Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ooh! Onnea Madie pojalle.

Ginessaa!!! Kukkuu? Se on ihan varmaan jo synnyttäny. Ihanan jännää.

Ohhoh,

ihanaa olette rakkaat kaipailleet minua.
Olette olleet mielessä mutta koneelle en ole kerennyt...:)
Tiiätte varmaan miksi...:)

Noh tyttö syntyis sitten klo 13.29
23.10.11

40+3
Mitat olivat 51 cm
4436
ja py 36
Sairaalaan mentäessä n.10.30? 6-7 cm auki.
 altaassa sain olla mutten sinne synnyttää koska oli tiedossa pulskempi waawwa :)
Kakkinut hieman veteen ,tunnin olin melkeen 10 cm auki ja ooteltiin että kalvot itelleen puhkkeaa... mut jouduttiin puhkomaan ja vauva laskeutui alas ja syntyikin juur sit heti :)
Oisin ponnistanu kerralla mutta... imettiin hengitystiet ja sit loppukroppa ;)

Ai että mitkä karvakorvat ja tuuhea tumma tukka <3
Aivan ihanaa.... <3

EEMI, aivan ihana masu, ja MADIE onnea poikalupauksesta.!!!!

Hitsi..meen nyt nauttimaan waawwasta <3

Onnea Ginessa hirmuisesti!!!!!
Kuulostipa hurjan "mukavalta"sýnnytykseltä!
Ja tulikin hiukan isompi neitokainen,mitä lupailivat,vai?

Huh, vihdoin uusi salasana tänne. Johan tässä pari päivää olin ilman.... :)

ginessa, aivan mahtavaa, ihanaa, paljon paljon onnea koko perheelle <3 Ja aivan ihanalta kuulosti sinun synnytys... :) <3

Madie, onnea poikalupauksesta!

Eemi, ihana masu kyllä :)

Onnittelut ginessalle ja pikku karvakorvalle! Kuulostat onnelliselta <3
Jotenkin nyt tuntuu uskomattomalta, että myrsyllä ja ginessalla on jo uusi vauva :D mutta siis ihania uutisia!!

Onnea Myrskylle ja Ginessalle uusista vauvoista :) Meillä ei oo vielä tilauksessa uusia perheenjäseniä. Onnea myös raskauksista nauttiville :)

No voi ih! Ginessa onneksi olkoon!!! Olipahan iso tyttö . Ja korvakarvat ja kaikki. Oot varmasti onnesta soikeena. Nautihan nyt pienokaisesta ja koita keritä meillekki välillä kirjotteleen. Voi ku itekki pääsis noin vähällä punnaamisella seuraavaks.

Juu, olikin vähän isompi mikä tosiaan selvis vasta sunnuntaina -mulle!!
(perjantain arviokäynnillä asia meni ihan ohi jostain syystä)
Hahah... ootin vissiin tympiintyneenä jo jääväni sinne :)

Mä en kestä, on nää niin ihania.Sniiiif.Viimeinen <3

Kattelin omia papereitani tässä mitkä oli supparit kotona ja viimeis.10.20 jälkeen ollaan lähetty.. et olin siellä joskus vähän vajaa 11 päivällä.
ilokaasulla mentiin ja sattuhan se pirusti ootella koska vedet menis.Hih.

nyt sauma nukkua-öitä ihanat!!

Onnittelut Ginessalle tyttövauvasta!emoticon  Mukavaa, että kävi noin helposti tuo synnytys! Kuva olis kiva pikkuneidistä jossain vaiheessa nähdä joko täällä tai facebookin puolella :)

Kiitos myös minun ja pikkupojan puolesta. Huhhuh, en oo vieläkään ihan sisäistänyt tuota asiaa, kun en saa kroppaa muuttumaan pois tyttöolosta! No eiköhän se poikaoloksi muutu, kun aika vähän kuluu :) Olis niin kiva päästä vielä johonkin ultraan saamaan varmuus, mutta eipä taida olla mahdollista.

Seuraavaksi onkin sitten Lidian vuoro synnyttää. Jo 33 viikkoa täynnä! Aika menee niin hurjaa vauhtia.

Apua, oonko tosiaan seuraava! Tosin välillä tuntuu, ettei tää varmaan joulukuulle pysy masussa... tänäänkin lenkillä piti aika lailla himmata, kun supisteli ihan koko ajan varsinkin alkuun. Ja tuntuu välillä että sieltä kohta jo joku pulpahtaa... 

Onnea Ginessalle :) Sulonen vauva oli!

On: Onko kenelläkään ensimmäisessä tai nykyisessä raskaudessa tullut ruskeaa limaista ja hieman punertavaakin verta pöksyyn? :O Mä olen nyt 7+5 viikoilla ja tuli pieni klöntti pöksyyn äsken vessareissulla, ja kauhukuvat on tietysti VALTAVAT..

KIITOS Miu !!!

Miu, ei oo mulla ainakaan tullut.
Onko mitään kipuja?
Jos huolestuttaa niin käy pikaisesti tarkistuttamassa, epätiedossa on inhottava olla!
Toivotaan että kaikki on OK kuitenkin <3
Woimahalit pähkäilyyn !!!

<3

Miu: mulla on tullut molemmissa raskauksissa. Nyt tässä just noilla ihan samoilla viikoilla (ja oli muuten kipujakin) ja ensimmäisessä viikkoa myöhempää. Eli ehkä ei oo mitään vialla, toivotaan ainakin niin :)

Luinki tuon Miun viestin jo töissä mut ku meil ei siellä pääse ku vain harvoin (siis silloin ku jollain koneella ei estot toimi) kirjautumaan sivuille nii ei pääse vastaamaan. Mulla Myös oli Eemiä odottaessani just siinä 8 viikon tienoilla pientä rusehtavaa vuotoa. Mun titeääkseni se on aika yleistä. Siis just siinä 8 viikon tienoilla ku se olis niiden toisten pois jäävien kuukautisten aika. Eli jos ei vaan lisäänny ja muutu oikeesti veriseksi nii ole huoletta.

Voi aatelkaas!! Tuol helmikuisissa 2012 on yks vauva jo syntynyt!!! APUA. Toinen oli painanu vain 875g viikkoja oli ollu kasassa tasan 26+0. En tiedä vielä ollenkaan miksi vauva olikin jo syntynyt ku oli vaan FB:ssä käyny kirjottamas seinälle. Täältä vaun sivuilta ei löydy mitään syytä. Ku tähän asti kaikki menny ihan hienosti. On se elämä vaan raadollista ja yllätyksiä saattaa tulla eteen ihan kenelle tahansa, koska tahansa. Mut onneksi tähän mennessä tyttö vaikuttanut hyvältä taistelijalta ja oli jo lupailtu hengityskoneesta vierottamista. Mutta onhan sillä pienellä pitkä tie vielä normaalisti elävien kirjoihin. Ei auta kuin toivoa vanhemmile ja pienelle jaksamista, voimia ja terveyttä tuleviin kuukausiin.

Elokuiset ovat taasen viettäneet hiljaisen viikonlopun .

Takaisin