelleen raskaana Ginessa :)(kun olet viimeisenä viestin kirjoittajana)
Ja ajattelinkin ensin että mitä mitä mitä :)Joko jo:)
Miten sielä sujuu pienen prinsessan kanssa? <3

Itsellä tänään puoliväli saavutettuna,3 päivän päästä ultra ja se jos mikä jännittää!
Olo in ihan ok,vatsa kasvanut tosi kovasti ja on jo iso.
Vauva potkii kivasti päivittäin ja pieni vauvakuumekin jo noussut:)

Heh,ai että nyt taas oisin raskaana..hih.No en.!
Oishan se ihanaa mutta luulen että vois olla jo turhan raskasta
kaikilla osa alueilla sitten, parisuhde, mun kroppa ja jaksaminen.Ikääkin on...
Mutta, on nää ihania <3
Ja oishan se kiva vielä poika saada..kun on vain yksi sellainen ennestään.

Rintsessa kasvaa ja on suloinen,
neuvolaan mennään keskiviikkona punnitsemaan ja mittaamaan taas ;)
62 cm vaatteet ollu jo tovin käytössä, eikä nekään kovin tilavia ole.
Huutikseen olenkin jo paketillisen myyntiin laittanut kamaa 50-56 cm.
Sillä ajattelin että nyt nää lapset on tässä.:)

Unnakin osaa jo sanoa Aawa <3

Hihiii,onnea puolivälistä, kumpaas veikkaat tulevaksi?
Tuu sit heti kertoo kumpaa lupasivat!

bobo, onnea poikalupauksesta. :) Ja kerrotko vielä millä raskauviikoilla esikoinen synty, laitan sen tuohon listaan.

MamaMilano, tulehan sit kertomaan ultrauutiset. :) Veikkasit itse siis poikaa? Saa nähdä...

ginessa, tuleeko teidän tyllerön nimeksi Aawa? Vai? Ja millos teillä on ristiäiset? Nätti nimi kyllä tuo. :)

Tänne ei uutta. Torstaina neuvola. Joku viikon "kohokohta" täytyy olla kun muuten ei mitään oikein tapahdu. :D Odotellaan ja odotellaan...

Ginessa niin se aika tosiaan vaan menee, mut onneks me itte ei vanhennuta yhtäaikaa noiden lasten kanssa, eihän?

Nii se on jo 32+ 3 täynnä tääläki. Aattelinki tossa et jos syntyis samoilla viikoilla Siinan kanssa nii aikaa olis enää 6vk ja 1pvä!!!! Jäiks. No ny kyllä onki alannu vähä tuntumaa. Tämä taitaa olla jo laskeutunu. Ja alemmas ku kukaan aikasemmista. Sen vertaa on painetta tuolla alakerras. En mä muista näi hyvää painetta olleen koskaan aiksemmin. Toivottavasti ei tiiä huonoa. Ja yöllä tuntuu lantion luissa koko ajan. Tulee varmaan oikee suippopäinen tonttu-ukko ku päätään näi aikases pitää puristukses. Ehän mä tietty varma oo mut siltä tuntuis ja huomenna neuvolaan niin katotaan mitä täti sanoo. Kuhan ny ei alkais kauheesti painaa jo kohdun suuta, jottei ala aukeemaan. Ny ois vielä liian aikaista. Siina ja Eemi ovat sf-mittojen mukaan pysytelleen ylhäällä yli 36vk:n ja vasta sen jälkeen on tullu pudotus. Mut ny on kyllä ylävattaski tilaa ja paljo ku eihän tuo ole viel niin suuri.

Hemppa, mustakin tuntuu, ettei mitään tapahdu ja elämä on pelkkää odottelua :D Onneksi me päästään puoleksitoista viikoksi reissuun anoppilaan ylihuomisesta alkaen niin on muutakin mietittävää, kun oma napa. Päivät laskettu jo seuraavaan neuvolaan ja sitä seuraavaan ja... Mä haluan jo maaliskuun!

Tänään on turhautumispäivä. Toivottavasti teitä muitakin turhauttaa isot mahat edes joskus ;)

Eemi kohtahan sä jo synnytät :) Jouluhässäkät ja uudet vuodet ja sitten onkin jo laskettu aika lähellä tai siis ainakin viikot täynnä :) 

Ponnistusvaiheessa olin alkuun selällään tai siis puoli-istuvassa asennossa, mutta sitten kätilö käski kyljelleen. En tiedä kumpi oli parempi, Hugosta olin selällään koko ajan. Nyt ainakin meni nopeammin ja ehkä vähän helpommin ponnistusvaihe, mut en osaa sanoa miten paljon tuo eri asento vaikutti siihen. 

ginessa ole hyvä <3

Eemi, kohtahan säkin jo synnytät. Ja kerta on jo tollasia tuntemuksia niin voi tulla jo hyvinkin tammikuun puolella. Täälläkin muuten vauva kiinnittynyt jo todella aikaisin, olisiko ollu rv 33+5 neuvolassa pää ei liikkunu yhtään enää. Muttei oo kyllä vielä masu ainakaan laskeutunu kokonaan, vielä on kylkiluiden alla.

Madie, mä ajattelin ensin että kehtaanko edes kirjottaa että neuvola on mun viikon kohokohta, mut ajattelin että eipä mun elämään tällä hetkellä muuta kuulu kun odottelua ja odottelua niin sama se mitä tänne kirjottaa :D Mitäpä sitä valehtelemaan. Joulua kyl odotan kun saadaan rauhottua koko perhe kotiin. Mun äiti tulee meille saunomaan aattoiltana kun muuten olisi yksin, veli avovaimoineen käy varmaan päivällä tai sit syödään yhdessä sunnuntaina. Ei siis kummempia suunnitelmia.
Kivaa reissua teille, varmasti mieltä piristää kun saa vähän muuta tekemistä :)

Täällä viimeinen työpäivä ennen joulua tänään ja sitten joulun viettoon sukulaisten keskelle. Kaks viikkoa lomaa, jes!

Hemppa edellinen syntyi viikolla 41+1, nytkin arvelen et menee ennemmäkin Paukken kanssa samoille päiville kuin 13.4. :)

Ihanaa joulua kaikille!

Kun kätilö laski anturin mun vatsalle,pläjähti ruutuun ensinäkymäksi pallit Ei siis jäänyt alusta asti mitään epäselväksi!Oli niin pylly mun napaa vasten...

Kaikki kaikin puolin hyvin ja terveeltä pojalta vaikutti.Viikkoihin nähden isohko painoltaan,390g,ja muutenkin kaikki mitat,paitsi pää,meni hiukan lasketun ajan mukaista edellä.

I`m in loveemoticon

Pikkasen kuitenkin tuo vauvan paino saa taas miettimään sitä syntymäpainoa,kuinka suureksi kasvaa.Edelliset olleet samoilla viikoilla paljon pienempiä(300g-320g) ja mä oon "allerginen"ajatukselle suuresta vauvastaemoticon

Onnea poika lupauksesta Mammamilano! Ja hienoa et kaikki oli hyvin muutenkin.

Mä kävin siel neuvolassa ja on se joo laskeutunu. Sf mitta pysyikin sen takia samana kun 2vk sitten eli 29cm. Neuvolan täti oli sitä mieltä et joskus ne vaan laskeutuu aikasin ja se on vaan kestettävä. Hö , niin kai sitten. Mut siis ei mitään hätää et sit jos supistelis samalla enemmän niin sitten mut muuten on vaan kestettävä tuo kallo tuol luiden välis. Hah! Yli kivaa. Pari tuntia jaksaa olla pystys ennenkö jo jomottaa paikkoja niin paljon et pakko mennä maate. No kuhan tän joulun viel jaksais kaikkee hommailla niin sitten voi rauhottuu.

Nii pianhan se synnytys oikeesti on edessä. Mut on siihen ny viel jonkin verran aikaa. Onneks. Tai ei onneks ku joutuu tätä painetta kuunteleen.

Hemppa sullahan se on eessä jo ihan just kohta. Se vaan taitaa olla niin, et ku aika lähenee loppuaan niin sitä alkaa odottamaan sitä enemmän ja sit aika tuntuuki pitkältä. Musta ennemminki nyt tuntunu et tää joulukuu on menny hujauksessa ja kohta ne pyhätkin on ohi. Ja sit tosiaan se odotus alkaa.... Ne ei muuten koittanu ollenkaan et onko pää kiinni vai liikkuuko se mut siellä syvällä se on. Ei sulla ole vaivoja siitä et se on alhaalla? Ku ei mulla muistaakseni ole kummankaan aiemman raskauden aikana tuntu ihan tältä. Ja molemmat Siina ja Eemi on ollu ihan pyöreäpäisiä jo heti synnytyksestä et ei ole ollu sellasia suippopäisiä niinku usein näkee. Ehkä tästä sit se tonttu-ukko tulee? :)

Onnea MammaMilano poikalupauksesta

&
Ootellaan innolla Eemin tonttu ukkoa

Ihanata joulua kaikille,
... meillä täällä ollaan kuumeessa ja minä olin jo viimeviikolla oksutaudissa...jeeeeee.

Paranemisia Ginessan perheelle! Toivottavasti ehditte parantua jouluksi.

Oikein ihanaa joulua toivotan minäkin! emoticon
Meidän perhe lähtee tästä joulun viettoon. Ihanaa, ei kotihommia puoleentoista viikkoon ;)

Voikaahan hyvin ja nauttikaa!

Täällä ollaan kuumeessa ja räkätaudissa = sairaslomalla..tiistaina seuraavan kerran töihin :). Onneks saa nyt olla joulun rauhassa rakkaitten kanssa <3.

Ihanaa ja rauhaisaa joulua kaikille!! :)

MamaMilanolle onnittelut poikalupauksesta! :) Toivottavasti kasvaa maltillisesti loppuajan ettei tarvii punkea jättiläistä. :)

ginessan perheelle paranemisia! Ikäviä kaikki sairastelut.

Eemi, mä en tuntenu mitään ennen viime sunnuntaita vaikka vaavi jo aikaisin laskeutunu. Sunnuntain jälkeen oon saanu kulkea vessassa tuon tuosta ja istuessa painetta tuntuu alakerrassa ihan tosissaan. Ilmeisesti pää ollu vielä niin pieni ettei se oo haitannu tuolla lantiossa mut nyt kyllä tiedän ja tunnen että on laskeutunu ja kiinnittyny. Mulla muistaakseni oli jo tuolloin rv 33 kiinnittynytkin, eli pää ei liikkunut enää.

Madien perheelle todella rentouttavaa lomaa. :) Nauti siitä ettei tarvii tehdä kotitöitä :D

Luulin että HP tuli kertomaan raskausuutiset muttei ainakaan vielä. ;)

Erittäin hyvää joulua kaikille elokuisten perheille! emoticon
Nauttikaa perheistänne ja muistakaa syödä hyvin. ;)

Hemppa, mä oli kanssa varma että nyt on HPlla jo tärpännyt :D

Siis mä en ole koskaan kipeä - paitsi raskaana. Ekaan kolmennekseen mahtui jo korva-, silmä-, kurkku- ja hiivatulehdukset sekä äkäinen oksutauti ja sitten olin vielä saikkella kun kohtu taas painoi selkähermoihin ja meinasi mennä jalat alta. Nyt toinen kolmannes alkoi sitten flunssalla. Ja aamupahoinvointi palasi. Parantumisia muillekkin kipeytyneille!

Onneksi on joulu, saa olla melkein viikon pois töistä ja kotona murusten kanssa. Onneksi mulla on tehty laatikot valmiiksi pakkaseen, ei tarvitse juuri muuta tehdä kuin salaatit.

Hyvää joulua kaikille!

Takaisin