Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi hitsin vitsi ku tullu paljo tekstiä sitte perjantai aamupäivän.

Uusia plussanneita . Onnea Miu ja Pitu!!!

Ja ihania ultrauutisia, onnea paukke ja mamamilano!!!

Myrskylle ei voi sanoa kuin kovasti stemppiä koitokseen, kohta se on jo ohi ja Ginessalle mahtavasti jaksuja odotuksen viime metreille.

Miten meille elokuisille 2010 kuluukin nyt just näin paljon kaikkee ja hyvää?

Lidia: sitä ku tietää mitä on edessä niin sitä osaa jännittää erilailla. Mut se jännitys tosiaan on erilaista ku sillon ekalla kerralla. Ja synnytyskin todennäkösesti on erilainen ku eka. Mitään ei voi tietää etukäteen. Mulle ainakin tuli tokalla kerralla pari ylläriä eteen mitä en ollu kokenu ekassa synnytyksessä. Ja nyt onneks olen vihdoin päässy siitä et en enää menetä yöuniani ja mieti tulevaa synnytystä niin ku tein ekat kuukaudet täs raskaudessa. Siina tuli niin nopsaan ja nyt ku on nii vähä aikaa siitä edellisetä niin on todennäköstä et tulee viel nopsempaa ja asutaan kauempana ku viimeks ja ja ja ja ja. Nii'i mut olen nyt onneksi saanut jonkinlaisen rauhan sen miettimiseltä. Todennäkösesti kun synnytys lähenee niin taas alkaa yöunet kaikkoamaan. Mut eipä tässä auta ku ottaa vastaan se mitä tulee eteen, sellasena kun se tulee. Ja mistä sitäkään tietää jos tää ei sittenkään tule yhtä nopeasti? Ei sekään ole varmaa. Mut sen tiedän et tällä kertaa en jää kotiin odottelemaan yhtään edistymistä.

Voih nyt kun asiaa ajattelee niin hui ja kun toiset on jo ihan siinä kynnyksellä niin hui ja VAU! Ne on niin ikimuistoisia hetkiä elämässä. Ajatelkaa kuinka sitä synnytys päivää ei unohda ikinä. Ja kuinka tarkasti sen muistaa vaikka olis ollu kuinka koomassa. Myrsky kirjoittaa todennäköisesti tänä yönä muistojen kirjaa ja Ginessa ihan pian. Lidiakin vähintään 10 viikon päästä ja sitten kesän alkuun mennessä kuinka moni muukin!

Ohhoh ku hormonit tais heittää kärrynpyörää,,, taas  . Välillä kaikki on muka niin ihanaa mut yleensä enneminkin vähä alafiiliksiä. Niin paljo väsyttää tää raskaus, matalat paineet ja muutaman keran viime viikolla mittasin töis verensokereitakin ihan vaan kattoakseni mitä ne näyttää. Ei korkeita arvoja ennemminki hypoja. Kolme tuntia aamupalan jälkeen vain 3.1. Ja sen jälkeen söin ison lounaan, jonka jälkkärinä vetäsin kaks isoa pannaria, jotka uivat sairaan makeassa mansikkahillossa niin tunnin arvo oli 8.3. Sokeria meni ihan varmaan selkeesti enemmän ku sokerirasituksen glukoosinestepullosta. (maanantaina neuvola ja yritän päästä käymästä sokerirasituksessa;) ). Ja tänään ollu inhottava päivä. Jotenki vähä huono olo koko päivän. Kotitöitä olis pitäny tehä mut mitää en ole tehny. Ei ole huvittanu ja eikä jaksanu. Josko huomenna olis paree päivä.

Onneks täälä oli niin plajo positiivista luettavaa et sai mielialan nousemaan.

Hello naiset, tulin kirjoittelemaan kuulumisia :) Valitettavasti mun elämä on nykyään hektistä jostain kumman syystä ja nämä visiitit tänne jää lyhyiksi ja harvoiksi, mutta sitäkin arvokkaimmiksi ;) 

Kiitos kovasti kaikille onnitteluista ja onnittelut myös minulta kaikille paksuille naisille ja semmoisen statuksesta haaveileville ;) Mä vaan niin odotan, että pääsen katsomaan tuota myrskyn rinsessaa, tosin vannotin pistää mulle tekstaria, että tuliko taas munamies ;) Pitu, loistavaa, nyt pidetään nämä örkit sitten tiukasti matkassa niin päästään viettämään auvoisia hetkiä yhdessä äitiyslomalla? :D Minulle ainakin seura kelpaa!

Pitääkin mennä myös tutkimaan raskaudesta haaveilijat, se on niin ihana hetki sekin. Me yritettiin 1kk tosissaan, sitten seuraavassa kuussa mies oli niin kipeä, että sohasi kerran koko kk aikana, ja tässä ollaan :D Että, eipä se vaadi kuin sen yhden kerran joo.. oppikaa teinit jotain tästä. ( Ja suihkussa en kyllä käynyt jälkikäteen, se kuulemma voi olla syynä raskautumiselle ainakin viimeaikaisten lehtilööppien mukaan? ;) )

Tää on jotenkin niin uskomatonta katsoo, että täällä näin moni on jo kohta synnyttämässä, puolessa välissä, tai raskauden alkupäässä. HURJAA!! Mä haluan jonkun kyllä mukaani tonne kesäkuisiin.. hopihopi naiset, ellei se Pitu nyt ole tosiaan tulossa, miten sen sun plussan kanssa kävi? Mä tein itse perus apteekin testin kun menkat oli 2pvä myöhässä ja joopa joo.. haalea plussa. 2 pvä siitä, CB digitesti - 2-3vko raskaana. Ahaa.. HUI!! :)

En mä oikeen enää tajua tätä tilannetta, väsymys on jo iskenyt ja nälkä on kova. Ilmeisesti kasvatan taas sen koko mahani viikkoon 20 mennessä ja taas sitten elelen sen kanssa loput 20 :D Näinhän mulla kävi viimeksikin! ;)

Kertokaa lisää voinnistanne, miten te jaksatte näiden 1v termiittien kanssa? Meidän Ava on ainakin ihan järkyttävä tuholainen. Tänään kiipes Stokkensa päälle ja istu siinä kaarella heiluttelemassa jalkojaan!!

Heh, mun ei tosiaan pitäs yösydännä kirjotella. Eihän kukaan jaksa edes lukee tollasia valitustekstejä.

Tosi kiva Miu et olet käyny meitä taasen ilahduttamassa.

Kuvan saa lisättyä, kun
- painaa tuota image manageria (yksi vasemmalle hymiönappulasta)
- valitsee vasemmasta yläreunasta vihreän plussan, jonka perässä lukee upload
- painaa select, josta pääsee valitsemaan kuvan omalta koneeltaan
- painaa add-nappulaa.

Kuvia saa näköjään lisättyä kerrallaan kolme. Yhden kuvan maksimikoko on 200 kb. Lisäksi siinä select-kohdassa on lista tiedostomuodoista, joita palsta tukee (kuvan tiedostomuoto pitää olla joku listalla mainituista, että se näkyy keskusteluissa).

Noin mä mielestäni koitin mut eipä tullu..  jpg muodossa tuo kuva on. Siihen size kohtaan tulee -1 en tiiä mitä se sit tarkottaa.. kuvan koko on joku 120kb

Vaude kui Paukkelki jo pömpöttää hyvissä ajoin

Täs olis tältä päivältä masua eli 22+1
PS. Mä muutin kamerasta kuvakokoa jo ennen kuin otin kuvaa. Niin tulee valmiiks niin pienellä et ei tartte pienentää. Ku mä en osaa neää pienentää noit kuvia ku se mun aikasemmin käyttämä ohjelma onhävinny johonki ja se millä olen nyt yrittäny niin muuttaa sen muodon just jokski vääräksi mitä mä en sit taas osaa muuttaa.

Miu, kyllä mä oon tehny jo kaksi testiä sen torstaisen CB:n jälkeen, nyt apteekin omilla ja kummatki näytti plussaa -kai tässä siis paksuna ollaan :) Perjantaina tein aamulla (ihan järkky pissahätä ku mies toi ruokikselle tullessaa mulle sen testin apteekista!!) ja nyt tänään tein illalla uusiksi, ihan vaan kattoakseni onko viiva tummunu. No, ei se kyllä vahvemmalta näytä ku perjantaina aamupissasta, joten kaivertamaan jäi.. Ehkä syy "tummumattomuudelle" on siinä, että edellisen tein aamulla ja tämän nyt sitte illalla? Oon ihan uuno.. Ajattelin malttaa tuonne keskiviikolle ja teen sitten taas vaihteeksi uuden testin - teettää vaan vähä vaivaa hakea noita testejä apteekista, kun ei viitti aina samasta hakea, pitävät siellä varmaan ihan dorkana :D Parantakaa nyt mun mielenrauhaa tän plussan tummumisen suhteen, onko kenelläkään muulla kokemuksia? Oireita lähinnä on iltasin alavatsakipuilu ja iltapäivisin VÄSY, tosin se nyt saattaa johtua huonosti nukutuista öistäkin :D Mä oon Miu valmis treffailemaan kyllä tulevaisuudessa ja liityn tuonne kesäkuisiin heti kun tiedän tämän tilanteeni varmuudella. Ja kyllä, meillä asustaa myös hyvin aktiivinen ja ehtivä pikkutuholainen, kiipeää joka paikkaan (myös sinne syöttötuoliin). Uusin juttu on nyt pakastimen oven avaaminen ja siellä käsiensä kylmettäminen :p

Huhhui kun tuli pitkä pätkä tekstiä.. 

testi

Okkei. Sukeyn alin ohje "paina add-nappulaa" sijasta täytyy painaa alempaa "upload" ja sitten kuva ilmestyy oikealle puolelle, ja sen alapuolelta vielä insert, ja ootella muutama sekuntia ja tadaa! tuohon se tuli!

Eemi ja muutkin kuvien kokojen kanssa vaikeroivat.
Tässä on maailman helpoin kuvien koon muokkaaja! Mulla on itsellänikin tämä ja käy käden käänteessä.

Eli olet kuvakansiossa ja haluat pienentää kuvan. Klikkaan yhdellä klikkauksella sen kuvan valituksi ja painat hiiren oikeaa näppäintä. Sinne tulee valikko "resize pictures", paina sitä ja sitten voi valita minkä kokoisen haluaa. Simppeliä!

Ohjelman voi ladata täältä:
Image Resizer for Windows

Paukke ja Eemi, IHANAT masut

Itsellä ei tullut Unnasta raskausarpia...mutta tästäpä nyt tulikin ja aika ylhäälle tulikin..MUR.
Noh..vielä ois 10 pv laskettuun...olen kytännyt limatulppaa ja odottanut kunnon suppareita.Ei mittää.. kai tääki sit yli menee.Huoh
Täytyis vielä saada masustakin kuva, unohdin ihan viimetorstaina kun tuli 38 täyteen.!
Ehkä tällä viikolla sitten kun on 39 täynnnä

Jep, täälläkin kiipeillään syöttikseen,olkkarin pöydälle  ja kaikkialle tietty minne yletytään ja päästään.
Eilen ihan pyytämättä saunan jälkeen Unna toi mulle villasukat, ai että liikutuin.!!!
Unna ei juurikaan puhele vielä mitään mutta ymmärtää todella paljon asioita ja toimii sen mukaisesti mitä sanotaan /pyydetään.

Mulle on iskenyt hurja kaiho raskautumiseen uudelleen..mut ei siinä ole mitään järkeä..esim tän katetroimisen takia...
Täytyy odotella että isommat lapseni väsäisi näitä pikkuisia sitten :)
Nyyh....
Keskiviikkona pienimmät ipanat lähtee mummolaan neljäksi päiväksi niin saan vaan olla ja tehdä mitä huvittaa.
Ihanaa.Mieskin jää lomalle nyt 14 pv niin on turvallisempi olla kun on joku tässä koko ajan ;)

Hmm, tulee kirjoitettua teille enemmän, kuin 2011 lokakuisiin.
Siellä ei juurikaan kukaan kommentoi kellekään mitään joten mieluummin tänne kirjoittelen.
Ihanaa maanantaita teille kaikille <3

Kauheeta, en päässy koko viikonloppuun tänne eikä perjantainakaan kerenny nii todella paljon tullu tekstiä!!! Hienoa!

Onnea plussista Miu ja Pitu. Paljon tarrasukkia matkalle mukaan! :)

Aivan ihania masujakin kuvattu ja esitelty, aaw!

En edes muista kaikkee mitä olitte kirjoitelleet mutta ginessalle jaksuja loppumetreille (luulin sinun kyllä jo jakaantuneen) ja myrskyllekin paljon tsemppiä, kohta on varmasti jo nyytti sylissä jos ei vielä ole :)

Nytpä ei kykene enempään, poika roikkuu lahkeessa ja kiipee syliin! Täälläkin siis semmonen termiitti, että! Olenkin siitä jo joskus tuonne toisaalle kirjottanu....

moikka taas.

Kuten Hemppakin totesi niin hirveästi tosiaan tekstiä tullut vime käynnin jälkeen :D

Onnittelut Miulle ja Pitulle plussista! Ihanaa, kun tulee lisää vauvoja :)

Paukelle onnittelut hyvin menneestä ultrasta! Ihania masukuvia tullut myös.

Harmi, kun Ginessa ei ollutkaan synnyttänyt viikonlopun aikana. No jos tän viikon aikana sitten??? Myös Myrskyn kuulumisia odotellessa :)

Itsellä tasan kaksi viikkoa rakenneultraan! Saa nähdä saadaanko tälläkään kertaa sukupuolesta tietoja. Lukossa oleva korva saa mut hulluksi. Taas sama vaiva, kun viimeksi. Täytyy vissiin mennä yksityiselle ihan kunnon tutkimuksiin.

Unna ainakin rupes hylkii ihan niihin aikoihin kun raskauduin rintaa.
Väkisin sai tissiä tunkea, 7 kk iässä tuli totaalinen stoppi.

Madie -kiitos

Heh Ginessa niinhän se menee et mitä lähemmäs H-hetkeä tullaan sitä kovemmin sitä odottaa tapahtuvaksi ja sitä pidemmältä aika tuntuu. Mut koitahan jaksaa loppumetrit ja koitat nauttia näistä hetkistä vaikka ne eivät niin ihanalta juuri nyt tuntuisikaan. (ps. sulla taitaa olla paha addiktio raskauteen , pikkasen tuntuis olevan tuota hullun vikaa ;) )  Nautihan niistä vapaapäivistä mitä viel voit viettää.

Mulla muuten vähä samat fiilikset noiden helmikuisten 2012 kanssa. Sieltä ei juuri koskaan tule mitään kommenttia kirjoituksiin. Kaikki vain kirjoittavat omia napojaan. Siksi tuleekin usein käytyä vain täällä.

Kävin eilen neuvolassa. Ei mitään kummenpia. Ihan samanlaisia mittoja ym. ku Siinaakin odottaes. Oikein en koe saavani sieltä neuvolasta enää mitään. On se neuvolan täti ihan ok mut silti hänessä ei ollenkaan sitä samaa hehkua kun mun edellisessä neuvolan tätissä. Se painaakin sitä sykkeiden kuunteluanturia aina niin kovaa et aivan sattuu. Plaah. no kelan haluaman todistuksen sain ja sain vietyä jo hakemuksenki sisään. Äippäpakkausta en ottanu tälläkään kertaa. Vaikka just tossa katselin noita jäljellä olevia vaatteita, eikä niistä edes löydy yhtään alle 60cm pojan päälle pantavaa vaatetta. No pistän sit sen 150 e ihan ja juuri kaikki vauvan ihaniin pieniin vaatteisiin.

Niin ihanaa kun ootte hengessä mukana <3
Lähettäkää supparituulia niin ehkä tää lähtee tulemaan tästä

Niin juu, Myrsky on saanut tytön!
Eilenkös mä siitä luin vai toissapäivänä... syntyi siis rv 40+2

Ai pikkasen hullun vikaa.... täys seinähulluhan täällä-hehe :)
Ja juu nautin kun saan vaan olla pikasen pistän rättiä heilumaan kun lapset lähtee mummolaan.
Isoin tyttö syyslomalla ja saa värjätä mun ripset sitten ja sen sellaista pientä kivaa.
Oishan se mukava tosiaan jos viikonloppuna jotain jo tapahtuisi,mutta vähän epäilen...toisaalta,Unnakin lähti tulemaan ihan yhtäkkiä humps vaan ;)

Mäki Eemi mietin moneen otteeseen että otanko sen pienen summan rahaa vai mitä..otin paketin :)
Saahan niistä sit taas muutaman euron kun pistää kirppikselle kiertoon tai huutonettiin :)

Nyt hetki siivousta kun tytöt lähti heseen hakee ruokaa kolmisteen :)

Neuvolassa käyty 27+1:

Pissa puhdas
Hb 114
RR 100/68
paino 56,4kg (painonmuutos/vk +340g)
Sf-mitta 23
sykkeet 130 +
liikkeet +

Kaikki siis noista päätellen hyvin. Toi sf-mitta itseäni vähän huolettaa, alakäyrälle tipahti mut ei neukkutäti siitä mitään sanonut. Seuraava käynti 17.11 eli todella harvoin on käyntejä. Sit kai ne lisääntyy.

Myrskylle suuren suuret onnittelut tytöstä jos täällä joskus käy lukemassa. :)
ginessalle paljon suppareita!

Kiitos Hemmpa <3

Hurjan pieni juu toi sun sf, mut kyllä se siitä suurenee :)

Näin unta että limatulppa irtos...HÖH, se oli tosiaan vaan unta........
Niin voisin jo jakautua...tänään kauppaan köpsöttelemään ja neuvolaan näitä kurjia hurjia verenpaineita mittauttamaan...

Eilen olin isompien 19 & 21 vee lapsieni kanssa ikeassa syömässä ja ostoksilla..iltapäivällä katteltiin leffaa ja illemmalla käytiin hakee valmispakastepizzat ja laitettiin uuniin.
Mies kipeenä yskii ja niistää,näin se hänen isyyslomansa joo alkoi..nyt saa pelätä että synnytän itse kipeänä

Pienimmät ovat mummolassa että mä saisin vaan levätä...arvatkaa mitä kaikkea ois tekemättä.... pitäis tosiaan olla hipihipihissukseen kun nää verenpaineet on kamalat.....

Ihanaa viikonloppua teille kaikille <3

Takaisin