Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aatella Madie et teilläkin jo 12 viikoa täynnä! Aika menee niin nopsaan. Ku just musta tuntui et vasta ilmotit odottavasi. Ja ei ne viisurit ihan hätäseen lähetä vauvalle tappavaa pöpöä vaikka ne tulehtuiski. Et älä sen suhteen ressaa. Onnea jhyvästä ultatuloksesta!!

Iiiiisot onnittelut taas kaikille raskautuneille <3 Elämän ihmettä tässä itekki ootellut. Samalla ihmettelen miten nopeaan toi aika kuluu, tuntuu et joka kuukausi menee niin että täti tulee ja menee, ja oviksen aikaan ain ihmetellään ja sit taas ootellaan jajajaja... Puol vuotta yritystä on menny ihan salamannopeasti!!! Kiva kuitenkin kuullaa että Madiella kaikki ultrassa kunnossa ja että Hemppa saa tytön, awwss! :)

Niinpä, aika juoksee ihan hurjaa vauhtia! Näin nopeasti kun menee niin ihan kohta nuo lapset jo muuttaa pois kotoa ja ite ollaan eläkeiässä :D No ehkei nyt sentään vaikka välillä siltä tuntuukin.
Kohta Eemilläkin jo puoliväli ja rakenneultra!

minnikristiinalle plussatuulia! Toivottavasti saadaan pian kuulla hyviä uutisia sieltäkin suunnalta :)

Käytiin tänään ultrassa noiden mahakipujen takia, alkoivat siis ylävatsasta ja siirtyivät aamupäivän aikana alavatsalle.

Kohdusta löytyi 1,7-millinen alkio, joka vastasi suunnilleen ilmoittamiani viikkoja (kone ei antanut viikkoja, kun oli niin pieni). Lisäksi lääkäri löysi pienen määrän nestettä vatsaontelosta. Eipäili, että mulla olis ollut joku kysta, joka olisi puhjennut. Kyseli myös vatsataudin mahdollisuutta, mutta ei sellaista mun mielestä ole, kun ollaan tosi vähän tekemisissä muiden lapsiperheiden kanssa, eikä miehellä tai vauvalla ole mitään oireita moisesta.

Vatsa on vieläkin kipeä, toivottavasti parantuu huomiseksi, ettei miehen tarvitse olla toista päivää pois töistä. Tänään miehen kotoona olo on ollut oikea taivaan lahja, en olisi kyllä jaksanut olla tytön kanssa koko päivää kahdestaan niiden kipujen kanssa.

Hei taas pitkästä aikaa. Meille tuossa 23.8 synty pieni tyttö. Elikkä Eetulla ja tytöllä on vuos kaks viikkoa ja kolme päivää ikäeroa. :) Ja tää tyär synty vielä isänsä syntymäpäivänä. :) Tämä toinen raskaus oli jotenki paljon raskaampi ku mitä eka. Mutta onneks kaikki on nyt hyvin. :)

Onnea Wimppu !!!!

Huhheijjakkaa, 7 vkoa ja 1 päivä laskettuun... ja tää tyllerö ei oo kääntyny ees oikein päin- sepä pelottaa ja askarruttaa paljolti..kaikki lapset on mulla ollu pää alespäin jo alle 30 viikolta....mrrrrrrrr.

Hurjaa! Oliko Wimppu eka? Kerro ihmeessä kuulumisia miten kahden pienen kanssa menee ja isosti onnea!
Ginessa seuraava? Ei enää paljon jäljellä... aika rientää . Kyllähän tuo vielä ehtii ja mahtuu känntymään, elä stressaa :) .

En ole mitään testejä tehnyt, ei todellakaan tarvinnut kun selkeät oireet alkoivat pari päivää sen jälkeen kun menkat olisi pitänyt alkaa. Yöllä kun nousin laittamaan tytölle tuttia suuhun niin pyörryin ja muutenkin saa aika varoen nousta ylös... Kamala kuvotus 24/7, vasta myöhään iltapäivällä pääsen sängystä/sohvalta jalkeille ja pystyn jotain tekemään... Unta tarttis varmaan 20 tuntia vuorokaudessa. Kolme päivää jouduin olemaan töistäkin pois :(. Näitä oloja ei kyllä todellakaan ollut ikävä... Mulla on niin HÄS, kun en pysty pikkuneidin kanssa normaalisti seurustelemaan ja leikkimään, hyvä kun jaksan ruuat laittaa...

Miten te jaksatte ja pärjäätte?

Paljon onnea wimpulle pikku prinsessasta!  

Täällä on kans väsymys melkoinen ja kuvotuskin on seurana päivittäin.. Mut mä oon vaan tyytyväinen ku on oireita ni ei tarvii stressaa. Ainoo pieni ongelma on siinä että lähes kaikki ruoka maistuu pahalle, ei tee juuri mieli syödä...

Onnea Wimppu pienestä tytöstä! emoticon

Ihan uskomatonta, että nyt niitä vauvoja jo alkaa tulla!

Joo-o. Mäkään en kauheasti tykkää, kun suussa maistuu koko ajan ihan hirveälle. Yrittää siinä nyt syödä jotain. Mulla ei kyllä pitäis enää kauaa sen kestää. Hope so. Olis kiva, kun alkais toisen kolmanneksen energisyys (ei mulla kyllä viimekskään ollut sellaista!) ja jaksais touhuta tuon pojankin kanssa. Onneks mies ei oo enää kesätöissä vaan koulussa, niin päivät on paljon joustavammat ja tänäänkin hällä on vapaapäivä. Pääsen neuvolalääkäriin ihan yksin, luksusta.

Tsempit pahoinvoiville ja Ginessalle jaksamisia viimeisille viikoille! Ei enää pitkä aika<3 Toivottavasti tytteli tajuaa kääntyä vielä :)

Madielle onnittelut hyvistä ultrauutisista!
wimpulle onnittelut tyttövauvasta. <3 Ja todella mahtava syntymäpäivä tytölläsi (Aleksin syntymäpäivä ja vielä isänsä kanssa samana päivänä). :)

Onnea uusille raskautuneille jos niitä on nyt ilmaantunu. :)

louvre, ootko siis testannu jo? Millon sulla on laskettu aika?

minnikristiinalle paljon plussatuulia ja muillekin jotka yrittävät.

Me elokuiset ollaan todella sikiävää porukkaa, varmaan yli puolet jo odottaa seuraavaa! Mahtavaa! Nyt tästä lähtien taitaa jokaisessa kuussa olla joku joka saa vauvan? Tai ainakin laskettu aika.
Nyt syyskuussa tais Wimpulla olla oikeasti laskettu aika?
Lokakuussa ginessa ja myrsky,
marraskuussa oliko joku?
Joulukuussa Lidia10 ja Asali,
tammikuussa mazu ja minä(Hemppa),
helmikuussa Eemi03,
maaliskuussa Madie ja Essi83,
huhtikuussa Sukey, paukke, boboAmi87 vieläkö muita?
ANTEEKSI jos joku jäi pois tästä "listalta" mut huvikseen keräsin tähän uudelleenraskautuneet.

On noita ihan kiva lista :) Maaliskuisiin kuuluu vielä Essi83.

Musta tuntuu, että nyt ultran jälkeen aika matelee... Olis jo joulu!

No joo ohan meitä monta jo! Mä olin ihan tuon Myrskynki jo unohtanu. Kuhan ei sitte enää kolamansia aleta tekeen perään. Mä ainakin kieltäydyn jo heti kättelyyn liittymästä siihen joukkioon . Ja varmista et ei vaan tule liityttä edes vahingossa. Voi kun se sterilisaatio onnistuisi ilman leikkausta. Nii paljon valmis olen varmistamaan et tää nykyinen odotus on viimenen. Ihan oikeesti harkinnassa.

Joo Eemin kanssa samoilla linjoilla, ei kolmatta perään! Oon kauhulla ajatellut, että mitäs jos käviskin vahinko ja tulis kakkosen ja kolmosen väliin vielä pienempi ikäero... Eieiei. Ei sentään sterilisaatiota tänne, kun ollaan kumpikin vasta 22-vuotiaita, mutta sellainen 5 vuoden ikäero ainakin seuraavaan, jos päätetään lisää hankkia. Ehkä mun valmistumisen jälkeen vielä kaks tai sit ei :D

Mä selasin tosiaan vähän taaksepäin näitä keskusteluja ja myrskyn sieltä löysin, olin ihan itsekin unohtanu ku ei ne  jää mieleen ketkä vähemmän kirjottelee! Mut Essiäkään en tarkoituksella pois jättänyt, taidan lisätä sen tohon listaan. :)

Itse olen kans tällä hetkellä sitä mieltä ettei kolmatta perään, täytyy vielä miehelle varovasti asiasta mainita. :) Luulen että suostuu kyllä! :D Luulen että otan ihan jonkun kunnon ehkäsyn tän kakkosen jälkeen. Nyt on ruennu tekee mieli palata töihin ja tienaamaan jotta saa itsellekin joskus ostettua jotain. Nyt on aina niin P A! 
Tännekkään ei kuitenkaan sterilisaatioo, nuoria ollaan! Ja luulen että myöhemmin vielä ainakin yhden tai kaksi haluan/halutaan. 

Sain erittäin hyviä uutisia tänään reumalääkärillä käydessäni. Hän oli sitä mieltä että raskauden ja imetyksen jälkeen voin unohtaa reumalääkkeet ja olla loppuelämän ilman. Eihän mulle nytkään olisi uudestaan tää puhjennut jos ei hormonitoiminta olisi niin sekaisin edellisestä raskaudesta ja imetyksestä. Eli siis tää on vaan raskauddesta johtuvaa. Näin siis EPÄILI lääkäri. Kaikki voi kuitenkin mennä toisin ja sen tiedän itsekin. Mut jotenkin piristi mieltä paljon. Mulla on kyllä tää reuma todella lievä muutenkin, nytkin kolmen kuukauden Salazopyrinin (todella lievä lääkitys) syönnin jälkeen tulehduksista ei ole tietoakaan.  

Voi Hemppa miten ihana kuulla et jollakin on asia tosi hyvin ton nivelasian suhteen. Mä taas elän ihan täydessä epävarmuudessa ku nytkään en siis voi tietää onko se Salazopyrin vai vain raskaus, joka pitää oireeni kurissa. Mutta siis koko ajan mulla on oireita. Rane on arka ihan päivittäin ja samoin varvas. Niska on viimesten viikkojen aikana alannu rushtamaan kun sopivasti kääntää päätään. Mä nimittäin raskauduin silloin aika heti ku olen saanu ton lääkityksen hoitotasolle. Et tässä sit vain odotellaan et raskaus loppuu ja toivotaan et ei lehahda sitten ihan kauheeksi ja et lääkitys puris. Eilenkin töissä meinasin pudotta yhden mapin kädestäni ja nappasin sen nopeasti kiinni. Vissiin oli virheliike kun illalla oli pakko ottaa Buranaa et pystyi tyttö hoitamaan ja siltikin oli tuskallista. Onneksi se kuitenkin rauhoittui jo tälle päivää, mutta niin pieni virheliike sai sen ärtymään.

Liikeitä on muuten alannu tuntumaan ihan hirveesti nyt viime päivien aikana. On vissiin vimaantunut uto kaveri sen verran. Pissillä saa ravata yöllä ja päivällä jatkuvasti.

Töiden alotus ei ole ollut ihan juhlaakaan ku iltasin olen ollu niin väsynyt et päätä särkee. Eilen oli Siinakin ihan poikki ja itkeskeli koko illan. Tänään onneksi sitten vähän parempi ilta.
Hoitoonkin meni hoitotätille ihan hyvin tänä aamuna. Oli ollut vähän itkuine sielä aamupäivällä mutta ei mitään kummenpaa. Oli sitten nukkunut 3 tunnin päikkärit niin sen jälkeen oli ollut hyvällä tuulella.

Hah. Oli siitä jotain erinomaistakin tiedossa tuosta töihin paluusta .
Tänään oli verisuonipuolella koko päivän esittelijä esittelemässä ultraäänilaitetta. Hänen kanssaan sitten ruokalassa sovime, että vilkasemme erikseen mitä mun masukkiin kuuluu. Ja tästä voitte ihan ite päätellä miltä näyttää . Ja alemmassa kuvassa ihan normi settiä

Mainio kuva tuossa alemmassa viestissä, Eemi

Ei tuosta paljoa voi enää erehtyä, siis onnea pojasta!

Takaisin