Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaa se lääkäri sanoi, että surut pitää surra pois, että voi jatkaa. Ja kyllähän mä sitä sit tursasinkin, heti kun päästiin sieltä lääkäriltä pois, kotimatkalla, kotona.. Ja varmasti jatkossa tulee vielä hetkiä, kun alakulo valtaa. Siihen olen tyytyväinen, että sain siellä lääkärillä kysyttyä ne asiat, mitkä tulivat mieleen. Siinähän sitä oltaisiin oltu, kun olisin vaan ulissut, ja alkanut pois lähtemisen jälkeen miettiä, et kuinka kauan tässä nyt voi odotella ja pitääkö pitää taukoa yrittämisessä jne.

Tällä hetkellä olo ja mieli ovat kuitenkin ihan hyvät, ja onneksi meillä on tuo rakas pikkuinen, joka pitää kiireisenä. Jos ei olisi lasta jo valmiiksi, niin tää olis varmaan rankempaa ja asiaa miettisi paljon enemmän.

Ja hyvinhän meidän asiat ovat, kun kummankin värkit toimii niin kuin pitää, ja raskaus on mahdollinen. Nyt vaan pitää toivoa, että päästään yrittämään uudelleen, ja saadaan vaikka toinen elovauva

Tosi harmi juttu, Sukey :( mutta on kyllä hyvä, että jaksat olla noin positiivisella asenteella. Eiköhän teillekin pian se toinen vauva tule! :)

Woimahali Sukeylle, toivottavasti tulee pian itsekseen ulos että pääsette yrittämään uudellee.Ihanaa kun olet noin positiivinen <3

Voi sukey,olen pahoillani puolestasi!Mutta positiivisuuden puutteesta ei voi haukkua.Onnea kovasti uuteen yritykseen <3

Itsellä kaikki oli ultrassa ok.Pikkuinen sydän sykki vimmatusti.Koon mukaan saatiin rv 6+5-7+1(eilen siis)ja sen mukaan la sijoittuu jonnekin 7-10.5.2012 paikkeille.
Hauskinta tässä on,että näiden rv:n mukaan olisin plussannut n 5 päivää hedelmöittymisestä....
Gyne totes että  varhaisten viikkojen mittoja ei vielä oteta täysin huomioon,arvioidaan np ultrassa sitten paremmin aikanaan.

MamaMilano, hieno homma, että kaikki oli kunnossa

Meille taas lääkäri sanoi siellä ultrassa, että näillä viikoilla saadaan tarkin sikiön ikä. Eli aika erilaisia suhtautumisia lääkäreiltä löytyy..

Sukeylle voimia! 

MamaMilano onnea hyvistä ultrauutisista :) Rupes toden teolla mietityttämään, että kuka olet, joten piti selailla noita vanhoja juttuja, jotta selvisi :) 

Onnea MamaMilanolle hyvistä uutisista! :) Mukavaa, ettei tullut enempää suru-uutisia tänne.

Tämän navan ympärille ei mitään uutta. Oksennus lentää edelleen joka aamu, mutta eipä siinä mitään outoa ole, kun kyseessä olen minä :D Onneks pahoinvointi loppuu siihen. Nyt on menossa nämä tylsät viikot, kun ei tapahdu mitään. Liikkeitä silloin tällöin tuntuu kyllä niin kai se mussukka siellä ihan hyvin voi :)

Madie, et ole ainut joka oksentaa aamuisin. Täällä se ONNEKSI on jo vähentynyt niin että satunnaisesti aina jonakin aamuna on todella huono olo ja siihen ei auta edes ruoka vaan sinä aamuna pitää oksentaa! Ehkä noin kerran viikossa mulla sellainen aamu.! Ja viikkoja on jo näin paljon!!!

Hemppa, onpa kurjaa, että vielä noilla viikoillakin joudut aamuisin oksentaa! Toivottavasti jo pian loppuis. Mäkin kyllä tässä laskeskelin, että vaikka oon ajatellut, että oon päässyt pahoinvoinnin kanssa helpommalla, kun viimeksi niin oon silti oksentanut nyt jo hieman kauemmin. Kun nyt se oksentelu alkoi kolmisen viikkoa aiemmin ja parin viikon päästä oon niillä viikoilla, kun viimeksi loppu. No onneks ei sentään ole jatkuvaa pahoinvointia :)

Tässä vähän masukuvaa eiliseltä. Muistelin, että viimeksi kuuluin aina niihin pienempiin, mutta ei taida tällä kertaa käydä niin :D viikot siis 15+2.

Ihan kunnon vauva masu Madiella. Toisella kertaa se vaan pullahtaa niin nopsaan. Mulla tänään 20+0 täynnä. Eli puolessa välissä jo! Huh ku aika menee nopiaan. Jossain vaiheessa pitäs vissiin tää rajapyykki kuvata kans. Ny ei ole viel kerinny.

Ihana masu Madie!

Mulla kans alussa alko nopeesti kasvamaan masu mut nyt se on ehkä tasottunu ja hyvä niin. :) Toivonkin ettei tulisi kovin isoa mahaa tällä kertaa, kaikki olisi helpompaa.

WOW! Ginessa!! Niin mahtavan ihanan mojova masu siellä taas . Kohtahan teillä on jo H-hetki.
Otettiin tässä just kuvat 20+0 mut tää kone ei taas jostain syystä hyväksy niitä ollenkaan. Siis en saa niitä ladattua tänne. No koitan huomenna uudelleen. Siis ottaa kokonaan uudet kuvat.

Takaisin