Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ginessa, mä mietinkin jo et ootko sä synnyttämässä ku ei oo kuulunu eikä näkyny. Ja sulla on jo hyvät viikotkin että sen puolesta vauva vois tullakin. Ja jos tilanne alakerrassa on tollanen, tuskin kauaa menee et saat vauvan syliin. :) Tsemppiä koitokseen!

Eemi, meilläkin yöt menee nykyään ihan perseelleen, jos näin voi sanoo! Sit oon niin väsyny päivisin ja illalla ei muuta ku pää tyynyyn niin uni tulee. Inhottavaa. Ja mulla vielä hb niin perhanan matala eikä siihen mikään auta että sekin tekee osansa! Mulla neuvola ens viikon to ja siitä viikon päästä ke äippäpolille ultraan.

paukke, kyl ne voi olla ilmeisesti jo vauvan liikkeitä noilla viikoilla, itsellä ei ole kokemusta mut kuullu olen varhaisilla viikoilla tuntuvista liikkeistä. Tsemppiä ultraan, kaikki siellä on hyvin!

Mua jo ihan jännittää, että milloin ginessa synnyttää :) Täytyy käydä joka välissä katsomassa, että joko on tullut vauvauutisia. Ei varmaan kauaa mene, kun tilanne vaikuttaa noin hyvältä!

Tsemppejä Pupsulle! Toivottavasti teillä olis tammikuussa jo vatsassa uusi vauva kasvamassa hyvää vauhtia :)

Paukelle tsempit loppujännitykseen ja perjantaiseen ultraan! Eiköhän sieltä hyviä uutisia tule :)

Itse olin eilen neuvolassa ja kaikki niin hyvin kun pitää :) siis paremmin, kun oletin. Hbkin huimat 116. Vointi alkaa olla ok, kun tänään ensimmäinen päivä ilman oksennusta!!! Neuvolatäti meinas, että mun viikot on varmaan väärin, kun liikkeet tuntuu jo niin hyvin. Vauva potkii kaiken aikaa ja on kyllä superaktiivinen kaveri. Mutta eiköhän ne viikot oikein ole, kun ultrassa oli vaan 3 päivää isompi.

Kiva kuulla että Madien huono olo on helpottanu. Kait se on niin raskaudesta riippuvaa et millon alkaa tuntuu liikkeet ja kuin hyvin. Ehkä sulla on vaan kunnon potkunyrkkeilijä kyydissä. :D Mä tunsin tost ekast joskus viikol 14 ekat liikkeet, kovasti toivon että tästäkin tuntuis aikasi..

Siis en mä viellä liikkeitä oo tuntenu.. Potkuttelulla tarkotin vaan sitä kun senhän pitäis jo kovasti tuolla liikkuu jos kaikki vaan on hyvin.. Maha on kyllä näin iltasin aika järkyn iso ja on se vähän alavatsa noussu ja pyöristyny huomaa aamullakin.. Ja rinnat tuntuu aamulla ku nousee ylös et ne lähtee irti ja tippuu lattiaan. En tykkää nukkua liiveillä se varmasti auttais tohon kipuun ja tunteeseen.. Turvoksissa on puuh.. Kuvotus on kadonnu lähes täysin mut päänsärky on tullu tilal..

Ginessan vauvauutisia odottelen myös jo:)

Täällä sitä porskutetaan,kaksi ultraa takana ja niiden mukaan nyt la 7.5.2012 ja tänään siis mennään kymmenettä viikkoa(olisko 9+3)

Koomaan ajava pahoinvointi vaivasi,mutta nyt 4.ttä päivää olo on inhimillinen,vain pikkasen pahaa oloa ja väsymystä!

Ja voihan vitalis,tää alkaa jo näkyä!!!!Eipä kauaa piilotella tälläkertaa.En vaan millään jaksaisi niitä kanssaihmisten kommentteja ja mielipiteitä...ollaan sitten taas kaikkien omaisuutta ja maailman täyttämis vitsien kohteita:/

APUA! Tässä oon lueskellut näitä teidän vauvauutisia ja nyt mulla on itellä niitä! :D EI VOI USKOA! Ekasta tjot-sompailusta on siis tärpänny... voi huh huh.. tässä oon ihmetelly parina päivänä miten on niin kumma olo, vatsaa nippaillu ja janottaa niin perhanasti koko ajan. Viime viikonloppuna anopin synttäreillä join kolme lasia viiniä eikä tuntunu missää :D Tein CB:n testin ja rakkoaikaa oli vaan 2h, oletettujen menkkojen pitäs alkaa huomenna tai lauantaina, mutta sen verran selvä plussa pärähti testiajan puitteissa ruutuun, että kai se on pakko uskoa! Ja minä ku just sain sovittua työkuviot ensi vuodelle :O Hitto ku heitti samantien huonon olon päälle ton testin jälkeen :p pitäkää peukkuja että plussa pysyy!

Onnea Miu82, meillä tais muistaakseni viimeksikin olla LA:t muutaman päivän erotuksella :) JOS tuo plussa nyt pysyy ja siellä on oikeasti kaveri mahassa, niin kierron mukaan LA ois 15.6. 

Muuten, voiko tuo Clear Bluen plus-testi haaleta testiajan jälkeen niin, että siitä selkeästä plussasta jää niin haalea jälki, et sitä alkaa epäillä oliko siinä plussaa alunperinkään?? Mä yritin paniikissa siitä napsia kuviakin, kun mies on treeneissä ja ois sitte näyttää todiste :D ei se kuitenkaa tuosta haalistuneesta tikusta mitää erota..

Onnea Miu ja Pitu86 :) Toivotaan, että masuasukit pysyvät matkassa mukana! 

Aika monelle elokuisista on jo uusi pikkuinen matkalla maailmaan :) 

MamaMilano: tsemppiä ihmisten kommenttien sietämiseen! Jotain mukavaa vois keksiä takaisin ;) 

Ginessan vauvauutisia odotellaan ;)  Hurjalta tuntuu, vaikka toisaalta tuntuu, että itsekin synnytän pian! Vaikka taisi joku saadakin jo vauvan? Aika rientää ja jään pian (varhennetulle) äitiyslomalle hoitovapaalta. Eli meidänkin vauva syntyy ihan justiinsa - apua :) Hugo on ihan älyttömän mustasukkainen minusta. Heti kun otan jonkun toisen lapsen syliin alkaa huuto...olin siskon luona viikon, eikä sopeutunut yhtään viikon aikana serkkujen sylissä pitämiseen. Huoh... No täytyy toivoa, että poika sopeutuu nopeasti sitten. Mä en jotenkin käsitä sitä, että meillä on oikeasti kohta taas semmoinen ihan pieni tuhisija :) Jännitän synnytystä enemmän kuin Hugon kohdalla, tuntuu, ettei kaikki voi mennä niin nappiin kuin viimeksi meni. Ja nyt tietää vähän miten homma etenee. Vaikka toisaalta en malttais odottaa sitä hetkeä kun saa nyytin syliin :) 

Kiitos onnitteluista, mulla ei oo mikään stressi tästä, eli jos nyt jostain kumman syystä kyytiläinen "katoaa", ei elämä siihen kaadu! :) Pitu, mä en kuollaksenikaan muista, koska sulla viimeksi oli LA, mulla oli 12.8.
Itse tässä odottelen, koska Myrsky räjähtää ;) Menen huomenna tarkastamaan tilanteen, jos se ei ole jo raahautunut laitokselle!
On tää kyllä ihan eri juttu odottaa toista, jotenkin sitä ei keskity tähän samalla tavalla, koska toi ensimmäinen pyörii jo tossa :)

Miu ja Pitu,onneaaaa!!!!!!!!!!

Keksikää te,mitä nasevaa voin sanoa kun alkaa taas kuulua:"joko taas,ettekö osaa käyttää ehkäisyä?-Miten luulette pärjäävänne?-Ei teidän yksin tarviii maata täyttää!-Olletteko hulluja?"Mulla alkaa ideat oleen loppu

Paljon onnea Miulle ja Pitulle!

MamaMilano, kai kaikille kommentoijille voi vaan todeta, että asia ei heille kuulu, ja että kyllä te tiedätte, mihin pystytte? Ja noihin maailmantäyttämispuheisiin voi varmaankin vaan todeta, että ei kuudella (?) lapsella vielä maailmaa täytetä, eikä se ole edes tarkoituksena.

Tuollaiset arvostelijat ovat kyllä ärsyttäviä, pitäisivät vaan mölyt mahassaan ja huolehtisivat omista asioistaan...

Muoks. ja tuohon "ettekö osaa käyttää ehkäisyä"-kysymykseen taitaisin itse vastata, että kyllä osataan, mutta meillä riittää rakkautta vielä yhdelle lapselle, ja että tämä lapsi on täysin suunniteltu juttu.

Miu82, mulla oli viimeksi LA 18.8, eli taas näköjään mennään 6 päivän erolla toisistamme noiden La:n suhteen 

MamaMilano, tuo ihmisten tapa reagoida tolla tavalla on kyllä ihan syvältä - ihan ku ne kommentoijat ite joutuis jollain tavalla vastuuseen teidän lasten lukumäärästä emoticon

tiittidii..  Ultrassa käyty. Laskettu aika aikastu 2 päiväl ollen 20.4 eli nyt olis tasan 12.. Niin onnellinen ja helpottunut. Niskaturvotus oli 0.5 eli ihan normi kuulemma.. JEE JEE...

Miu ja Pitu ,Whauuuuuuuuuuuu, ONNEA molemmille

Ihanaa, aivan mahtavaa <3

En oo jakautunu vieläkään..sais tulla jo,sattuu selkään ja ja ja..sit taas toisaalta kun tää on mun VIIIIMEINEN niin saahan tää masu nyt hetken vielä tässä nököttää, raskausarpia alkaa juurikin jo näkyä...murrrrr.

Enkä ihan kauheesti jaksa omasta elämästä pamlata ,lekurissa ravaatu kuitennii ja kaikkee mut ei vaan jaksa kirjoittaa umpialampia.:)

Kaikille ihanille naisille onnea siis raskauksista,
 ja kaikille raskautta toivoville,ZEMPPIÄ

Palaan taas astialle kun jakselen ;)

Ooh, Miuki! Kirjoitettiin vissiin samalla sekunnilla viimeksi nuo vestit, kun en nähnyt sun viestiä viimeksi, enkä siis tiennyt onnitella!!! Joten onnea roppa kaupalla  emoticon

Milloin Myrskyllä on LA?

Ja miten joku edes kehtaa sanoa MamaMilanolle, että ettekö osaa käyttää ehkäisyä
Mullakaan ei kyllä tähän hätään tule mitään naseva vastakommenttia.

Ginessalle mukavaa loppuodotusta, nauti nyt vaan siitä ballosta, kun on vielä mahdollisuus! ;-)

Wauuuuu...siis en ole aikoihin käynyt täällä palstailemassa ja nyt kun lasketunajan kynnyksellä taas yöunet on nollassa niin päätin poiketa foorumeilla :)

Siis ihan mielettömän moni 10 elokuisista on uudelleen raskautunut <3
Superisti onnewa ihan jokaiselle masukin kasvattajalle <3

Täällä pallo pinkeenä odotetaan lähtöä synnärille...maanantaina on äippäpolille aika tarkistamaan vaavelin painoa ja sen myötä mietitään käynnistämistä...muttapa mutta tänään on alkanut alkuillasta kohtalaisen kipakat supparit jotka edelleen juilii aina ristiselästä alavatsaan asti ;) eli jospa masukki keksis lähteä ihan itekseen tulemaan.

Vauvan painoarvio oli rv 37+2   3800kg..okka oon aina tehnyt suht isoja vauvoja mut tää tuntuu jo aika mörssäriltä..lisäksi aiemmissa raskauksissa painoarviot onmenny toistuvasti alakanttiin, että nyt hiukan pelottaa tuleva. Lisäksi Hugon synnytyksesttä ei ole kun tuo reilu vuosi, joten raju synnytys on edelleen tuoreessa muistissa.

Mut jännityksellä jään odottelemaan tulevaa...josko jo tänä yönä ;D

Wauuuuu...siis en ole aikoihin käynyt täällä palstailemassa ja nyt kun lasketunajan kynnyksellä taas yöunet on nollassa niin päätin poiketa foorumeilla :)

Siis ihan mielettömän moni 10 elokuisista on uudelleen raskautunut <3
Superisti onnewa ihan jokaiselle masukin kasvattajalle <3

Täällä pallo pinkeenä odotetaan lähtöä synnärille...maanantaina on äippäpolille aika tarkistamaan vaavelin painoa ja sen myötä mietitään käynnistämistä...muttapa mutta tänään on alkanut alkuillasta kohtalaisen kipakat supparit jotka edelleen juilii aina ristiselästä alavatsaan asti ;) eli jospa masukki keksis lähteä ihan itekseen tulemaan.

Vauvan painoarvio oli rv 37+2   3800kg..okka oon aina tehnyt suht isoja vauvoja mut tää tuntuu jo aika mörssäriltä..lisäksi aiemmissa raskauksissa painoarviot onmenny toistuvasti alakanttiin, että nyt hiukan pelottaa tuleva. Lisäksi Hugon synnytyksesttä ei ole kun tuo reilu vuosi, joten raju synnytys on edelleen tuoreessa muistissa.

Mut jännityksellä jään odottelemaan tulevaa...josko jo tänä yönä ;D

Oi, myrskyllä on siellä jännät paikat! Toivottavasti pääset viikonlopun aikana tositoimiin :) Aika hurjalta kuulostaa tuo painoarvio sulla, onko tietoa kumpi sieltä on tulossa? Eikös teillä ainaki viimeksi menny "vähän pieleen" tuo arvuuttelu sukupuolesta?  Paljon tsemppiä tulevaan rutistukseen!!

Oh voi todella toivon että Myrsky pääsee tekemään nyytin maailmaan!!
Zemppiä synnytykseen sylintäydeltä!

Mulla rupee olee ahdistava kantaa Unnaa tai ylipäänsä kävellä,
tuntuu että alapäästä tulee kohta joku ulos.:)
Mutta ei mitään "ihme suppareita" ole ollut, sellaisia tasaisesti voimistuvia,painostavia mutta ei vielä tarpeeksi kipeitä.
Niitä odotellessa,-voisin TODELLA synnyttää jo tänä viikonloppuna.
Mutta taitaa olla turha toivo?!

Kolmea ässää en nyt kyllä jaksa,siivous sucks !!! Hiiva iskenyt meihin molempiin joten...sekin unohdettava..mulla on se virtsis estokuuri ollut jonnin aikaa päällä ja muutenkin katetroidessa joutuu pesemään ihan liian usein niin eiköhän se pamahtanut päälle sitten molemmille...MUR.

Saunassa siis voi käydä mutta voi jessus kun muutenkin on tukala ja kuuma olla.
Herttinen kun on raskasta tää loppuodotus.
Syödäkään ei voi kun närästää ja oksettaa.
Hihhih, mutta ei kauaa enään.
Odotan niin kovin jotta saan Ulpukan sykkylyyryyn <3

Ihanaa lauantai aamua jokaiselle ihanaiselle täällä !!
Olette kaikki ihania <3

Takaisin