Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä teen joka työpäivä n. 4-6h exceltaulukoita, joten tän jätän jollekin toiselle :D :D

Mutta siis joo, vielä kun voisi sitten sorttaa sarakkeet järjestykseen oman hakuterminsä mukaan jne jne.. aaaahh.. se tiedon määrä ja se helppous... <3

Hei, mä väsään nyt jonkunlaisen listan tohon ekaan viestiin. :) Ja laitan siihen nyt tosiaan jo syntyneet ja kaikkien lasketut ajat.

Voin myöhemmin kerätä sit laittaa viel elokuiset la:t ja syntyneet. :)

Ja jos joku jää listalta tai tieto on väärä, huikatkaa niin  muokkaan :)
Myös ideoita, mitä muuta listaan vois laittaa, olis kiva. :)

Hyvä idea toi taulukko :)

Onnea Dessa!

Taidan olla seuraava, la on 14.12. eli synnytän ihan kohta! Tänään oli lääkärineuvola ja kohdunkaulaa vielä 2cm jäljellä ja paikat kiinni, mutta vauva jo viikko sitten ihan asemissaan... :) Mä en ole vielä edes pessy vauvan vaatteita! Enkä turvakaukalon pehmusteita :D Pakko kait sitä olis ryhdistäytyä ja laittaa sänkykin vauvalle valmiiksi :) Mihinköhän olen laittanut ne pehmusteetkin. 

Ikäeroa tulee reilu vuosi ja 3kk, Hugo syntyi 21.08.10. Meidän pikkumies on vielä sylivauva, ei kävele ilman tukea, vaikka taaperokärryä hurjaa vauhtia lykkääkin :) 

Tuo lista-idea on tosi hyvä! :) Voi sitten siitä aina tarkistaa, että ketäs jännäillään seuraavaksi.

Musta on tullut ihan malttamaton tän raskauden suhteen! Tulis jo se joulu niin pääsis joulun jälkeen laittamaan Niklaksen huonetta "ison pojan"-huoneeksi ja vois sitten pikkuhiljaa alkaa laitetta tän uuden tulokkaan tavaroita esille myös. Ei jaksais enää odottaa :D

Lista nyt alotettu. :) Ja päivitän sitä sitä mukaa kun tietoja tulee yms.. Ja teen siitä vähän nätimmän kunhan tää foorumi antas mun muokata sitä silleen. Että ei ois noin paljon välejä. Tai jos tässä on aikaa, teen sen semmoseks taulukoks. :)

Madie mulla on ihan sama "malttamattomuus" kun sulla.. Annoin ensin itselle luvan että joulukuussa saan rueta laittaa Aleksin huoneen "ison pojan huoneeksi" ja sit siirtää pinnis ja vauvan tavarat meidän makkariin mut nyt jo sormia polttelee jos kuitenkin jo huomenna kasaisin lasten sängyn ja siirtäsin pinniksen meidän makkariin :D Kohtahan sitä jo ollaan joulukuussa.
Meille on tulossa anoppilasta yks miehen lipasto tänään niin sen takia pitäis saada sille paikka jostain. Ja muuten en saa sille paikkaa jos en järkkää pojan huonetta ja meidän makkaria kuntoon. :) Että ihan "oikea" syy mulla olis rueta laittelee tavaroita. Lauantaina tosiaan tehtiin se ikean reissu, kyllähän sinne rahaa meni 800€ :S Paljon ostin Aleksin huoneeseen kaikkia ihania sisustusjuttuja jotka haluisin saada jo paikoilleen. Taidankin huomenna rueta järkkäämään. :)

Hyvä, että on muitakin malttamattomia Hemppa. Mäkin odotan niin innolla, että pääsen tuonne Ikeaan sisustusretkelle, mutta tammikuun alkuun pitää odottaa! Eihän sitä kannata enää ennen alennusmyyntejä mennä jos vaikka sais jotain halvemmalla ;)

Oon kyllä vähän kateellinen kun pääset jo laittelemaan tavaroita, mutta onhan sulla huomattavasti vähemmän aikaakin kun mulla. Tammikuuhan on ihan kohta...

Teillä on kyllä ladyt kadehdittavaa kärsivällisyyttä!

Henkilökohtaisesti en lupaa odottaa kuin rakenneultraan asti, tai 4d-ultraan jollei tuossa aikaisemmassa jo näy sukupuoli.

Kiva kun viitsit listata Hemppa, voisi tosiaan lisätä ne elokuussa syntyneiden isosiskojen/veljien tiedot vielä, niin saa helposti katseltua noita ikä- paino- sukupuoli- jne. eroja

Muoks. Melkein kolmennes meistä on uudelleen raskaana?! Muistaakseni syntyneiden elokuisten listassa oli kuutisenkymmentä nimeä.

Kiitos Hempalle listan tekemisestä, onko meistä oikeasti noin moni raskaana?! Heinäkuulle asti joka kuukausi putkahtelee vauvoja emoticon

Mä odotan tässä nyt sitä, että me saadaan isompi asunto, jossa ois ainaki makkari tai kaksi enemmän, niin saisin laittaa Sisun nukkumaan omaan huoneeseen. Saisi rauhassa totutella sitten nukkumaan siellä, ennen ku vauva syntyy. Yöt on meillä nykyään tosi levottomia ja luulen, että Sisu nukkuis paljon paremmin omassa huoneessaan kun meidän kanssa. Mulla on nt-ultra ens maanantaina!! JEE. Onneksi kuulin jo viime torstaina neuvolassa sydänäänet, niin ei tarvi niin paljon stressata sinne menosta, kun tietää et siellä mahassa joku hyvin todennäköisesti on :)

Todellakin ihailtavaa kärsivällisyyttä. Mä ihmettelen ite et miten olen ollu niin kärsivällinen kaiken laittamisen kanssa. Miehelle tossa kyllä sanoin, et meidän pitäs saada Siinan huoneeseen uus joku säilytyskaluste mihin leluja laittaa. On siellä nyt sellanen ihan siisti apteekkarin lipasto mut ku se on aika kleha. Siinakin siitä saa pohjalevyn irti laatikosta joka päivä. Ärsyttää vaan toisaalta tuokin et meillä oli suunniteltu talo sille lapsimäärälle mikä oli tarkotus olla. Nyt tämä uuso tulokas pääsee sit jossain vaiheessa Siinan kanssa jakamaan sen vaaleanpunaisen huoneen . Poika kun tulee olemaan niin tykkää varmaan.

Mulla on vielä enemmän aikaa vielä ootella. Mut jos tääkin tulee samalla lailla vähä ennen niinku Siina niin se vauva onki sylys jo helmikuun alussa. Joulun jälkeen ois tarkotus saada Siina isojen lasten sänkyyn. Eikä oikein ennen edes voi kun esim oikean kokoisia lakanoita on tilattu joulupukilta. Sänky siis on ja täkkikin ja uus tyyny mut ei ainuttakaan oikean kokoista pussilakanaa. Eemille laitoin aikoinaan jo heti ison täkin. (ei kovin käytännöllinen).

Mut on se hurjaa kui paljon tätä uutta lisääntymistä on elokuisten keskuudessa. Ja kuitenkaan ei ikäeroa tule vielä kuin juuri ja juuri sen 2 vuotta. Sikiävää sorttia ollaan joo ei muuta ku myöntää. Ja tällasetki joiden ei ees pitäny....

Kivaa, lista meistä ;)

Meitähän on ihan tuhannen paljon tossa listassa ! :)

Nyt ei jaksa pälpättää,sorry.Huonosti nukuttu yö..Unna räkätaudin kourissa :/

Jaksuja masukkaille ja vauvautuneille ja näille yhden taaperon pyörittäjillekin :)

Eemi03 kirjoitti:
meillä oli suunniteltu talo sille lapsimäärälle mikä oli tarkotus olla. Nyt tämä uuso tulokas pääsee sit jossain vaiheessa Siinan kanssa jakamaan sen vaaleanpunaisen huoneen . Poika kun tulee olemaan niin tykkää varmaan.

Eemihän muuttaa jo kohta pesästä pois, niin pääsee uus tulokas Eemin huoneeseen... :D

Hassusti toi lista, tuli tota tyhjää tilaa hirveesti tohon ennen listaa. Teen siitä vielä nätimmän, kunhan kerkeen. :)

Ja tosiaan, yritän jossain välissä saada siihen elokuisten syntymäpäivät ja pitäskö ne pituus ja painokin laittaa?

Hirmu moni meistä kyllä on raskaana tai haaveilee siitä. Mut sehän on vaan hyvä asia. :)

Aamu: ohan siihen Eemin pois kotoa nyt vielä aikaa. Ja pojat yleisesti viihtyvät äidin passattavana kauemmin ku tytöt. Mut siis joo kyllä meillä vapautuu huoneita kaksikin seuraavan 10 aikana. Eikä niinkään kauaa mene. Eikä sitä tiedä kuinka kauan esim miehen nyt jo kohta 14 v täyttävä tytär tulee meille yöksi viikonloppuisin. Ja Miehen toinen lapshan on saman ikänen ku Eemi, joten ei sitäkään tartte kauaa laskea. Mut nyt alkuun ei oo tilaa tai omia huoneita. Ainoastaan Eemillä on oma huone.

Hieno on tuo lista. Ja voishan siinä olla ne lasten syntymä ajat ja kootkin jos vaan todella jaksat ryhtyä siihen hommaan. Mulla ei ainakaan aika riittäis.

HEI KAIKKI UUDELLEEN RASKAUTUNEET! 

Toi idea noista elokuussa syntyneiden tarkasta päivämäärästä, pituudesta ja painosta on hyvä ja voin ne lisätä listaan jos jokainen ilmottas tähän ketjuun ne tiedot! :D En ehkä kerkee rueta niitä ettimään niin ois helppo jos jokainen laittas omat tietonsa tähän niin lisään ne sitten...

Mun menis näin:
poika/23.8/3360g/50cm

Onko paha idea?

poika/17.8/3350g/51cm

Ja jos oli tarkoitus laittaa se laskettu aikakin johonkin väliin niin se oli 25.8 :)

Poika/2.9.10/3906g/52cm

..ja laskettu aikahan meillä oli siis jo 18.8, eli synty rv42+1! Saa nähdä mennäänkö tälläkin kerralla yhtä paljon yli :D

Takaisin