Täällä np-ultra takana :)
5,5cm pituutta pikkuisella ja vastasi viikkoja 12+1. Ei kuitenkaan laskettua aikaa siirretty, kun täällä pitää olla 5 päivää eroa kuukautisten mukaan määritetystä ajasta.
Ihan älyttömän aktiivinen ipana oli kyseessä ja ultraaja vitsailikin, että meidän täytyy kertoa sitten, kun lapsi on isompi miten tämä kiusasi ultraajatätiä ihan kunnolla. Ultraukseen meni siis 4 minuuttia, kun ei vaan meinattu saada mittoja otettua. Niskaturvotus oli 1,4mm eli ei mitään kohonnutta riskiä :)
Nyt on tosi hyvä mieli. Jotenkin tätä vauvaa kohtaan nousi äidinrakkaus paljon vahvemmin jo ultrassa, kun edellistä vauvaa kohtaan. Ehkä sitä ei sillon vielä tajunnut, että tuo oikeasti syntyy meille. Tai sitten sekin vaikuttaa, kun on jo monesti pitänyt pelätä, että kaikki ei olekaan hyvin. Nyt kuitenkin pitäisi olla kaikki hyvin :)
Käytiin tässä illemmalla kaupassa ja mulla alkoi ihan hirveästi vihloa ja krampata maha. Alaselkäkin meni jökkiin niiden kramppien takia. Kai tää on ihan normaalia? Vähän kyllä pelästytti, mutta kai vauvalla on pakko olla vieläkin kaikki ok, kun oli vielä muutama tunti sitten. Oon nyt muutaman päivän vielä stressannut mun viisaudenhampaista ja pelännyt, että ne tulehtuu ja nyt sitten ehdin jo ajatella, että vauva on kuollut niiden viisureiden takia. Kaikenlaista sitä stressaa..